arkadaşlar ben 2 char açmak istiyorum mesela biri stalda durcak diğerini ise elimle kasıcam nası yapabilirim şimdiden teşekkürler..
2 char açma bakın lütfen
· 3 Replies · 1.3K views 0 reading
3 Replies
T
TitusPullo
⭐ 19y
Buyur kardeş:
viewtopic.php?f=53&t=26824
viewtopic.php?f=53&t=26824
T
tolga_yigit
⭐ 19y
kardeş cevap veren senin guildin OTTOMAN Mİ herculeste misin bnde aynı guilddeyim
Log in to write a reply.
Log In