Icerige atla
Extraloob

+18 mi desem acabaa!!!!!!!!

· 47 Replies · 4.8K views · Page 3 / 3
Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#41
zuhaha koptum ya 😄
B
belgther ⭐ 19y
#42
south park'in bir bölümünde öyleydi.

stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi 😄
E
Exqusei OP ⭐ 19y
#43
south park'in bir bölümünde öyleydi.

stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi :D


😆 😆
A
anıl__ ⭐ 18y
#44
hahahhahah:D
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#45
daha önce gördüğüm için 2. baskısı pek etkili olmadı 😈

Çok teşekkür ettim :)
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#46
south park'in bir bölümünde öyleydi.

stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi :D

nihaaaa 😁
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#47
ben bile kandım :D


kanmayan varmıdırki 😁 😁 😁 ben bile ilk gördüğümde maşallah dedim 😈 😈

bende öle 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: