Icerige atla
Extraloob

1916 ingilterede çizilmiş Paylaşım planı gerçek harita.

· 62 Replies · 4.0K views · Page 3 / 4
Replies
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#41
arkadaşlar bence asker veya o birimi oluşturan en küçük birimden en yüksek birime kadar ikiside birbirini tamamlayan şeylerdir..
en basitinden

zerrecikler-atomlar-madde...
er-onbaşı-çavuş vs.

tek başına komutan bir hiçken tek başına sahipsiz bir orduda hiçtir
türk halkının vatan sevgisi ve M.Kemal Atatürkün üstün savaş dehası sayesinde şu msjı şuan rahatlıkla yazdığımı düşünüorum o yüzden iki biriminde ayrım yapılamaz bir birimdir
K
#42
arkadaşlar bence asker veya o birimi oluşturan en küçük birimden en yüksek birime kadar ikiside birbirini tamamlayan şeylerdir..
en basitinden

zerrecikler-atomlar-madde...
er-onbaşı-çavuş vs.

tek başına komutan bir hiçken tek başına sahipsiz bir orduda hiçtir
türk halkının vatan sevgisi ve M.Kemal Atatürkün üstün savaş dehası sayesinde şu msjı şuan rahatlıkla yazdığımı düşünüorum o yüzden iki biriminde ayrım yapılamaz bir birimdir



dostum zaten Mehmetçiğin yaptıkları yadsınamaz.ben öyle birşey demedim.arkadaş farklı taraflara çekiyor aklınca.yok halk hareketi yok örgüt falan.birinin bu arkadaşı uyarması gerek.bunlar boş işler çünkü.yazık yani başka birşey değil.

yazına gelince..elbetteki komutan tek başına harp edemez.zaten ben de onu söyledim.teknik direktör örneği bile verdim o kadar yani daha anlamadıysanız ne diyeyim bilmiyorum.yazdığıma bakıp azıcık düşünmesi lazım insanların.
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#43
arkadaşlar bence asker veya o birimi oluşturan en küçük birimden en yüksek birime kadar ikiside birbirini tamamlayan şeylerdir..
en basitinden

zerrecikler-atomlar-madde...
er-onbaşı-çavuş vs.

tek başına komutan bir hiçken tek başına sahipsiz bir orduda hiçtir
türk halkının vatan sevgisi ve M.Kemal Atatürkün üstün savaş dehası sayesinde şu msjı şuan rahatlıkla yazdığımı düşünüorum o yüzden iki biriminde ayrım yapılamaz bir birimdir



dostum zaten Mehmetçiğin yaptıkları yadsınamaz.ben öyle birşey demedim.arkadaş farklı taraflara çekiyor aklınca.yok halk hareketi yok örgüt falan.birinin bu arkadaşı uyarması gerek.bunlar boş işler çünkü.yazık yani başka birşey değil.

yazına gelince..elbetteki komutan tek başına harp edemez.zaten ben de onu söyledim.teknik direktör örneği bile verdim o kadar yani daha anlamadıysanız ne diyeyim bilmiyorum.yazdığıma bakıp azıcık düşünmesi lazım insanların.


işin içinde anlamama yok düşüncelerim bu yöndeydi belirttim sadece ve ben alt birim olmassa üstünde olmayacağını söyledim 👍
halk örgütlenmesse bir yönetici olmaz bir yönetici olmazsa o halkın hakkını savunacak kimse olmaz 😉
ayrıca arkadaş başka bir yöne çekmiyor bence şurda güzelce fikirlerimizi tartışıyoruz 😉
K
#44
arkadaşlar bence asker veya o birimi oluşturan en küçük birimden en yüksek birime kadar ikiside birbirini tamamlayan şeylerdir..
en basitinden

zerrecikler-atomlar-madde...
er-onbaşı-çavuş vs.

tek başına komutan bir hiçken tek başına sahipsiz bir orduda hiçtir
türk halkının vatan sevgisi ve M.Kemal Atatürkün üstün savaş dehası sayesinde şu msjı şuan rahatlıkla yazdığımı düşünüorum o yüzden iki biriminde ayrım yapılamaz bir birimdir



dostum zaten Mehmetçiğin yaptıkları yadsınamaz.ben öyle birşey demedim.arkadaş farklı taraflara çekiyor aklınca.yok halk hareketi yok örgüt falan.birinin bu arkadaşı uyarması gerek.bunlar boş işler çünkü.yazık yani başka birşey değil.

yazına gelince..elbetteki komutan tek başına harp edemez.zaten ben de onu söyledim.teknik direktör örneği bile verdim o kadar yani daha anlamadıysanız ne diyeyim bilmiyorum.yazdığıma bakıp azıcık düşünmesi lazım insanların.


işin içinde anlamama yok düşüncelerim bu yöndeydi belirttim sadece ve ben alt birim olmassa üstünde olmayacağını söyledim 👍
halk örgütlenmesse bir yönetici olmaz bir yönetici olmazsa o halkın hakkını savunacak kimse olmaz 😉
ayrıca arkadaş başka bir yöne çekmiyor bence şurda güzelce fikirlerimizi tartışıyoruz ;)



sen de baya gülünçsün açıkcası.yok üstün değilmiş de bilmem ne.arkadaşım satranç oynadın mı hayatında sen ? ya da satrancın olayını bilir misin ? böyle konuştuguna göre ne sen ne de proleter bu işten gram çakmıyorsunuz.anca böyle boş boş, hiçbir bilgiye sahip olmadan,kulaktan dolma laflarla,ilkokul ve lisede derslerden az buçuk öğrendiğiniz bilgilerle burada gelmiş ahkam kesiyorsunuz.açıkcası komiksiniz ne diyeyim.yok o ondan üstün değil yok halklar kardeş yok örgütlü halk hareketi de bıdı da bıdı.
üst birim olamazmış vay vay bak sen hele.o zaman başbakanı şutlayalım.hatta cumhurbaşkanını da şutlayalım değil mi ? sizin anlayışınıza göre şutlanmalılar(şuankiler bence de şutlanmalı orası ayrı,orayı karıştırmaya gerek yok).halk özgür ya halk "örgüt" ya.bi kenya gibi bi somali gibi olalım ne dersin ?
hatta bırak onları genelkurmayı da salla bi tarafa.askerimiz başıboş kalsın ne yapacagını bilemesin.oooh ne güzel...
saçma geldi değil mi bu dediklerim ? fakat sizin zihniniz malesef bunlarla örtüşüyor.tartışmayı dahi bilmeyen adamlarla gelmiş konuşuyorum,yorum yazıyorum.sırf 75%'ini çocuk ve gençlerin oluşturduğu şu sitedeki çocukların körpe zihinlerine girmeyin diye.komünistlikle zartlıkla zurtlukla bozmayın diye.
gelgelelim şurda Türkçe'yi dahil adam akıllı konuşamıyorsunuz.kalkıp da akıl veriyorsunuz millete.
bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu...
S
Sniker ⭐ 19y
#45
adam zaten söylemiş 😊 filistinin hiç bir jeopolitik konumu yok
Türkiye cok farklı sadece jeopolitik konum üzerinden yürütüğümüz denge politkaları ile bu güne gelebildik
denge siyasetide bizi nereye kadar götürecekse :)

Jeopolitikaya takmış durumda herkes.Adamlar vızır vızır uçuyor tepemizden,takır takır geçiyor denizaltılarla denizlerden.Petrol ve doğal kaynaklardan konuşmuyor.İsrail oraya jeopolitikası mı için giriyor?Yoksa gelen bir damacadan bozma roketten dolayı mı?HAyır.Farklı düşünmek lazım biraz da.


İddaaları yanıtlama zamanı.

Öncelikle bu tarz kahvehane tarzıdır bu şekilde siyasi tartışma yapmayalım. Sence İsrail neden Filistin'e giriyor zevk için mi? Ben söyliyim her seçim öncesi israil tankları bi yere yöneliyor nedeni seçim yatırımı ve filistin topraklarındaki su kuyuları. Bu su kuyuları çok stratejik bir konuma sahip. Şimdi sorulacak soru madem öyle neden Türkiye'ye karşı çıkacak güçler oraya çıkmıyor ? Nedeni izahı şöyle; o kuyular sadece ortadoğuda çok küçük bir kesim için önemli. Yani hiçkimsenin işine yaramıyor israil ve filistin dışında.

"Adamlar vızır vızır uçuyor tepemizden" ne demektir alayamıyorum. Evet eğitim uçuşları Anadolu üzerinde yapılıyor. Bu bir anlaşmadır, sınırları yetmiyor çünkü, ve ülkemizin bundan çıkarı olmaktadır. Unutmayın ki uluslararası arenada ebedi dostluklar değil ebediyen çıkarlar söz konusudur.

Hayır anlama biçimin kahve tarzında.Ben teknolojik olarak bahsediyorum.Amerikan uçakları da uçacağı zaman tepende yapabilceğin bir şey var mı? yok. Amerikanın denizaltıları karadenizde dolaşırsa haberin olur mu? hiç sanmıyorum.Bundan bi çıkarın mı var? hayatta başarılar. 👋
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#46

sen de baya gülünçsün açıkcası.yok üstün değilmiş de bilmem ne.arkadaşım satranç oynadın mı hayatında sen ? ya da satrancın olayını bilir misin ? böyle konuştuguna göre ne sen ne de proleter bu işten gram çakmıyorsunuz.anca böyle boş boş, hiçbir bilgiye sahip olmadan,kulaktan dolma laflarla,ilkokul ve lisede derslerden az buçuk öğrendiğiniz bilgilerle burada gelmiş ahkam kesiyorsunuz.açıkcası komiksiniz ne diyeyim.yok o ondan üstün değil yok halklar kardeş yok örgütlü halk hareketi de bıdı da bıdı.
üst birim olamazmış vay vay bak sen hele.o zaman başbakanı şutlayalım.hatta cumhurbaşkanını da şutlayalım değil mi ? sizin anlayışınıza göre şutlanmalılar(şuankiler bence de şutlanmalı orası ayrı,orayı karıştırmaya gerek yok).halk özgür ya halk "örgüt" ya.bi kenya gibi bi somali gibi olalım ne dersin ?
hatta bırak onları genelkurmayı da salla bi tarafa.askerimiz başıboş kalsın ne yapacagını bilemesin.oooh ne güzel...
saçma geldi değil mi bu dediklerim ? fakat sizin zihniniz malesef bunlarla örtüşüyor.tartışmayı dahi bilmeyen adamlarla gelmiş konuşuyorum,yorum yazıyorum.sırf 75%'ini çocuk ve gençlerin oluşturduğu şu sitedeki çocukların körpe zihinlerine girmeyin diye.komünistlikle zartlıkla zurtlukla bozmayın diye.
gelgelelim şurda Türkçe'yi dahil adam akıllı konuşamıyorsunuz.kalkıp da akıl veriyorsunuz millete.
bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu...



işin içinde anlamama yok düşüncelerim bu yöndeydi belirttim sadece ve ben alt birim olmassa üstünde olmayacağını söyledim 👍
halk örgütlenmesse bir yönetici olmaz bir yönetici olmazsa o halkın hakkını savunacak kimse olmaz 😉
ayrıca arkadaş başka bir yöne çekmiyor bence şurda güzelce fikirlerimizi tartışıyoruz ;)



gülünçmüş ☕
şimdi şu yazıyı bir daha oku
belli bir ideolojiye bile sahip değilsin ne olduğun belli değil ortada bir yerde sıkışmışsın lafıda çok güzel dibinden anlıosun başı boş kalsınmış dediklerimi anlamak mı istemiosun yoksa basmıyor mu ?
biz kimseyi şu şekilde düşün bu şekilde düşün diye zorlamadık belli başlı konular üzerinde konuştuk eğer o kişi yolunu seçecekse bunu net sayfalarından değil gerçek hayatta gözleyerek seçecektir!
boş boş, hiçbir bilgiye sahip olmadan,kulaktan dolma laflarla,ilkokul ve lisede derslerden az buçuk öğrendiğiniz bilgilerle burada birşeyler bildiğini sanan varsa oda sensin bunu aklının bir kenarına sok birşey bildiğini sanıyorsun ama bomboşsun daha başka fikirlere bile saygı göstermiosun aynı seninde dediğin gibi sitenin %75i olan çocukların davrandığı gibi yoksa sende mi onlardansın yoksa sadece akıl yaşın mı orda takılmış?
bize dil anlatım dersi vermektense önce git kendine bir düşünce bir yol seç yazıların hepsini düzgünce oku sonra benle düzgünce tartışacak duruma gel..!
saygı göstermedikçe de saygı bekleme..
B
Baha i OP ⭐ 18y
#47
no comment
dün aynısını bende dedim ama 😊 malesef 😊
C
#48
bazı rejimlerde iktidar kurtuluşa erdirmez örgütlenmiş halk hareketi lazım


Katılıyorum Örgütlenmiş Halk Hareketi gerek. Dev-Keş 😁 😆
K
#49

sen de baya gülünçsün açıkcası.yok üstün değilmiş de bilmem ne.arkadaşım satranç oynadın mı hayatında sen ? ya da satrancın olayını bilir misin ? böyle konuştuguna göre ne sen ne de proleter bu işten gram çakmıyorsunuz.anca böyle boş boş, hiçbir bilgiye sahip olmadan,kulaktan dolma laflarla,ilkokul ve lisede derslerden az buçuk öğrendiğiniz bilgilerle burada gelmiş ahkam kesiyorsunuz.açıkcası komiksiniz ne diyeyim.yok o ondan üstün değil yok halklar kardeş yok örgütlü halk hareketi de bıdı da bıdı.
üst birim olamazmış vay vay bak sen hele.o zaman başbakanı şutlayalım.hatta cumhurbaşkanını da şutlayalım değil mi ? sizin anlayışınıza göre şutlanmalılar(şuankiler bence de şutlanmalı orası ayrı,orayı karıştırmaya gerek yok).halk özgür ya halk "örgüt" ya.bi kenya gibi bi somali gibi olalım ne dersin ?
hatta bırak onları genelkurmayı da salla bi tarafa.askerimiz başıboş kalsın ne yapacagını bilemesin.oooh ne güzel...
saçma geldi değil mi bu dediklerim ? fakat sizin zihniniz malesef bunlarla örtüşüyor.tartışmayı dahi bilmeyen adamlarla gelmiş konuşuyorum,yorum yazıyorum.sırf 75%'ini çocuk ve gençlerin oluşturduğu şu sitedeki çocukların körpe zihinlerine girmeyin diye.komünistlikle zartlıkla zurtlukla bozmayın diye.
gelgelelim şurda Türkçe'yi dahil adam akıllı konuşamıyorsunuz.kalkıp da akıl veriyorsunuz millete.
bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu...



işin içinde anlamama yok düşüncelerim bu yöndeydi belirttim sadece ve ben alt birim olmassa üstünde olmayacağını söyledim 👍
halk örgütlenmesse bir yönetici olmaz bir yönetici olmazsa o halkın hakkını savunacak kimse olmaz 😉
ayrıca arkadaş başka bir yöne çekmiyor bence şurda güzelce fikirlerimizi tartışıyoruz ;)



gülünçmüş ☕
şimdi şu yazıyı bir daha oku
belli bir ideolojiye bile sahip değilsin ne olduğun belli değil ortada bir yerde sıkışmışsın lafıda çok güzel dibinden anlıosun başı boş kalsınmış dediklerimi anlamak mı istemiosun yoksa basmıyor mu ?
biz kimseyi şu şekilde düşün bu şekilde düşün diye zorlamadık belli başlı konular üzerinde konuştuk eğer o kişi yolunu seçecekse bunu net sayfalarından değil gerçek hayatta gözleyerek seçecektir!
boş boş, hiçbir bilgiye sahip olmadan,kulaktan dolma laflarla,ilkokul ve lisede derslerden az buçuk öğrendiğiniz bilgilerle burada birşeyler bildiğini sanan varsa oda sensin bunu aklının bir kenarına sok birşey bildiğini sanıyorsun ama bomboşsun daha başka fikirlere bile saygı göstermiosun aynı seninde dediğin gibi sitenin %75i olan çocukların davrandığı gibi yoksa sende mi onlardansın yoksa sadece akıl yaşın mı orda takılmış?
bize dil anlatım dersi vermektense önce git kendine bir düşünce bir yol seç yazıların hepsini düzgünce oku sonra benle düzgünce tartışacak duruma gel..!
saygı göstermedikçe de saygı bekleme..



saygı göstermediğim adamdan saygı falan beklemem.gösterirse de kendi kaybıdır.adam akıllı konuş demeyeceğim sözlerinden adam olmadıgın zaten belli.sen git raple falan uğraş, etrafa grafiti falan yap takıl.bu işler sana göre değil 😉 valla karşımdakinde bilginin azıcık da olsa kırıntısını sezebilsem, bana boş demesine tahammül edeceğim.fakat artık dediğim gibi pek ilgilenmeyeceğim seninle.belki o zaman boş konuşmalarını kendine saklarsın 😉

deepnote:sadece doğru bilgi ve yanlış olan bilgi(!) vardır.ve yanlış bulduğum,gereksiz bulduğum bir fikre de saygı göstermemi kimse bekleyemez.beklese de bu kişi sen olamazsın.valla bakıp bakıp gülüyorum.tartışacak düzeye falan gel yazmışsın da.ne diyeyim, komiksin yahu.sen en son kağıtlara boş boş resimler yapıyordun, dediğim gibi onlara devam et.akıl yaşına hitap eden alanlarda uzlaşmaya bak.belirli yetenekler herkeste yoktur çünkü.
B
Baha i OP ⭐ 18y
#50
arkadaşım kusura bakma ama bilgi konusunda 😊 sanırım çok şey biliyosun
senki rusya rejmi yüzünden yıkıldı diyen birisin o yüzden bırak bu çok bilmiş ayaklarını 😄

savundugun kişiler belki gün gelir sanada küçük gemiçik alırlar 😊
S
Socialist ⭐ 18y
#51
arkadaşım kusura bakma ama bilgi konusunda 😊 sanırım çok şey biliyosun
senki rusya rejmi yüzünden yıkıldı diyen birisin o yüzden bırak bu çok bilmiş ayaklarını 😄

savundugun kişiler belki gün gelir sanada küçük gemiçik alırlar :)



Zuahahahhah işte budur Sözlük Yazarı oldugunu belirttin kardeşim budur budur budur 😁 😜 😘
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#52

saygı göstermediğim adamdan saygı falan beklemem.gösterirse de kendi kaybıdır.adam akıllı konuş demeyeceğim sözlerinden adam olmadıgın zaten belli.sen git raple falan uğraş, etrafa grafiti falan yap takıl.bu işler sana göre değil 😉 valla karşımdakinde bilginin azıcık da olsa kırıntısını sezebilsem, bana boş demesine tahammül edeceğim.fakat artık dediğim gibi pek ilgilenmeyeceğim seninle.belki o zaman boş konuşmalarını kendine saklarsın 😉

deepnote:sadece doğru bilgi ve yanlış olan bilgi(!) vardır.ve yanlış bulduğum,gereksiz bulduğum bir fikre de saygı göstermemi kimse bekleyemez.beklese de bu kişi sen olamazsın.valla bakıp bakıp gülüyorum.tartışacak düzeye falan gel yazmışsın da.ne diyeyim, komiksin yahu.sen en son kağıtlara boş boş resimler yapıyordun, dediğim gibi onlara devam et.akıl yaşına hitap eden alanlarda uzlaşmaya bak.belirli yetenekler herkeste yoktur çünkü.

şaka mısın sen ya lol 😁
ama pardon ya sen herşeyi bilen yüce insan üstün kişiliktin dimi her durumda saçmalayarak daha üste çıkan yüce varlık 🙏
ama şu yönden hala iyisin senin saçmalama yeteneğin benm grafiti yeteneğimi solda sıfır bırakır baksana bu konuda sen master degree... 😁
ha doğru senin yaş aralığına hitap eden yetenekte buydu demi fazlaca saçmalamak 😁
nese bende senin anlıcan şekilde konuştum bu sefer çözebilmişmdir olayı gerçi sen kadar zırvalayamadım ya neyse anlarsın sen bunu 😁

ben topicten kaçtım meydan senin olsun kendi kendine konuşursun ohh ne ala 😁
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#53
Fıkra bölümüne taşıyalım topici millet okuyup gülsün 🎭 🙄
K
#54

saygı göstermediğim adamdan saygı falan beklemem.gösterirse de kendi kaybıdır.adam akıllı konuş demeyeceğim sözlerinden adam olmadıgın zaten belli.sen git raple falan uğraş, etrafa grafiti falan yap takıl.bu işler sana göre değil 😉 valla karşımdakinde bilginin azıcık da olsa kırıntısını sezebilsem, bana boş demesine tahammül edeceğim.fakat artık dediğim gibi pek ilgilenmeyeceğim seninle.belki o zaman boş konuşmalarını kendine saklarsın 😉

deepnote:sadece doğru bilgi ve yanlış olan bilgi(!) vardır.ve yanlış bulduğum,gereksiz bulduğum bir fikre de saygı göstermemi kimse bekleyemez.beklese de bu kişi sen olamazsın.valla bakıp bakıp gülüyorum.tartışacak düzeye falan gel yazmışsın da.ne diyeyim, komiksin yahu.sen en son kağıtlara boş boş resimler yapıyordun, dediğim gibi onlara devam et.akıl yaşına hitap eden alanlarda uzlaşmaya bak.belirli yetenekler herkeste yoktur çünkü.

şaka mısın sen ya lol 😁
ama pardon ya sen herşeyi bilen yüce insan üstün kişiliktin dimi her durumda saçmalayarak daha üste çıkan yüce varlık 🙏
ama şu yönden hala iyisin senin saçmalama yeteneğin benm grafiti yeteneğimi solda sıfır bırakır baksana bu konuda sen master degree... 😁
ha doğru senin yaş aralığına hitap eden yetenekte buydu demi fazlaca saçmalamak 😁
nese bende senin anlıcan şekilde konuştum bu sefer çözebilmişmdir olayı gerçi sen kadar zırvalayamadım ya neyse anlarsın sen bunu 😁

ben topicten kaçtım meydan senin olsun kendi kendine konuşursun ohh ne ala 😁



amerikalı bilimadamlarının yaptıgı bir araştırmaya göre yabancı dili eksik olan ya da yabancı dili hiç olmayan insanlar günlük konuşma diline, eksikliklerini hissettiği yabancı sözcükleri serpiştirirler.lol master degree vs. bunların hepsinin türkçede karşılığı var.canım sen muhalefet etmeden önce konuşmayı öğren, gel.hatta biraz daha büyü.kendi fikirlerini üretip başkalarınınkini sorgulamaya başladığında ise koşarak gel.hala yetenek diyor yahu neyse.sen biraz büyü belki o zaman anlarsın.

ama senin durumun gene iyi.proleter adlı arkadaşımız çok daha sığ yorumlar yapıyor üstüne bu yazdıklarımı başka bir organıyla okuyor.benim bu söylediklerimden iktidar yanlısı bir adam oldugumu çıkarttıysa( ki onlardan en çok nefret edenlerdenim,evet şapşal şey açıkça söylüyorum chpliyim.bu minik kafana yerleştir bu lafı,sonra da söyledigin şeyin ne kadar saçma ve anlamsız oldugu gerçeğini gör ) çok açık bir şekilde beyan ediyorum ya art niyetlidir ya da bu arkadaşta zeka geriliği vardır.ben 2sinin de oldugu kanısındayım.bir kere mevcut iktidar ya da muhalefet hakkında en ufak bir laf etmedim.nasıl böyle bir kanıya vardı hayret ediyorum.ikincisi şu mesajlarıma siyaseti karıştırmamak için çok çaba sarfediyorum.fakat arkadaş böyle günlük hayattan duyduğu lafları boş ve anlamsızca ortaya savurunca kendini rahatlamış ve karşıdakini oturtmuş hissediyor.ne diyelim, istanbulda oturuyorsan şanslısın çünkü Bakırköy çok da uzak sayılmaz.hadi canım selametle..
K
#55
unforgiven adlı klişe kişiye.sözlük yazarlığı çok da hava atılacak birşey değil.ben bu sitenin ilk sözlük yazarlarındandım fakat bunu gerek gerçek gerekse forum hayatımda hava atma aracı olarak görmedim.bi ekşisözlüğe girip bak istersen, belki o zaman bir sözlük yazarı nasıl olur sorusuna bu kadar düşünmeden yanıt verebilirsin.

deepnote: istersen arkadaşının "master" diplomasını da gönderirim burdan, sorun yok.
B
Baha i OP ⭐ 18y
#56
hangi partiden olduğun gerçeği değiştirmez cidden küçük dağları ben yaratım havasındasın neye dayanarak bu kadar bilmişlik taslıyosun hala anlamış değilim hele hakaretlerine gelince sınırı fazlasıyla geçiyosun.hala aşırı egoist davranıyosun biraz freud sana iyi gelir.
necisin merak ettim 😊
bilmediğin konularda bile biliyorum havasındasın yani hıncal uluç"culuk oynamayalım 😊
bir teknik direktör örneği verdin diye başımıza ilber ortaylı kesildin yahu kendince bişeyleri savunuyorum sanıyosun burda hiç kimsenin hiç bir olay yada kişiyle alıp vermediği yok hiç bir tarafada çekmiyor
"şovenislik" yapacan diye topiğe atlıyosun.kendince doğru sandıgın seyleri etraftakileri aşalayarak söylüyosun.
hayır görende seni Attila sanacak 😄
sen showuna devam et bende pes ettim çok ağır konuşuyosun.
K
#57
hangi partiden olduğun gerçeği değiştirmez cidden küçük dağları ben yaratım havasındasın neye dayanarak bu kadar bilmişlik taslıyosun hala anlamış değilim hele hakaretlerine gelince sınırı fazlasıyla geçiyosun.hala aşırı egoist davranıyosun biraz freud sana iyi gelir.
necisin merak ettim 😊
bilmediğin konularda bile biliyorum havasındasın yani hıncal uluç"culuk oynamayalım 😊
bir teknik direktör örneği verdin diye başımıza ilber ortaylı kesildin yahu kendince bişeyleri savunuyorum sanıyosun burda hiç kimsenin hiç bir olay yada kişiyle alıp vermediği yok hiç bir tarafada çekmiyor
"şovenislik" yapacan diye topiğe atlıyosun.kendince doğru sandıgın seyleri etraftakileri aşalayarak söylüyosun.
hayır görende seni Attila sanacak 😄
sen showuna devam et bende pes ettim çok ağır konuşuyosun.



bu kadar ağırına gitmesin.bi gün "show'uma" seni de davet ederim.beni kırmayıp gelirsin,ödeşiriz.
B
Baha i OP ⭐ 18y
#58
bizim oralarda bi fıkra vardır 😊
işallah biliyosundur sonuda şöyle :
baba oğluna :
-- ben sana vali olamasın demedim ben sana ..... olamasın dedim.
K
#59
bizim oralarda bi fıkra vardır 😊
işallah biliyosundur sonuda şöyle :
baba oğluna :
-- ben sana vali olamasın demedim ben sana ..... olamasın dedim.



cidden çok manidar (!) bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim...
C
#60
Killingspree sen nasıl birisin çözebilmiş değilim. İnsanın iştir göstergesi söze ne hacet sana bakıyorum şöyle demişsin

"amerikalı bilimadamlarının yaptıgı bir araştırmaya göre yabancı dili eksik olan ya da yabancı dili hiç olmayan insanlar günlük konuşma diline, eksikliklerini hissettiği yabancı sözcükleri serpiştirirler"

Ama "Deepnote" gibi saçma sapan bir şey kullanıyorsun.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: