Icerige atla
Extraloob

2008 Olimpiyatları (Pekin)

· 46 Replies · 2.9K views · Page 3 / 3
Replies
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#41
Ben ilk bölümü ve havai fişekleri çok sevdim 😊
O
O.o ⭐ 18y
#42
bu olimpiyatlar çok manyak oldu ne paralar harcanmış ya

25 milyar $ harcanmış bundan once en fazla 9 milyar $ imiş tabi bi şekilde bizede deger olimpiyatlardan sonra bunun acısı parayı veren dunya bankası çünkü
S
#43
olimpiyatlardan ss alabilen video çekebilen olursa bizlerle paylaşsınlar pls.

tv kartı gerekli ve capture programı tabiki eskiden çok uğraşırdım bu tarz işlemlerle.

Tv kartı mevcut isterseniz çekip koyabilirim siteye 🕵️ 🍿
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#44
İlk Madalyamızı almıiız 😊
L
Lagroad ⭐ 19y
#45
benim calısıyo linkde ztn televizyonu tamire goturdük cok saol bu arada BlueLight
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#46
Teşekkür için yumurtalarıma tıklaya bilirsiniz 😊 (yumurta olanlara ve başında Blue yazanlar )

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: