1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Tasarımım


  1. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Böyle bişey düşündüm hoşunuza gitti mi?
     
  3. BøBa

    BøBa rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    örenci
    Şehir:
    Bu bir gizli dildir ki ruha dolmakta Kızıl havalar

    i can see forever !!!
     
  4. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Beğenmedi kimse kanımca.. Crying or Very sad
     
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.463
    Beğenilen Mesajlar:
    365
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    güzel lakin yazılar önemini yitirir görselden Idea
     
  6. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul
  7. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora

    kafam karıştı ya Sad Confused

    başka bı konuda bunu yaparmısın bi
    nasıl durcak bakalm bi Rolling Eyes
     
  8. bobby_

    bobby_ rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Persia AlchoLLicA_ Lv4X Nuker
    Şehir:
    Suzumiya Haruhi no yuuutsu

    hiç bişey anlamadım :mrgreen:
     
  9. Ronin

    Ronin rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)

    Bunun benzerleri dolaşıyor zaten internette :lol: Mesela şey vardı iç içe çerçeveler :mrgreen:
     
  10. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Zaten karşılıklı el aynalarını birbirine tutup araya deodoran sıkaran parlak lazer çizgisi yapıyorum bazen asd. :mrgreen: Sonsuzluk. Rolling Eyes
     
  11. BøBa

    BøBa rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    örenci
    Şehir:
    Bu bir gizli dildir ki ruha dolmakta Kızıl havalar

    Bunun kedilerle olani war bilirmisiniz hani kedi webcam açar falan


    Edit: buyrun :lol:

    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  12. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Güzelmiş kedili olan bayağı.