Ben ilk bölümü ve havai fişekleri çok sevdim 😊
2008 Olimpiyatları (Pekin)
· 46 Replies · 2.9K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
bu olimpiyatlar çok manyak oldu ne paralar harcanmış ya
25 milyar $ harcanmış bundan once en fazla 9 milyar $ imiş tabi bi şekilde bizede deger olimpiyatlardan sonra bunun acısı parayı veren dunya bankası çünkü
S
StickControl
⭐ 19y
olimpiyatlardan ss alabilen video çekebilen olursa bizlerle paylaşsınlar pls.
tv kartı gerekli ve capture programı tabiki eskiden çok uğraşırdım bu tarz işlemlerle.
Tv kartı mevcut isterseniz çekip koyabilirim siteye 🕵️ 🍿
İlk Madalyamızı almıiız 😊
benim calısıyo linkde ztn televizyonu tamire goturdük cok saol bu arada BlueLight
Teşekkür için yumurtalarıma tıklaya bilirsiniz 😊 (yumurta olanlara ve başında Blue yazanlar )
Log in to write a reply.
Log In