Icerige atla
Extraloob

100 lvl glavie de set tercihi sizce ne olmalı...

· 23 Yanıt · 4.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
coskun6891 ⭐ 17y
#21
yaptıgın yapılandırmaya göre değişir giyecegin item..eger buıldı dedigin gibi yapacaksan prot set giymelisin..fire'dan mag def 100 cap ile hayli yükseldi..ayrıca 15 saniye boyunca FF olunca 1600 gibi bi mag def avantajı var.. garm giyersen phy def düşük olacak wrlerin vs. ne yapabilecegini tahmin edebilirsiniz..iyi oyunlar..
M
ManlY ⭐ 18y
#22
Garment kullan.
Y
Yukie ⭐ 19y
#23
Öncelikle o 28 cold hiçbir işine yaramaz. açacaksan tam aç, onun yanısıra mademki bu kadar lightning açıyorsun o zaman protector kaçınılmazdır. Ancak belirtmeliyimki protector giyince stafflara karşı zayıf düşeceksin. Bundan dolayıda her warrior 'un kendine "mana skin" basması gibi sende kendine heuksalın 2. satırdaki kitaplardan ya block yada mag def skillerini açıver ki dengede kalasın.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: