Icerige atla
Extraloob

1 Yaşına girdim.Bugün benim doğum günüm...........^^

· 17 Yanıt · 1.6K görüntüleme
T
TitusPullo OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.
17 Yanıt
Q
Quensis ⭐ 19y
#2
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi 😜
Windy
Windy ⭐ 19y
#3
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi :P



+1 👍
O
#4
Benim 1 gün geçti yahu hiç böyle bir konu açmak aklıma gelmemişti. 😜
Nice yıllara hep beraber.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.

kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
Windy
Windy ⭐ 19y
#6
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.

kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.



ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7
hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.

kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.



ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤



10 yıllık bir planım var bu bağlamda extraloob.com ltd.şti. açılması için önümüzde hiçbir engel yok 😎
S
#8
Nice Mutlu Yılları Abdullah Abi 😘 🎭



hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.

kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.



ozaman önümüzde kimse duramaz 🤤



10 yıllık bir planım var bu bağlamda extraloob.com ltd.şti. açılması için önümüzde hiçbir engel yok 8)


Aslında Sitemizde Herşey 4x4'lük ; Ps Userimiz Olsun , Program Yapan İnsanlar Olsun , Çok Güzel Fikir Üretenler Olsun Vs...

Microsoft Gibiyiz Maşallah 🎅

Biz İstedikten Sonra Birlikte Çok Şeyleri Başarailiris 😈
4
#9
benım 1 seneyi geçeli çok olmuş tüh yakalayamadım 😜

hobaaa çok güzel yakalamışsın canımcım nice mutlu senelere ve yıllara 10 yılı göreceğiz rahat olun siz.

kurumsallaşma babında bir de şirket açalım tamamdır.
😎 🍺
M
mertcangs ⭐ 18y
#10
Nice 1 Yaşlara Abdullah Abi :P
D
drotalion ⭐ 19y
#11
abi temmuz 30 ve 31 güzel günler site için ^^ anlamışsındır 😊
O
#12
abi temmuz 30 ve 31 güzel günler site için ^^ anlamışsındır :)

30 Temmuzda'da ben kayıt oldum neymiş güzel gün. 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#13
h.olsun abdullah abi daha nice mutlu yıllara 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#14
Nice Mutlu Yıllara 😄
I
ironEyE ⭐ 18y
#15
nice mutlu yıllara 🍺
B
#16
Doğum günün kutlu olsun 😆

B
BøBa ⭐ 19y
#17
Nerden nereye değilmi 😈 doum günün kutlu mutlu butlu şutlu sütlü pastalı vodkalı redbullu olsn

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: