arkadaslar pre basıcam joymax acmıyor acaba bendemı yoksa genelmı
15 saat sonra gırdı şimdide jymax acmıyor
· 11 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
arkadaslar pre basıcam joymax acmıyor acaba bendemı yoksa genelmı
genel
Hocam yazık yaa harbiciyim. Umarım kısa sürede halledersin 😄
şans yok birader sende 🙄
şans yok birader sende 🙄
bala hiç sans yok bende yha acaba kac gibi biter sorun
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
şans yok birader sende 🙄
bala hiç sans yok bende yha acaba kac gibi biter sorun
sabaha duzelır ^^
şans yok birader sende 🙄
bala hiç sans yok bende yha acaba kac gibi biter sorun
sabaha duzelır ^^
abowwww gece pc kapıcam yarın bidaha ruas dur gırcek dıe
Birader valla yazık sana yav hangi server bu böyle gitde bi abdest felan al bişeyler yap derim 😆
Site açık şuan
Birader valla yazık sana yav hangi server bu böyle gitde bi abdest felan al bişeyler yap derim 😆
nese sonnda bee bugun erken gırdı plsuu bastım hayırlısıyla
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
joymax oyuna girmeden pre basma yeniliği getirmemiş miydi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap