Icerige atla
Extraloob

2008 Olimpiyatları (Pekin)

· 46 Replies · 2.9K views · Page 2 / 3
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#21
of of çok güzel ya bugün çin de olmak isterdim
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#22
Eb başı süperdi bide o kuklalar glavieci vgarment giyiyen huntere benzio dimi xD
O
Old School ⭐ 19y
#23
Son olarak olimpiyat meşalesi yakılcak kaçırmayın bence^^
A
Anthem ⭐ 18y
#24
zati onu izliom=)
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#25
Nee zaman yakcaklar yaw xD
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#26
Meşalleeee gelio
L
Leet1 ⭐ 19y
#27
Teşekkürler Bildiri İçin Hemen Açtım Tv yi 😉
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#28
Çok manyuckkkk
B
buff ⭐ 19y
#29
2008 Pekin Olimpiyatları başından sonuna kadar alkışlayarak izlediğim bir olimpiyat oldu.Gerçekten çok orjinal fikirler vardı.Açılış için harcadıkları paranın tamamen hakkını vermişler.Gerçekten çok güzel bir olimpiyat töreniydi.Iyiki izlemişim diyorum.
U
Uykucu ⭐ 19y
#30
25 Milyar Dolar Mı Ne harcamışlar.
D
D4GG3R ⭐ 18y
#31
eee olimpiyat nerde tören mi yayınlanıcaktı sadece :S
B
buff ⭐ 19y
#32
Bugün açılışı vardı.İlk oyunlar bizim saatimize göre 04.00 a doğru denk geliyor galiba.Bu arada ben 35 milyar dolar diye duydum.Ama gerçekten tamamen hakkı verilmiş bir gösteriydi.Her şey çok güzel düşünülmüştü.
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#33
Eveet en son adam nası yürüdü ^^ Orda ben olsam 😊
O
Old School ⭐ 19y
#34
Ve olimpiyat gösterileri bitti artık sporcularımızdan altın madalya bekliycez^^
U
Uykucu ⭐ 19y
#35
Bugün açılışı vardı.İlk oyunlar bizim saatimize göre 04.00 a doğru denk geliyor galiba.Bu arada ben 35 milyar dolar diye duydum.Ama gerçekten tamamen hakkı verilmiş bir gösteriydi.Her şey çok güzel düşünülmüştü.

Evet ya o kötü oldu.04.00 de kim kalkıp izlicek.
W
#37
Seviyorum bu google'i yaa 😜 😘

olympics08_opening.gif


Aynen ya tüm guncel olaylar ile ilgili temalar hazırlıyolar!!!
Files (1)
O
O.o ⭐ 18y
#38
saat farkini yalnış hesaplamaktan dolayı kaçırdım ama pişman degilim çekik gozluleri hiç sevmem doğal oalrak yaptıklarınıda ancak olimpiyatları izlemeyi düşünüyom sonuçta 4 yılda bir oluyo bi 4 yıl daha bekleyecek sabır yok
B
BlueLight OP ⭐ 18y
#39
Yaptıklarınıda sevmessin dmk 😊 o zmn bütün o güzel şeyleri kaçırırsın
S
Statuss ⭐ 18y
#40
bu olimpiyatlar çok manyak oldu ne paralar harcanmış ya

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: