ercan süpersin ya. Bu program olmasa ben ne yapardım diye düşünüyorum. Vallahi işim çok zordu. Günde 100lerce resim upload ediyorum. (:
birde bana sor hacım ben haberlerde resimleri upload edip duruyom ercan olmasa ne yapardım 😁 😈
lol msn gel helebi
ercan süpersin ya. Bu program olmasa ben ne yapardım diye düşünüyorum. Vallahi işim çok zordu. Günde 100lerce resim upload ediyorum. (:
birde bana sor hacım ben haberlerde resimleri upload edip duruyom ercan olmasa ne yapardım 😁 😈
ercan süpersin ya. Bu program olmasa ben ne yapardım diye düşünüyorum. Vallahi işim çok zordu. Günde 100lerce resim upload ediyorum. (:
birde bana sor hacım ben haberlerde resimleri upload edip duruyom ercan olmasa ne yapardım 😁 😈
lol msn gel helebi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap