Konuyu aclik,yoksulluk siniri konusuna cevirdiniz. :p
İşin ucu oraya gitmiyor mu sanki? 😜
Konuyu aclik,yoksulluk siniri konusuna cevirdiniz. :p
Ölmeden önce yapmak istediğim bir şeydi metallica'yı canlı dinlemek, ancak pek mümkün değil gibi duruyor.
Ölmeden önce yapmak istediğim bir şeydi metallica'yı canlı dinlemek, ancak pek mümkün değil gibi duruyor.
iPod da canlı gibi oluyormuş 😁 😁 😈 😈 :P
Kaçırmayın derim.. Adamlar ölüp gidecek türkiyeye gelemeyebilirler birdaha :P
Kaçırmayın derim.. Adamlar ölüp gidecek türkiyeye gelemeyebilirler birdaha :P
Kaçırmayın derim.. Adamlar ölüp gidecek türkiyeye gelemeyebilirler birdaha :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap