Icerige atla
Extraloob

150 Lvl de full int ve str çarlar

· 30 Yanıt · 4.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
tan ⭐ 19y
#21

Al Sanaaa

Blader AÇıcaksın

Fire=150
Bicheon=150 yapcaksın

tmm işte colda gerek yok bladede (( var da kıtlıkta olunca gerek kalmıo))

Yani Glaive bow felan coldsuz harcanır
Intler Coldsuz direk mefta coldlu olursa da cold nukesiyle adam mı kescen

bladerden aşaa kurtarmaz 150 lvl


Glavie Cold sus Harcanır Demişin Bence Yanlışın var Eger bi Glavie Cold 0 Alıyosa Fire 80 Haunksel 80 Lıytıng 60 Pechoen 80 Yaparsa Gör O zaman Sen Charı Hercules te Bi Adam var adı Jabbers Herculeste Oynıyanlar Tanır Adam Glavie / Pecheon ve Charı çok Sagalm o adamda Cold Acık Degil bu Arada Very Happy bi ara vide osnu Ceker Burda Gösteririm Sizede extraokk
T
tan ⭐ 19y
#22


Fireye Antisini Koyarlar Ne Yapcaklar 50k koyan skill mi koycaklar (Ki o da abartı bi damage) koysunlar Very Happy 5k yer Very Happy damage olcak ama defans olmıcak karşıdaki sana 6k koyar 7k koyar alır her türlü ki 50k damage koysalar bile asdas Fire Shot-Legendary %1000 Mag Atk:4000-4124 Very Happy:D



nası görünmezliğin antisi varsa bu buff ı kapatan bi skill koyabilir adam mantıksız mı ?


Zaten Hepsi Gelicek eu ların Sonuda Gelicek Yeniden Chine Charlar Meydanı ele Geçircek Merak Etmeyin extraokk
H
hitful ⭐ 19y
#23


Al Sanaaa

Blader AÇıcaksın

Fire=150
Bicheon=150 yapcaksın

tmm işte colda gerek yok bladede (( var da kıtlıkta olunca gerek kalmıo))

Yani Glaive bow felan coldsuz harcanır
Intler Coldsuz direk mefta coldlu olursa da cold nukesiyle adam mı kescen

bladerden aşaa kurtarmaz 150 lvl


Glavie Cold sus Harcanır Demişin Bence Yanlışın var Eger bi Glavie Cold 0 Alıyosa Fire 80 Haunksel 80 Lıytıng 60 Pechoen 80 Yaparsa Gör O zaman Sen Charı Hercules te Bi Adam var adı Jabbers Herculeste Oynıyanlar Tanır Adam Glavie / Pecheon ve Charı çok Sagalm o adamda Cold Acık Degil bu Arada Very Happy bi ara vide osnu Ceker Burda Gösteririm Sizede extraokk




Ben 150 lvlda diyorum sana 2 tane class gidebiliceksin 80 heuksal 80 şu 70 bu 60 o felan lüksümüz yok anlıcaan iyi oku...
M
Macro OP ⭐ 19y
#24
Firesız glavier harcanır bence 150 lvl de mag. defansızlıktan detective
M
merto.s ⭐ 19y
#25
Full İntsen Ztn Weapon Skillerine İhtiyacın Yok 150 Lighting 150 Cold Yap Tamamdır Hem Defansını Yükseltebilirsin Hemde Magical Damage. ?!!!!!!!
D
DyNaSTy ⭐ 18y
#26
150 lvlin olucağı bilgisini nerden aldın ben daha 150 lvl adamın videosunu bile görmedim hem
gelirsede Açılacak en iyi charlar TAbikide Europe charlardır
Hem joymaxa isyan ederler tabi benim görüşümü sorarsan
int charlar ozaman hiç bi işe yaramaz coldu kimse açmaz
Bu saçma oluyo coldu strler zaten acmaz intlerdede zaten light ve bir weapon masterysi lazım
bence skiller 120de kalır ama lvller artabilir zaten 150 den sonra daha fazla yapmaları tambir saçmalık olur...
D
DyNaSTy ⭐ 18y
#27
weapon skilleri olmazsa Pvpde yerden kalkamazsın ßß
M
Macro OP ⭐ 19y
#28
150 lvlin olucağı bilgisini nerden aldın ben daha 150 lvl adamın videosunu bile görmedim hem
gelirsede Açılacak en iyi charlar TAbikide Europe charlardır
Hem joymaxa isyan ederler tabi benim görüşümü sorarsan
int charlar ozaman hiç bi işe yaramaz coldu kimse açmaz
Bu saçma oluyo coldu strler zaten acmaz intlerdede zaten light ve bir weapon masterysi lazım
bence skiller 120de kalır ama lvller artabilir zaten 150 den sonra daha fazla yapmaları tambir saçmalık olur...


Olmayan bişeyin vdeosunu nası göreceksin.. adı üstünde daha gelmemiş. He sen diceksin 90 ları görüyoz ya onlar KSRO da ve KSRO da daha 150 ye gelmedi
D
DyNaSTy ⭐ 18y
#29
Tmm işte Olay Bu zaten xD Kanıt yok Acıklama yok 150 gelcek diye
90ları gormeseydim Onada inanmazdım Emin ol Herkez oyun hakkında palawsa sıkıo
M
Macro OP ⭐ 19y
#30
KSRO sitesinde yazıyo ama 150 nin geleceği ki alametleri var bi Gm in oyunun sonunda max seviyede 2 mastery açabilecek çinli dediği falan var

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: