Icerige atla
Extraloob

2020'de Asgari ücret ne kadar olur

· 42 Replies · 14K views · Page 2 / 3
Replies
Burak Yoğun
#21

2300'ü geçmez diye tahmin ediyorum. en fazla 2320 olur.


2500₺ olur inşaALLAH ☕

jokespy
jokespy ⭐ 8y
#22

2500₺ olur inşaALLAH ☕



Burakcım bende Asgari Ücrete sürekli zam vereceklerine asgari ücretlinin vergi yükünü azaltsınlar. Zam demek işten çıkarılma demek ekonominin kabarması demek. Çünkü 500 TL zam verirsen genel olarak her şey zamlandığı ve vergiler arttığı için 750 TL geri alıyorsun. Kaşıkla koyup kepçeyle almak gibi. Asgari ücretlinin vergi yükünü azaltırsan ÖTV KDV SGK gibi asgari ücretli daha rahat eder.
Burak Yoğun
#23

Burakcım bende Asgari Ücrete sürekli zam vereceklerine asgari ücretlinin vergi yükünü azaltsınlar. Zam demek işten çıkarılma demek ekonominin kabarması demek. Çünkü 500 TL zam verirsen genel olarak her şey zamlandığı ve vergiler arttığı için 750 TL geri alıyorsun. Kaşıkla koyup kepçeyle almak gibi. Asgari ücretlinin vergi yükünü azaltırsan ÖTV KDV SGK gibi asgari ücretli daha rahat eder.


Bende öyle düşünüyorum bro vergiyi kaldırsa kendi paramız yeter bize 🍿
AlbertHein
#24
2500'ü geçeceğini düşünmüyorum.
Ama piyasadaki zamlara göre pek bi değişen olmayacak
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#25
Asgari ücreti bilmem, aldığım brüt maaşın yarısını devlete veriyom. Aldığım her şeyde %18 kdv+ ötv mtv abs ebs verdiğimi düşünürsek. Ayda elime geçen paranın %75ini vergi veriyom. Sonuç olarak 500 tl artsa bana yansıyacağı 100 tl.
Asgariyi de 3k yapsalar nolacak. Geri alıyorlar fazlasıyla çokta şeyetmeyin 😄
ExcI
ExcI OP ⭐ 10y
#26
Mesele asgari ücret değil hep en azı verirler zaten(her ülkede). Mesela yıllarca asgari ücret verilmesi+ hayat pahalılığı+ çalışma süreleri.
NevFeLL
NevFeLL ⭐ 16y
#27
Türkiyede 5bin lira alsanda yetmez..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28

Asgari ücreti bilmem, aldığım brüt maaşın yarısını devlete veriyom. Aldığım her şeyde %18 kdv+ ötv mtv abs ebs verdiğimi düşünürsek. Ayda elime geçen paranın %75ini vergi veriyom. Sonuç olarak 500 tl artsa bana yansıyacağı 100 tl.
Asgariyi de 3k yapsalar nolacak. Geri alıyorlar fazlasıyla çokta şeyetmeyin 😄

Her satışın %18'i kdv+%20'si gelir vergisi. 800 TL bağkur ücreti. 150 TL muhasebeci ücreti. 50 TL Damga vergisi. 3 ayda bir 300 TL stopaj, oda masrafları, e-fatura masrafları vs vs bir sürü şeyi daha var.
Her ay işletmenden 5000 lira kar etsen, adam akıllı vergilerini verdiğinde eline 2000 lira ya kalıyor ya kalmıyor.

Asgari ücrette aynı halt. 2000 lira asgari maaş var ama asgari maaşlının işletmeye maliyeti 4 bin lira. Asgari maaşlıya 500 tl zam yap, işletmeye 1000 tl yük bindir. İşletme gelsin sattığı ürünlere 1000 tl'yi çıkarmak için o kadar zam yapsın, sen eski halinden daha kötü duruma düş. Kısır döngü. Asgari ücretliyi kurtarabilmenin tek yolu, işletmelerin vergilerinden azaltıp, asgari ücretliye koymak ama tabi ekonomi bu durumdayken oda imkansız.
vsroeditor.com
#29
Asgari ücrete 1 TL zam versinler ama tüm vergileri,zamları zartları zurtları eski haline döndürsünler yemin ederim krallar gibi yaşarız.
Asgari ücrete zam vermekle hiç bişey hafiflemiyor, ne kadar çok gelirse o kadar çok gidiyor kaldı ki zaten herşey ultra zamlı
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
AlbertHein
#30

Asgari ücrete 1 TL zam versinler ama tüm vergileri,zamları zartları zurtları eski haline döndürsünler yemin ederim krallar gibi yaşarız.
Asgari ücrete zam vermekle hiç bişey hafiflemiyor, ne kadar çok gelirse o kadar çok gidiyor kaldı ki zaten herşey ultra zamlı

Gelen ile giden her seferinde zamlar ile eşitleniyor. Zam gelmesi sadece rakamsal olarak bir farklılık..
ExcI
ExcI OP ⭐ 10y
#32
@Melon bu rakamlardan daha önemli olan ne biliyormusun. Trafik cezalarından para kazanmayı marifet sanıyorlar 😎
Neticede emniyet kemerini hayatı için değil de para kaybetmemek için takıyorsa o insandan para almak marifet olamaz..
D
Doma$no ⭐ 18y
#33

Sonra de ki asgari ücrete zam yapıyoruz.
D4EA64BA-D82A-4213-9878-CDE81CF74582.jpeg

hepsine en az %20 zam gelmiş bakalım asgariye %20 gelecek mi...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#34

Sonra de ki asgari ücrete zam yapıyoruz.
D4EA64BA-D82A-4213-9878-CDE81CF74582.jpeg


Her yıl kdv beyanına 10 lira zam yapmaları harika.
Vergi ödeyebilmen için, senden para alıyorlar mükemmel değil mi? Para ödemek için para ödemek.
Melon
Melon ⭐ 15y
#35

hepsine en az %20 zam gelmiş bakalım asgariye %20 gelecek mi...


%20 gelse ne olur ki daha gelmeden bu kadar iyi geçirdilerse %50 bile yapsalar 5 katını geri alırlar.



Her yıl kdv beyanına 10 lira zam yapmaları harika.
Vergi ödeyebilmen için, senden para alıyorlar mükemmel değil mi? Para ödemek için para ödemek.


haraç kesmenin farklı bir dili aslında.
vsroeditor.com
#36

hepsine en az %20 zam gelmiş bakalım asgariye %20 gelecek mi...

asgarinin %20'si 404TL ediyor konuşulan rakamlarda 2500TL civarı, veriyor ama geri alıyor yine 😄
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
Melon
Melon ⭐ 15y
#37
"Bu yıl komisyon kararı oy çokluğuyla aldı. Asgari ücret bekar bir işçi için brüt 2 bin 943 TL net 2 bin 324 lira oldu.

üf bu parayı nereye harcıyacağız biz, villa mı alsak penthouse mu karar veremedik.
jokespy
jokespy ⭐ 8y
#38

2300'ü geçmez diye tahmin ediyorum. en fazla 2320 olur.

Arkadaşlar ben size söylemiştim. 4 ₺ farkla tutturdum 😄 Kupon mu oynasaydım bütün şansımı burada kullandım sanırım 😄 @Skrillex
Burak Yoğun
#39
Kanka biraz daha yüksek tahminde bulunsaydın keşke 😄 @alisfotograf
ExcI
ExcI OP ⭐ 10y
#40
images.jpg Yaz kızım ;
Avrupa ülkesi olarak 11 ay boyunca %4 üzerindeki standart dışı Enflasyona sebep olan devlet Adsız.png

Şimdi gözlem vakti :
2020 yılının her ayında miktar olarak; elektriğe, suya, doğalgaza, yola, yiyeceğe, giyeceğe gelen zamlar ₺304 yi geçecek mi?
Files (2)

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: