1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

Yeni adam açcam yardım


  1. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    840
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında

    ewt arkadaşlar yeni adam açcam yardım ederseniz sewinirim.
    Avrupa char ı açmaı düşünüom, bunlardan hangisi daha ii yani ne olim wizard mı warlock mu warrior mu, önerilerinizi bekliyorum.


    Şimdiden teşekkürler...
     
  2. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Rogue ol çok güzel ilerde Yarkan mask yaparsın. :mrgreen:
     
  3. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    840
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında

    Ya lütfen ciddi cewap werelim...
    Robea ı denedim çok kötü onla ancak para kırarsın iğreç birşey...


    S,zden öneriler bekliom şu anda karakter yaratma penceresi açık o yüzden çabuk olursanız sewinirim.
     
  4. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    İmzamdaki yapılandırmalara bak o zaman. Beğendiğin güçlü ve hoşuna giden yapılandırmayı seç yani ne bilim senin zevkini.
     
  5. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    bi kere amele bi europe olma corba kaşıgıyla potion icen adamı ne yapcan.wizarrdlar cok vuruyo diyesede bi wizard ilkinde yatıramazsa kesin geberir.(yarm saaat kıvırıyolar skill vurcam die).bellllkkii warrior olabilir.ama sen en iyisi ya tweetynin hybird bowu ol yada extranın glaviesi.
     
  6. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn

    tweety nin bow nu öneririm
     
  7. Dampyre

    Dampyre Buralıyım

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!

    ı ıhh hybrid bow önermem..
    Warlock olabillirsin, ya da Wizard..
    Ya da eğlenmek istiyosan Rouge derim
     
  8. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    840
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında

    Arkadaşlar hybird bow olmaa kara werdimde şimdi ben hangi elbiseyi giycem Question
    Birde twety nin rehberinde 7-1 dio bunda bir yanlışlık yakmu.Çünkü 7+1=8 bir tanede stat point kalıo onu neree wercez Question Question Question
     
  9. Tweety

    Tweety olduser

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.724
    Beğenilen Mesajlar:
    23
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova

    pm atan sensin sanırım :mrgreen:

    cevapladım extraokk
     
  10. Excrea

    Excrea rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    994
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    warior cok agar hareket ediyo kasarken cok sıkıcı olabilir. wizard olmani tawsiye ederim cok seri kasmasi yaninda oynamasida cok zewkli fakat biraz cok yatiyo haberin olsun
     
  11. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    840
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında

    ewt cewabını aldım... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: