0-11 LVL arası ölünce otomatik ayağa kalkma var mı ???
0-11 LVL arası ölünce otomatik ayağa kalkma var mı ???
· 6 Yanıt · 3.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Evet
Evet
Nasıl yapıldığını da anlatabilir misin ?
Şehire gitme yerine diğer icona basıcaksın ölünce
sbot destek bçlümünde actıgına göre botta otomaik kalkma varmı diye soruyosun sanırım otomatik kalkma yok maalesef dead kısmını isaretlersin koye doner kasma alanına tekrar gelir... Arkadaşın anlatmaya çalıştıgı durum ise sen pc basındaysan gecerli oluyyor ama botta otomatik kalkma durumu yok..
sbot destek bçlümünde actıgına göre botta otomaik kalkma varmı diye soruyosun sanırım otomatik kalkma yok maalesef dead kısmını isaretlersin koye doner kasma alanına tekrar gelir... Arkadaşın anlatmaya çalıştıgı durum ise sen pc basındaysan gecerli oluyyor ama botta otomatik kalkma durumu yok..
Cevabın için teşekkürler. Evet bot için sormuştum. Kendim tuşa bastıktan sonra otomatik değil manuel olurdu zaten.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap