1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Thieflik LeveLini Arttırmanın hızlı&kolay Yolu [Videolu Anla


  1. Mustapha_TR

    Mustapha_TR rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Uzun zaman aradan sonra bir videoyla daha geldim. Can sıkıntısı insana neler yaptırıyor

    Videonun içeriği thieflik levelini hızlı arttırmayla ilgili normal kervan bulup soymaktan daha çabuk bir şekilde arttırabilirsiniz Cool

    http://www.youtube.com/watch?v=9IlaDKqRePM

    İyi seyirler

    Bir sonraki videoda görüşmek üzere esen kalın popcorn
     
  2. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    Bunu biliyoruz da yine de teşekkürler.

    Hunter lvl atlatmak istiyorsanız 5* alıp water ghost chin tomb falan gidin trader sadece pot bassın hunter da tüm masrafların parasını versin paso thief kesip dursun hunter. Guild arkadaşınız varsa yapabilirsiniz.
     
  3. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    Adamlar İşi Çözmüş Silkroadonline nin sitesinde bunların sıralaması bile var thief-hunter-trader sıralaması..
     
  4. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    benim aklıma gelmemişti,bu yötem vays,trader lvl 80 arkadaşım var bi sölüyüm bakalım arttıralım thief lvlimi :lolmuch:
     
  5. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    Ben kendim arttırınca daha hoşuma gidiyor ve para almış oluyorum karşılığında.
     
  6. Xx_RCan_xX

    Xx_RCan_xX rank8

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    17
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok güzel video olmuş. Bilmiodum bu yolu. Saol Musti.
     
  7. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Anca sabahları yada geceleri yapılır yada premıum kullanan oyuncular :mrgreen:
     
  8. Alavigne

    Alavigne rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tam bi rezillik ne diyem thif deilmi adı üstünde
     
  9. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci
    neresi rezillik guzel dusunulmus bi olay rezillikle alakası ney ancak maydonoz
     
  10. mavialize

    mavialize rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    Elemanın malları yıktığı yer neresi yahu? Kale felan var.
     
  11. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    Hotan dış bölümü. Dock falan var ya oralar. PVP yapılabiliyor safe zone değil yani.
     
  12. mavialize

    mavialize rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    Teşekkür ederim Jigsaw. Safe zone değil ama hunter de çıkmıyor. Ben geçen 5 yıldız kervan devirdim. Topladım malların hepsini ama 2dk dayanamadım :lol: NPC hunterlar indirdi. Bir de lag vardı zaten kötü oldu.Güzelmiş yahu bu olay npc felan çıkmıyor. Fil ile 5 yıldız mal aldırsam niye fil ile 5 yıldız toplasam bayağa sağlam olur sanırım. Arada bi dolaşmak lazım hotan etrafını :lol:
     
  13. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    ben bu videoyu başka bi forumdan biliyorum (ç)alıntı olduğunu belirtseydin geri döndüm felan :lol:
     
  14. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    Adamın kendi charı Mr_Musty , kendi videosu yani , alıntı değil.
     
  15. Mustapha_TR

    Mustapha_TR rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kapak :lolmuch:
     
  16. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Walla 1 tane fıl alcan butun guıld mal alcak orda boşaltcak warya offfff :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: popcorn
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Orjinal Salatalıksın ya :mrgreen:
     
  18. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salatalık :lolmuch: Koptum yawf ama agır kacmış bırz :?!!!