1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Snake Baby(Yılan Bebek) [18+][Korku öğeleri içerir!]


  1. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    -Resim Silinmiş.-Resim Silinmiş.
    İşte Olağanüstü Birşey Daha

    [flash=425,350]http://www.youtube.com/v/7nIiTqcYMyg[/flash]
    Jigsaw Sen Bunu Flash İçine ATARSIN.. :lolmuch:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    Tşk Ederim Kardeşim..
     
  3. BlackLighT

    BlackLighT rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Status:GhosT

    forumda korku tüneli olsa iyi olur benimde koycak seylerim oluyor korkunç veya iğrenç oldugundan koymuyorum extraokk
     
  4. EvaNeSceNcE_

    EvaNeSceNcE_ rank8

    Kayıt:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    gözlerime inanamıyorum
     
  5. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bu video zamanında çok tartışılıp kaldırılmıştır tarafımca.
    ne kadar +18 yazsakta forumdaki küçük arkadaşlarımız bakabilir ve bu cidden insan piskolojisini etkiliyecek bir videodur o yüzden kaldırırmısın. extrabeer

    ps:birgün sitede +18 korku içerik bölümü açılana kadar böyle videolar yasaktır...
     
  6. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    +18 yazdığımız halde bakıyorlarsa kendi sorunları biz uyarımızı yaptık burası internet ortamı hacım. Bakan her şeye bakıyor yapcak bişey yok.
     
  7. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    Konuyu Düzenleyemiyorum
     
  8. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Düzenlemen gerekmiyor. mucX
     
  9. OreNeN

    OreNeN rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    840
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kendi Dünyasında

    Ya arkadaşlar böle +18 yazınca özellikle küçükler bakıyo :lolmuch: :lolmuch:
     
  10. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    ahahahaha :mrgreen:
     
  11. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci

    videonun kaldırılmasını rica ediyorum bu video korkudan ote priklojik olarak insanı yıpratacak bir video ki onceden boyle bir video konulmus ve tarafımdan kaldırılmıstır bilginize
     
  12. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Video bence en ufak korku öğesi içermiyor hatta bebekler bile bakabilir. Nasıl korkuyosunuz yaa... :mrgreen:
     
  13. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci

    diyorum ki korkuyla alakası yok pskikolojik olarak insanı yıpratır korkmak ayrı sey psikolojik yıkıntı ayrı sey umarım dediklerim dikkate alınır
     
  14. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    Beyler Ben Kaldıramıorum Onuda Söliyim... :mrgreen:
     
  15. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Hacım emin misin sen şu videoya bi daha bak nesi korkunç allah, allah. Herhalde bakarken moralin falan bozuktu. Neutral
     
  16. _AvRiL_

    _AvRiL_ nowayout

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    amele ogrenci

    nese hocam kalsın bakan bakar bakmayan bakmaz
     
  17. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Hacım sen bi, bidaha bak. :mrgreen:
     
  18. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.790
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!

    ben baktıum izledim güzel valla
     
  19. Saian S.S

    Saian S.S gamer

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.149
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Patron
    Şehir:
    Yeşilpınar

    Bir Daha İzle ahahaa
     
  20. ShiZE

    ShiZE rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yatıp kalkıp halınıze sukretcenıze bıde yılan bebek dıye topıc acıyonuz yha Evil or Very Mad