2300'ü geçmez diye tahmin ediyorum. en fazla 2320 olur.
2500₺ olur inşaALLAH ☕
2300'ü geçmez diye tahmin ediyorum. en fazla 2320 olur.
2500₺ olur inşaALLAH ☕

Burakcım bende Asgari Ücrete sürekli zam vereceklerine asgari ücretlinin vergi yükünü azaltsınlar. Zam demek işten çıkarılma demek ekonominin kabarması demek. Çünkü 500 TL zam verirsen genel olarak her şey zamlandığı ve vergiler arttığı için 750 TL geri alıyorsun. Kaşıkla koyup kepçeyle almak gibi. Asgari ücretlinin vergi yükünü azaltırsan ÖTV KDV SGK gibi asgari ücretli daha rahat eder.
Asgari ücreti bilmem, aldığım brüt maaşın yarısını devlete veriyom. Aldığım her şeyde %18 kdv+ ötv mtv abs ebs verdiğimi düşünürsek. Ayda elime geçen paranın %75ini vergi veriyom. Sonuç olarak 500 tl artsa bana yansıyacağı 100 tl.
Asgariyi de 3k yapsalar nolacak. Geri alıyorlar fazlasıyla çokta şeyetmeyin 😄
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
Asgari ücrete 1 TL zam versinler ama tüm vergileri,zamları zartları zurtları eski haline döndürsünler yemin ederim krallar gibi yaşarız.
Asgari ücrete zam vermekle hiç bişey hafiflemiyor, ne kadar çok gelirse o kadar çok gidiyor kaldı ki zaten herşey ultra zamlı

Sonra de ki asgari ücrete zam yapıyoruz.
Sonra de ki asgari ücrete zam yapıyoruz.
hepsine en az %20 zam gelmiş bakalım asgariye %20 gelecek mi...
Her yıl kdv beyanına 10 lira zam yapmaları harika.
Vergi ödeyebilmen için, senden para alıyorlar mükemmel değil mi? Para ödemek için para ödemek.
hepsine en az %20 zam gelmiş bakalım asgariye %20 gelecek mi...
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
2300'ü geçmez diye tahmin ediyorum. en fazla 2320 olur.

Yaz kızım ;
Log in to write a reply.
Log In