Icerige atla
Extraloob

0-11 LVL arası ölünce otomatik ayağa kalkma var mı ???

· 6 Yanıt · 3.2K görüntüleme
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#1
0-11 LVL arası ölünce otomatik ayağa kalkma var mı ???
6 Yanıt
P
Phantoso ⭐ 18y
#2
Evet
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#3
Evet


Nasıl yapıldığını da anlatabilir misin ?
P
Phantoso ⭐ 18y
#4
Şehire gitme yerine diğer icona basıcaksın ölünce
B
Bygym ⭐ 18y
#5
sbot destek bçlümünde actıgına göre botta otomaik kalkma varmı diye soruyosun sanırım otomatik kalkma yok maalesef dead kısmını isaretlersin koye doner kasma alanına tekrar gelir... Arkadaşın anlatmaya çalıştıgı durum ise sen pc basındaysan gecerli oluyyor ama botta otomatik kalkma durumu yok..
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#6
sbot destek bçlümünde actıgına göre botta otomaik kalkma varmı diye soruyosun sanırım otomatik kalkma yok maalesef dead kısmını isaretlersin koye doner kasma alanına tekrar gelir... Arkadaşın anlatmaya çalıştıgı durum ise sen pc basındaysan gecerli oluyyor ama botta otomatik kalkma durumu yok..


Cevabın için teşekkürler. Evet bot için sormuştum. Kendim tuşa bastıktan sonra otomatik değil manuel olurdu zaten.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: