Icerige atla
Extraloob

10th Degree İtemlar

· 60 Replies · 10.0K views · Page 2 / 3
Replies
M
muratko193 ⭐ 19y
#21
Oncelikle Emegine Saglık Chinese Armor Ve Bow Cok Guzel Duruyo (benimDusuncem)
E
Excrea ⭐ 19y
#22
bence 10 degre itemlerin hepsi birbirinden igrenc hic iyi dizayn edilmemis cabucak yapalimda bitsin gibi bi hawasi war hepsinin 8 degree itemler cok daha guzel
E
ebri ⭐ 19y
#23
WUFFFFFFFFf harikaaaaa Very Happy Very Happy Very Happy
E
ebri ⭐ 19y
#24

bence 10 degre itemlerin hepsi birbirinden igrenc hic iyi dizayn edilmemis cabucak yapalimda bitsin gibi bi hawasi war hepsinin 8 degree itemler cok daha guzel


katılmıorum her degrede ayrı bi dizayn stili war 8dgreler goz kamastırıcı gbiydi 9 gelcek kırmızı kırmızı ama silahlar sade! bunlar cok yırtıcı bi gorunumu war begendm sahsen!
R
Ronin ⭐ 19y
#25
Two handed sword mükemmel yaw Twisted Evil
D
#26
knıght a benzemeye başlıyo bu aynı sılahlar knıghtat var mesel o kılıçlar aynıı
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#27
yakında chineseyi yok edecekler diye korkmaya başladım ben

git gide knightonline a benzedi bu oyun
S
#28
aslında warya chineese den blader olcaksın 90 lv olcaksın su armorlardan alcaksın accesory fln ama üstünde accesryy hersey dail her sey sosun +12 olcak offf süper olur hunter olsan 20 thiefi kolaylıklar yatırırsın dşünsene vl 90 elinde sosun +12 blade we sosun +12 shield btn skillerde acık armorlarda +12 sosun offff kralı gelse bi wursa anca 10 wurur walla süper kardeş emeklerine saalık çok saol extrabeer ayrıca btn herseyde armorlar we silahlarda 8 tane yani bütün blueler olcak anaaaam agzımın suyu aktı walla Laughing bide herseyde armoarlında silah we kalkanında 8 tane blue olcak yani bütün blueler olak süper olur tekrar saol elazıglee
P
Pennywise ⭐ 19y
#29
bu item lar ne zman medi pk2 nin eline düşer acaba Very Happy
P
pfffffff OP ⭐ 19y
#30
huyunuz kurusun ben olsam kazanınca 6 dagreye düşürürüm itemimi adamları rezil etmek için Twisted Evil

bu arada media pk2 artık işlem yapamıyor diye duydum...
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#31
tarafımdan kalıcı mevkisine tasınmıstır... Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
D
dR.NooB ⭐ 19y
#32

yakında chineseyi yok edecekler diye korkmaya başladım ben

git gide knightonline a benzedi bu oyun



Cok haklısın.. Chinese skıllerı buffları harıtalar maplar grafik acısından bnm gordum en ii şeylerdi fakat EURP. ıle ılgılı herşey sacma ve cok basıtce croosbow un knock down yapması gıbı Exclamation sadece Heavy armor guzel Twisted Evil Oyun böyle giderse KO cular bızde özenılolar dıe dalga gecmeye başlıcak bıle
K
KaNaKaN ⭐ 19y
#33


yakında chineseyi yok edecekler diye korkmaya başladım ben

git gide knightonline a benzedi bu oyun



Cok haklısın.. Chinese skıllerı buffları harıtalar maplar grafik acısından bnm gordum en ii şeylerdi fakat EURP. ıle ılgılı herşey sacma ve cok basıtce croosbow un knock down yapması gıbı Exclamation sadece Heavy armor guzel Twisted Evil Oyun böyle giderse KO cular bızde özenılolar dıe dalga gecmeye başlıcak bıle

çoktan başladılar bile haklılarda europa nerdeyse tamamen knghtla aynı
K
KozmonoT ⭐ 19y
#34
Shocked Shocked Shocked
B
burakk ⭐ 19y
#35
harika ellerine sağlık elazigLee
P
#36
sana süpersin demek haksızlık olur ama Mr. Green Senin gbi ss kralına söylecek laf yok Twisted Evil hacım
Z
zebani2059 ⭐ 19y
#37
la armorlar 10d de boynuzlu oluyo ya ne demek istiyo şimdi bu joymax bizee??? Very Happy Mad
B
BøBa ⭐ 19y
#38
güzel çalişma parmaklarina gözlerine sağlik =)
K
#39
GÖzümüz gönlümüz açıldı saolasın emeğine sağlık kardeşim
W
whitedewil ⭐ 19y
#40
BEN BU 10DEGGRE LERİ GÖRMÜSTÜM AMA SU YENİ BOSS LAR (UNIQUE)LARI GÖRMEMİŞTİM TAM SÜPER Bİ ÇALISMA YA DEHSET WAHSET BİŞEY TSK.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: