Icerige atla
Extraloob

2 Client Açmanın En İyi Yolunu Söyler Misiniz ?

· 5 Yanıt · 941 görüntüleme
Y
yukotaguchi OP ⭐ 18y
#1
özelliklerim 1 gb ram 512 ekran kartı 1.60 GHZ 😞 1 sro anca çalışıyor... yardım Lütfen...:(:( 😢 😱 😱
5 Yanıt
X
XER0 ⭐ 19y
#2
işlemcin kaldırmıyor..
S
SroKopat ⭐ 18y
#3
bi format çek olmazsa,işlemci 👍
A
Agilla ⭐ 18y
#4
AMD İşlemci AL tavsiyem
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#5
Bende 1 Gb Ram 256 Mb ekran kartı Çift Çar açılıyo :?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: