Kayıt
27 Mayıs 2016
Mesajlar
2.139
Beğeniler
1.179
Şehir
Muğla
Takımı
Galatasaray


Merhaba arkadaşlar piyasada bir çok serverin bu dertten dolayı eminim ki başı ağrımıştır fakat @sarkolata bu sorunun çözümünü paylaşarak bu sıkıntıyı ortadan kaldırdı.


  • 0x70A2 - CLIENT_AGENT_SKILL_MASTERY_INCREASE bu kısım, istenilen mastery'i level atlatmak için client'tan servera gönderilir.
    Kod:
    4    uint    MasteryID
    1    byte    Level
  • Yukarıdaki MasteryID yazan kısım oyunda gördüğüm MasteryID'leridir. (Heuksal, bicheon, pacheon vb.)
    Kod:
    if(packet.Opcode == 0x70A2)
    {
       UInt32 MasteryID = packet.ReadUInt32();
       byte Level = packet.ReadUInt8();
       
       if(byte != 1) // mastery level normal client gibi verilmiyorsa bu paketin servera gitmesini engelle.
       {
           SendMessageToUser("SERVERIMIZDA HİLE YAPAMAZSINIZ!!!!!!111!");
           return false; // veya continue, artık filterınızda paketin gitmesini sağlayacak döngünden nasıl çıkıyorsanız öyle.
       }
    }
 
Yukarı Alt