Arkadaşlar sizde de msn çalışmıyor mu??Hiç açmıyo tekrar kuramyı deneyincede kurmuyr
13/03/2008 Msn Çalışmıyor
· 5 Yanıt · 992 görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Yooooo Bende Çalışıyor 😄
J
Journalist
⭐ 19y
msn sorunsuz birşekilde çalışıyor
+ bu tarih hangi tarih 🙄
+ bu tarih hangi tarih 🙄
Arkadaşlar çok özür diliyorum msn çalışıyor bide okuldan yeni geldim kafam bozuk pc nin saati yanlışmış XD sonradan farkettim
S
Streetwise
⭐ 19y
Kilit.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap