arkadaşalar yukarda belirttiğim gibi philips 17 ich monitörüm var ve boyu ayarları bozuldu yatay dikey biçim hepsi birbirne girdi ve ayarlıyamıyorum bunları oto olark ayarlıcak bi program var mı yada nasıl normal hale getirebılırım bı yardım edin 😞
17 inc philips monitör
· 8 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
monitor uzerinden tuslardan menulere gir oradan defaultu seç olay biter.
😎
monitor uzerinden tuslardan menulere gir oradan defaultu seç olay biter.
aynen umarim duselmistir
monitor uzerinden tuslardan menulere gir oradan defaultu seç olay biter.
keşke bu kadar kolay olsadı fabrika ayarlarına çevirdim ama sadece değişen şey zoom oldu hala ekranım yamuk bombili bideğişik ya düzeltmiyomda 4 saat kalkmadan ayarlarıyla ugrastım bı turlu duzeltemedım her ayarı denemedım olmuyo 🤔 :x
Bizim ekrana da öyle olmuştu . Uğraşa uğraşa düzeltmiştik . Hala siyahlıkları görebiliyorum yanlarında ^^
Monitör elden gitmiş yada ekran kartın sorunlu.
peki monitörün yada ekran kartının kesin sorunlu olup olmadıgını nasıl anlayabilirim ona gore ya yeni monitör yada ekran kartı alcam ama bence ayaryabılınır bişi gib düşünüyorum baya bi uğraş lazım çunku tum boyut biçim ayarları bırbırıne girmiş bide ben sanırım tazelme hızlarını bı ara arttırdım bu monitör yada ekran kartını zorlamış olabılır mı
virüs yemiş olabilirsin biri senin pc ne uzaktan zarar vermek istemiş olabilir . ekranı ters çevirme vs. gibi 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap