Icerige atla
Extraloob

1 gece +12 2h , +10 shield =)

· 20 Yanıt · 2.6K görüntüleme
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#1
Adv var diyenler için söyleyim ; +12 ve +10 u normal bastım 😊
Axem 9 da yandı ama sağlık olsun :)))
Derdim Neydi ? Can sıkıntısı :D



- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
20 Yanıt
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#2
Normal bastım diyorsun da altta eşşek kadar "Advanced elixir is in effect +2/+1" diyor? 😁 😜
T
TheCunninG ⭐ 19y
#3
Normal bastım diyorsun da altta eşşek kadar "Advanced elixir is in effect +2/+1" diyor? 😁 :P

+2 Yi başka seferde kullanmış mesela +9 veya +7 basarken gibi onu demek istemiş
N
#4
2H 10 numara olmuş. Ben benimkini +6 yapamadım daha :S
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#5
@nomorelove
Hatırlayanlar vardır belki , Normal +9 basıp adv ile 11 yapmıştım =)
Aratırsan topic i bulabilirsin
C
#6
Hacı naptın nasıl bir can sıkıntısı bu makara: Hayırlı olsun.
M
MainMagic ⭐ 18y
#7
Silahın statlarıyla oynasan tam süper olucak
A
Adith ⭐ 18y
#8
summer5: Yuh ya nasıl bir cesaret bu yahu.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
deli cesareti işte benim +7 glavie ile de oynasana kuzum +10 istiyorum onu 😜
L
LoRDiSBaCk ⭐ 16y
#10
Immortal biLe yok 😄
L
LoRDiSBaCk ⭐ 16y
#11
varmış ben görmemişim pardon xd
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#12
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D
C
#13
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D

Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.
N
#14
Senden gaza geldim, bende benimkine denedim napim nese:
- Resim Silinmiş.
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#15
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D

Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.


Valla Bilmiyorum püf noktamı değilmi ama ben denedim ve işe yaradı hacım 😊
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#16
Senden gaza geldim, bende benimkine denedim napim nese:
- Resim Silinmiş.


Korkanın çocuğu olmaz demişler ;D İyi yoldasın ^^
M
MainMagic ⭐ 18y
#17
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D

Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.


Valla Bilmiyorum püf noktamı değilmi ama ben denedim ve işe yaradı hacım :)

Haklısın galiba.Bende statları düşük olan itemlere daha rahat basıyom.Ama hepsine böyle kolay +12 basılmıyo
E
Extrowe ⭐ 16y
#18
Aynı ben yaw sıkılınca +'ya abanıyorum 😆
L
Live2KiII OP ⭐ 16y
#19
Hadi canımı sıkında 13 deneyim 😄
H
hogcada ⭐ 17y
#20
bi daha canın sıkılırsa da dene 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: