- Resim Silinmiş.
1 Yaşına girdim.Bugün benim doğum günüm...........^^
· 17 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
17 Yanıt
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi 😜
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi :P
+1 👍
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Benim 1 gün geçti yahu hiç böyle bir konu açmak aklıma gelmemişti. 😜
Nice yıllara hep beraber.
Nice yıllara hep beraber.
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤
10 yıllık bir planım var bu bağlamda extraloob.com ltd.şti. açılması için önümüzde hiçbir engel yok 😎
S
StarkDrache
⭐ 19y
Nice Mutlu Yılları Abdullah Abi 😘 🎭
Aslında Sitemizde Herşey 4x4'lük ; Ps Userimiz Olsun , Program Yapan İnsanlar Olsun , Çok Güzel Fikir Üretenler Olsun Vs...
Microsoft Gibiyiz Maşallah 🎅
Biz İstedikten Sonra Birlikte Çok Şeyleri Başarailiris 😈
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤
10 yıllık bir planım var bu bağlamda extraloob.com ltd.şti. açılması için önümüzde hiçbir engel yok 8)
Aslında Sitemizde Herşey 4x4'lük ; Ps Userimiz Olsun , Program Yapan İnsanlar Olsun , Çok Güzel Fikir Üretenler Olsun Vs...
Microsoft Gibiyiz Maşallah 🎅
Biz İstedikten Sonra Birlikte Çok Şeyleri Başarailiris 😈
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
benım 1 seneyi geçeli çok olmuş tüh yakalayamadım 😜
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.😎 🍺
kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi :P
abi temmuz 30 ve 31 güzel günler site için ^^ anlamışsındır 😊
O
OneEyedJack
⭐ 19y
abi temmuz 30 ve 31 güzel günler site için ^^ anlamışsındır :)
30 Temmuzda'da ben kayıt oldum neymiş güzel gün. 😜
B
Black Rain
⭐ 19y
h.olsun abdullah abi daha nice mutlu yıllara 😊
Nice Mutlu Yıllara 😄
nice mutlu yıllara 🍺
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Doğum günün kutlu olsun 😆


Nerden nereye değilmi 😈 doum günün kutlu mutlu butlu şutlu sütlü pastalı vodkalı redbullu olsn
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap