Evet arkadaşlar Burada yeni gelecek ÖSS hakkında görüşleriniz ve çalışmalarınız paylaşabiliriz.
- Resim Silinmiş.
2010 Öss Adayları Burada
· 7 Yanıt · 872 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
İğrenç ötesi yahu o fotoğraf nedir öyle. :?
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Gömlek değişir gibi sistem değişir oldu Yök...
Bu sistem de dandik olmuş bence, "hayatımız bu sınava bağlı" diye duygu sömürüsü yapabiliyordum ama artık 2 sınava bağlı. 😜
Bu sistem de dandik olmuş bence, "hayatımız bu sınava bağlı" diye duygu sömürüsü yapabiliyordum ama artık 2 sınava bağlı. 😜
Ben giricem seneye Öss'ye.Sistem güzel olucak gibi ama soru sayısının artması daha fazla ayrıntı demek bu pek iyi olmadı 😜
kaçmak yok gircez bu sınava.
W
Winterspring
⭐ 18y
Yine kötü bir sistem lakin önceki sisteme göre daha iyi yanları var.
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Yeni sistem eskisine göre daha iyi oldu artık bir kaç farklı puan hesaplanıcak öğrendiğim kadarıyla örneğin Tıp okumak isteyen bir öğrencinin biyoloji puanı diğer fen derslerinin puanlarına göre daha yüksek olucakmış öğrendiğim kadarıyla bence böyle olması daha iyi oldu en azından artık istediğimiz yere girebilmek için gerekli olan derslere ağırlık verebileceğiz.
Ps:Önümüzdeki sene bende giricem bakalım istedeğimiz yeri tutturabilecekmiyiz 🤔
Ps:Önümüzdeki sene bende giricem bakalım istedeğimiz yeri tutturabilecekmiyiz 🤔
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap