zuhaha koptum ya 😄
+18 mi desem acabaa!!!!!!!!
· 47 Replies · 4.8K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
south park'in bir bölümünde öyleydi.
stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi 😄
stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi 😄
south park'in bir bölümünde öyleydi.
stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi :D
😆 😆
hahahhahah:D
daha önce gördüğüm için 2. baskısı pek etkili olmadı 😈
Çok teşekkür ettim :)
south park'in bir bölümünde öyleydi.
stan'in annesinin gögüslerinin resmini istiyorlardi, bizim biciriklar da cartman'in kicina ispirtolu kalemle gögüs ucu cizip resim cekiyorlardi, onu veriyorlardi, öbürleri de aha gögüs diye aziyorlardi :D
nihaaaa 😁
ben bile kandım :D
kanmayan varmıdırki 😁 😁 😁 ben bile ilk gördüğümde maşallah dedim 😈 😈
bende öle 😄
Log in to write a reply.
Log In