arklar çift char açmayı kurdum solda gelıor Tmm ama bi sorunum var tam ıd pw yazcam mause nin oku dier tarafa gidior tam tıklıcam sol tarafa gidior bu neden dir napmam lazım detective kahvekeyfi
2 char açma işinden anlayanlar lütfen bu taraftan =::=::=::=
· 7 Replies · 1.9K views 0 reading
7 Replies
arklar çift char açmayı kurdum solda gelıor Tmm ama bi sorunum var tam ıd pw yazcam mause nin oku dier tarafa gidior tam tıklıcam sol tarafa gidior bu neden dir napmam lazım detective kahvekeyfi
bende de oluyor ama bazen işletım sistemı hatası emın olabılırsın! extraokk
eee napmam gerekior bu böle mi kalcak hep ? çözüm yokmu Rolling Eyes
Neden 3 kere aynı konuyu açtın 1 tane neyine yetmiyor.Sırf bu sebepten konuyla ilgili herhangi bir şey yazmıyorum.BEn Aktif konulara basınca full senin sırasına dizilmiş aynı konularını görmek zorunda değilim.
DELETE Evil or Very Mad
DELETE Evil or Very Mad
Güzel Bi format İşini Çözer Mr. Green
ark lar kusra bakmayın tabiiki bilerek açmadım format mııııı Shocked
mause ile tıklayamıyorsan tab tusunu kullan
Log in to write a reply.
Log In