Kayıt
20 Mart 2010
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Arkadaslar eger windows 7 veya vista kullanıyorsanız silkroad için botları çalıştırmak sizin için ölüm olabilir.İste o anda bu program size yardım edebilir. Bu programla bilgisayarınızda 2. bir işletim sistemi kurabilirsiniz ister Windows Xp,Linux,Redhat,Pardus... Hepsi var programın download linki aşağıda ve de resimli anlatımının linkinide koyuyorum herkese hayırlı olsun. :)

Download: http://rapidshare.com/files/368698773/VirtualBox.rar
Guvenmeyenler istedikleri sitede taratabilir.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
20 Mart 2010
Mesajlar
6
Beğeniler
0
deneyen arkadaş varsa bi yorum yazsın diğer arkadaşlarında bi fikri olsun :)
 
Kayıt
19 Ekim 2008
Mesajlar
165
Beğeniler
0
Deneyen Yorum Yazsın

PS: Denemek İsterdım Ama Pc Şuan Müsayit Deil :)
 
Kayıt
17 Ekim 2008
Mesajlar
207
Beğeniler
0
Ben indirdim ama senin verdiğin linkten değil orjinal sitesinden zaten ücretsiz bir program ubuntu indirdim şimdi onu deniyorum eğer ram i az yiyorsa silkroad ı orda açıcam artık vistada 4 gb rami 1 gb gibi kullanmaktan bıktım
 
Kayıt
20 Mart 2010
Mesajlar
6
Beğeniler
0
BlackQueen demiş ki:
Ben indirdim ama senin verdiğin linkten değil orjinal sitesinden zaten ücretsiz bir program ubuntu indirdim şimdi onu deniyorum eğer ram i az yiyorsa silkroad ı orda açıcam artık vistada 4 gb rami 1 gb gibi kullanmaktan bıktım
Eyvallah sağolasın onemli değil nerden indirdiğin işine yarasın yeter :) Guvenmeenler istedikleri yerde taratır dosya virüssüzdür.
 
Kayıt
17 Ekim 2008
Mesajlar
207
Beğeniler
0
bence herkes kendi sitesinden indirsin çünkü çok hızlı iniyor ben şuan ubuntu deniyorum çok güzel şimdide pardus deniyeceğim.ubuntu çok güzel bu arada
 
Kayıt
17 Ekim 2008
Mesajlar
207
Beğeniler
0
illegal olması için crackli olması lazım değilmi yada serialinin olması program beleş zaten
 
Kayıt
13 Aralık 2009
Mesajlar
113
Beğeniler
0
illagal yasak :D sa bu site deki cogu şey yasak o zaman botlar ? crack ler i sro loader pff
 
Kayıt
27 Ocak 2010
Mesajlar
180
Beğeniler
3
ne yapmaya çalışıyonuz oyunun zaten ne olduğu ortada dahada bot açıp milleti delirtmekmi sityonuz anlamıyom
 
Kayıt
4 Ocak 2016
Mesajlar
1
Beğeniler
0
olmuyor kardeşim vituralbox ta ekran kartı yok o yüzden silkroad d3d9 hatası veriyo ve açılmıyo
ayrıca pc yi çok kasıyo
 
Kayıt
25 Haziran 2018
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Bir açıklık getirmek istiyorum konuya, botları açmak birisi için ölüm ise yani bilgisayarı görüldüğü üzere donanımsal olarak yetersiz ise neden sanallaştırma yapsın? O donanımın ben sanallaştırmada bile yetersiz kalacağından eminim. Sanallaştırmayı önererek insanları daha zor duruma soktuğunun farkındasındır umarım. Ayrıca sanal bilgisayar üzerinde herhangi bir client açmak için gayet iyi seviyede bir donanıma ihtiyaç vardır. Ki kastettiğiniz yazılım VMWare ise iş görecektir ancak Virtualbox ise client bile açabileceğini sanmıyorum.

Ayrıca Xp, Linux, Redhat, Pardus demişsiniz. Linux diye bir işletim sistemi yoktur o bir çekirdektir, ancak Linux diye de belirtilebilir. Redhat ve Pardus zaten Linux' tur. Bilgi kalabalığı yapılmış. :)
 
Son düzenleme:
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.470
Beğeniler
1.610
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
Bir açıklık getirmek istiyorum konuya, botları açmak birisi için ölüm ise yani bilgisayarı görüldüğü üzere donanımsal olarak yetersiz ise neden sanallaştırma yapsın? O donanımın ben sanallaştırmada bile yetersiz kalacağından eminim. Sanallaştırmayı önererek insanları daha zor duruma soktuğunun farkındasındır umarım. Ayrıca sanal bilgisayar üzerinde herhangi bir client açmak için gayet iyi seviyede bir donanıma ihtiyaç vardır. Ki kastettiğiniz yazılım VMWare ise iş görecektir ancak Virtualbox ise client bile açabileceğini sanmıyorum.

Ayrıca Xp, Linux, Redhat, Pardus demişsiniz. Linux diye bir işletim sistemi yoktur o bir çekirdektir, ancak Linux diye de belirtilebilir. Redhat ve Pardus zaten Linux' tur. Bilgi kalabalığı yapılmış. :)
Donanım ile alakası yok , o zamanlar windows 7 de isrobot çalışmıyordu.
 
Yukarı Alt