1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Silkroad kota yermi?


  1. angela

    angela rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.314
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    evet arkadaslar gerçek bi açıklamasını bekliyom bazıları yer diyo bazıları yemez. yermi yemezmi? :?!!!
     
  2. The_Crims

    The_Crims rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    918
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    köpek gibi kota yiyiyo
    :lolmuch:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aynen kahvekeyfi
     
  4. PartTime

    PartTime rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    duble aynen
     
  5. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bi ayda 3 gbı doldurmaz gibime geliyor
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    sen öle san :mrgreen:
     
  7. RoBoCoP

    RoBoCoP rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    686
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimki kotasız oldugu için :d ama kuzeninki kotalı hep knight oynuyodu dolmadı ondan dedim :lol:
     
  8. 486dx4

    486dx4 rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kocaali plajı tekel bayiii
    kotamı sen kotadan vazgeç 1024 sınırsız 48 ytl git onu al kafanda cebinde rahat eder
     
  9. I_x_X_x_I

    I_x_X_x_I rank8

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    3 DeğiL 4...
     
  10. anwhere07

    anwhere07 rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    AkDeNiZ
    Ben defull acıkkalıo sro ancak 1,5-2gb oluo genelde...
    ama kotaya gırio yani...
     
  11. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    yoo doldurmuo benim 3gb ama daa hiç geçmedi kotayı(iki ay oldu)
     
  12. GLaViE_KiNG_

    GLaViE_KiNG_ rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye/Kayseri/Rome
    valla bende kesin geçiyo mesela bugün ayın 4ü 4günde 1.2gb oldu bile :lolmuch: :mrgreen:
     
  13. BuGRaS

    BuGRaS rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ps
    Şehir:
    SaGoPaKaJMeR
    ben de full acık 2 gb bile dolmuyo normalde 3 gelio ama onlarda indirdiklerim videolar filan
     
  14. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    617
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    aynen 1 ay hiç birşey indirmedm full sro 1 gb dolmadı :mrgreen:
     
  15. mavialize

    mavialize rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    Günde 15-20 saat açık olursa sro aylık ortalama 400-500 mb kotadan alır.
     
  16. Tweety

    Tweety olduser

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.718
    Beğenilen Mesajlar:
    22
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    kota yer aylık ortalama olarak 1GB :lolmuch:
     
  17. renklibere

    renklibere rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    cnc oporatörü
    Şehir:
    panama
    arkadaşlar size bi arkadaşım tarafından test edilmiş bişeyi söylüyorum pachler hariç 7/24 botla kasılan bi sroda aylık 1.5gb maksimum kota gidiyor kolay gelsin
     
  18. FR_

    FR_ rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tr. Self
    Benim ki Sınırsız Valla :lol:
     
  19. BursaSporLu

    BursaSporLu rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    benım 2 ay oldu daha hiç kotayı aşmadı zaten beles internet kullanıyom :mrgreen: