Adv var diyenler için söyleyim ; +12 ve +10 u normal bastım 😊
Axem 9 da yandı ama sağlık olsun :)))
Derdim Neydi ? Can sıkıntısı :D
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
1 gece +12 2h , +10 shield =)
· 20 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
NoMoreLove
⭐ 18y
Normal bastım diyorsun da altta eşşek kadar "Advanced elixir is in effect +2/+1" diyor? 😁 😜
T
TheCunninG
⭐ 19y
Normal bastım diyorsun da altta eşşek kadar "Advanced elixir is in effect +2/+1" diyor? 😁 :P
+2 Yi başka seferde kullanmış mesela +9 veya +7 basarken gibi onu demek istemiş
N
Neoptolemos
⭐ 16y
2H 10 numara olmuş. Ben benimkini +6 yapamadım daha :S
@nomorelove
Hatırlayanlar vardır belki , Normal +9 basıp adv ile 11 yapmıştım =)
Aratırsan topic i bulabilirsin
Hatırlayanlar vardır belki , Normal +9 basıp adv ile 11 yapmıştım =)
Aratırsan topic i bulabilirsin
C
CrackCocaine
⭐ 18y
Hacı naptın nasıl bir can sıkıntısı bu makara: Hayırlı olsun.
Silahın statlarıyla oynasan tam süper olucak
summer5: Yuh ya nasıl bir cesaret bu yahu.
deli cesareti işte benim +7 glavie ile de oynasana kuzum +10 istiyorum onu 😜
L
LoRDiSBaCk
⭐ 16y
Immortal biLe yok 😄
L
LoRDiSBaCk
⭐ 16y
varmış ben görmemişim pardon xd
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D
Öyle ki işe de yaradı ;D
C
CrackCocaine
⭐ 18y
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D
Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.
N
Neoptolemos
⭐ 16y
Senden gaza geldim, bende benimkine denedim napim nese:
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D
Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.
Valla Bilmiyorum püf noktamı değilmi ama ben denedim ve işe yaradı hacım 😊
Senden gaza geldim, bende benimkine denedim napim nese:
- Resim Silinmiş.
Korkanın çocuğu olmaz demişler ;D İyi yoldasın ^^
Statları bilerek o hale getirdim . Bi yerde bunun işe yaradıgnı duymuştm yani düşük % lerin.
Öyle ki işe de yaradı ;D
Neptune'de sun + 13( 15 de olabilir, hatırlamıyorum ) 10dg bowu olan bir adam vardı. Modlardan biri konusunu açmıştı hatta, o bowun statları da düşüktü. Demek ki bir püf noktası da bu alchemynin.
Valla Bilmiyorum püf noktamı değilmi ama ben denedim ve işe yaradı hacım :)
Haklısın galiba.Bende statları düşük olan itemlere daha rahat basıyom.Ama hepsine böyle kolay +12 basılmıyo
Aynı ben yaw sıkılınca +'ya abanıyorum 😆
Hadi canımı sıkında 13 deneyim 😄
bi daha canın sıkılırsa da dene 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap