1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Yenilmez Blader yapılandırması ne olmalıdır?


  1. djfko

    djfko rank8

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    En son bıraktığın yerde...

    Selamınaleyküm.arkadaşlar sizce en sağlam blade yapılandırması ne olmalıdır?blade çarım var 40 lvl o yüzden soruyorum.Lütfen bi el atın şu konuya da :wink1:

    birde bişey daha sorcam,bladenin bot ayarları varmı?varsa bana da yollarmısınız?
     
  2. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa

    sadece blade kasmak istersen 90bicheon 50 cold 70 light 90 fire
    ama çift build yapıcam diosan 90 bicheon 70 light 70 fire gei kalan nı ise ister gleave ister bow açarsın orası sana kalmış bişi
    ben şuanda blade kasıyorum hem bow hem blader sağlamda oluyor
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    cold-force
     
  4. cekikgozlu

    cekikgozlu nowayout

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    533
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    KazaK
    Şehir:
    Kafama göre...

    yenilmez icin cold.
     
  5. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa

    bence ecsroda blader da colda ihtiyaç yok blade zatbe kalkandan defans alıyo bide pro yaptın mı charı yıkılmaz
     
  6. djfko

    djfko rank8

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    En son bıraktığın yerde...

    ben şimdilik buffları fire ve lightning açtım.el yakmam da lightning.