Kayıt
4 Ağustos 2009
Mesajlar
331
Beğeniler
0
sitede hep seal of comet yazıları geçti ama sadece son var 11 dg de buyrun son+3 blade
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.472
Beğeniler
1.610
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
bu nedir pop'tan mı kazandın o.O

evet comet bekliyorduk seal of nova olarak geldi karşımıza.
 
Kayıt
4 Ağustos 2009
Mesajlar
331
Beğeniler
0
hayır ben düşürmedim bir arkadaşım düşürdü.
peki okan bey bu +7 yerinemi geçiyor sahibi bana +15 diyor ?
 
Kayıt
7 Haziran 2008
Mesajlar
9.731
Beğeniler
97
Şehir
İstanbul
Server
Assos
Takımı
Besiktas
+15 mi ? Bu itemin özeliklerini görebilir miyiz resimle ? Comet beklerken nova o.O
 
Kayıt
25 Mayıs 2007
Mesajlar
6.931
Beğeniler
0
Şehir
UnderGround
101+12 Denk geliyor arkadaşlar.

- Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
15 Haziran 2008
Mesajlar
415
Beğeniler
0
Şehir
Argentina
ilk sayfadaki nova glavie ile bunun atak değeri karsılastırılınca Seal of Nova nın yaklaşık +6, +7 gibi bişey oldugu anlasılıyor =)
 
Kayıt
4 Ağustos 2009
Mesajlar
331
Beğeniler
0
evet en son yazan arkadaşın dediği dogru calculate yanlışmı ozaman :S
 
Kayıt
4 Ağustos 2009
Mesajlar
331
Beğeniler
0
gene bravo diyorum joymaxa hakikaten bravo 101 lvl item ve silahlardan başka hiçbirşey gelmicekmiş gene son öne cıkıcak gene oyunu para yaptılar hakikaten bravo.Arkadaşım 107 canavardan 101 item düştü diyince araştırdım joymaxın sitesinde item lvllarına baktım vede sadece 101 olduğunu gördüm >.<
inş yanılıyorumdur ama joymaxın kendi sitesinde verilmiş bu hatta bakabilirsiniz
 

sunupcuyuz

Gözlemliyorum
Kayıt
15 Aralık 2008
Mesajlar
81
Beğeniler
0
whanque demiş ki:
gene bravo diyorum joymaxa hakikaten bravo 101 lvl item ve silahlardan başka hiçbirşey gelmicekmiş gene son öne cıkıcak gene oyunu para yaptılar hakikaten bravo.Arkadaşım 107 canavardan 101 item düştü diyince araştırdım joymaxın sitesinde item lvllarına baktım vede sadece 101 olduğunu gördüm >.<
inş yanılıyorumdur ama joymaxın kendi sitesinde verilmiş bu hatta bakabilirsiniz
sanırım 105 olmadan girlemeeyen mezarın 2.katından düşebilir üst itemler. ayrıca dün akşam uniqeleri keserken yeni mezarda 4 silver gümüş düşürdük. ama altın falan düşmedi ayrıca 4 item düşürdük 3ü yanık :)
 
Kayıt
17 Mayıs 2007
Mesajlar
2.239
Beğeniler
0
Şehir
Karşıyakam:)
sunupcuyuz demiş ki:
whanque demiş ki:
gene bravo diyorum joymaxa hakikaten bravo 101 lvl item ve silahlardan başka hiçbirşey gelmicekmiş gene son öne cıkıcak gene oyunu para yaptılar hakikaten bravo.Arkadaşım 107 canavardan 101 item düştü diyince araştırdım joymaxın sitesinde item lvllarına baktım vede sadece 101 olduğunu gördüm >.<
inş yanılıyorumdur ama joymaxın kendi sitesinde verilmiş bu hatta bakabilirsiniz
sanırım 105 olmadan girlemeeyen mezarın 2.katından düşebilir üst itemler. ayrıca dün akşam uniqeleri keserken yeni mezarda 4 silver gümüş düşürdük. ama altın falan düşmedi ayrıca 4 item düşürdük 3ü yanık :)
bizde dün mezarda coin düşüremedik ama seal of nova çıktı kader şans:)
 
Kayıt
4 Ağustos 2009
Mesajlar
331
Beğeniler
0
sunupcuyuz demiş ki:
whanque demiş ki:
gene bravo diyorum joymaxa hakikaten bravo 101 lvl item ve silahlardan başka hiçbirşey gelmicekmiş gene son öne cıkıcak gene oyunu para yaptılar hakikaten bravo.Arkadaşım 107 canavardan 101 item düştü diyince araştırdım joymaxın sitesinde item lvllarına baktım vede sadece 101 olduğunu gördüm >.<
inş yanılıyorumdur ama joymaxın kendi sitesinde verilmiş bu hatta bakabilirsiniz
sanırım 105 olmadan girlemeeyen mezarın 2.katından düşebilir üst itemler. ayrıca dün akşam uniqeleri keserken yeni mezarda 4 silver gümüş düşürdük. ama altın falan düşmedi ayrıca 4 item düşürdük 3ü yanık :)
inş öyledir kardeş ama sronun sitesinde sadece 101item göüzüküyor en fazla :S
 
Kayıt
5 Ekim 2009
Mesajlar
10
Beğeniler
0
banada yeni düştü spear nova 11 dg
resim nasıl atcagımı bilmiyom ama +12 gibi geliyo özellikleri
 
Kayıt
5 Ekim 2009
Mesajlar
10
Beğeniler
0
persiada seal of nova spear düştü az öncee:D:DD::D cok güzel ama fotoyua acamıyom
 
Yukarı Alt