of of çok güzel ya bugün çin de olmak isterdim
2008 Olimpiyatları (Pekin)
· 46 Replies · 2.9K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Eb başı süperdi bide o kuklalar glavieci vgarment giyiyen huntere benzio dimi xD
O
Old School
⭐ 19y
Son olarak olimpiyat meşalesi yakılcak kaçırmayın bence^^
zati onu izliom=)
Nee zaman yakcaklar yaw xD
Meşalleeee gelio
Teşekkürler Bildiri İçin Hemen Açtım Tv yi 😉
Çok manyuckkkk
2008 Pekin Olimpiyatları başından sonuna kadar alkışlayarak izlediğim bir olimpiyat oldu.Gerçekten çok orjinal fikirler vardı.Açılış için harcadıkları paranın tamamen hakkını vermişler.Gerçekten çok güzel bir olimpiyat töreniydi.Iyiki izlemişim diyorum.
25 Milyar Dolar Mı Ne harcamışlar.
eee olimpiyat nerde tören mi yayınlanıcaktı sadece :S
Bugün açılışı vardı.İlk oyunlar bizim saatimize göre 04.00 a doğru denk geliyor galiba.Bu arada ben 35 milyar dolar diye duydum.Ama gerçekten tamamen hakkı verilmiş bir gösteriydi.Her şey çok güzel düşünülmüştü.
Eveet en son adam nası yürüdü ^^ Orda ben olsam 😊
O
Old School
⭐ 19y
Ve olimpiyat gösterileri bitti artık sporcularımızdan altın madalya bekliycez^^
Bugün açılışı vardı.İlk oyunlar bizim saatimize göre 04.00 a doğru denk geliyor galiba.Bu arada ben 35 milyar dolar diye duydum.Ama gerçekten tamamen hakkı verilmiş bir gösteriydi.Her şey çok güzel düşünülmüştü.
Evet ya o kötü oldu.04.00 de kim kalkıp izlicek.
T
TitusPullo
⭐ 19y
Seviyorum bu google'i yaa 😜 😘


W
Winlerspring
⭐ 18y
Seviyorum bu google'i yaa 😜 😘
Aynen ya tüm guncel olaylar ile ilgili temalar hazırlıyolar!!!
saat farkini yalnış hesaplamaktan dolayı kaçırdım ama pişman degilim çekik gozluleri hiç sevmem doğal oalrak yaptıklarınıda ancak olimpiyatları izlemeyi düşünüyom sonuçta 4 yılda bir oluyo bi 4 yıl daha bekleyecek sabır yok
Yaptıklarınıda sevmessin dmk 😊 o zmn bütün o güzel şeyleri kaçırırsın
bu olimpiyatlar çok manyak oldu ne paralar harcanmış ya
Log in to write a reply.
Log In