Kayıt
12 Eylül 2007
Mesajlar
1.388
Beğeniler
110
Şehir
İstanbul
Server
Takımı
Fenerbahce
Oynanabilirliği arttırmak için çalışmalara her zaman devam ediyoruz. Bunun içinde oyunculara stabil bir ağ performansı sağlamak da var. Ping bazlı eşleştirme sistemine geçtiğimizi biliyorsunuz, müthiş sonuçlar elde etsek de orada durmak istemedik.



Üstünde düşündüğümüz potansiyel çözümlerden biri de sadece o bölgedeki oyuncuların bağlanabileceği sunucular oluşturmak. Bu sunucular diğer bölgelerde oturan oyuncular için görünmez olacak. Ama aynı zamanda, eğer bir oyuncu başka bölgeden bir oyuncuyla takım oluşturursa, ikisi için de olan sunuculara bağlanabilirler.



Bu yaklaşım ile ağ sorunlarını azaltıp oyun tecrübesini daha kaliteli hale getirmeyi ve dilsel engelleri kaldırmayı planlıyoruz. Küresel bir şekilde uygulanmasından önce daha detaylı bir araştırma için bunu limitli yerlerde kullanmaya başlayacağız.



Test sunucusundaki güncelleme stabil bir şekilde ilerlerse, canlı sunucuya geçirilecektir.

Silah Kozmetiği Sistemi




Oyuncular her silah için kozmetik seçebilirler

Silah kozmetiği sistemi arayüzü

Her silah kategorisi alfabetik sıralanmıştır

Silahlar aşağıdaki gibi kategorilendirilebilir:

Edinilen: Edinme sırasına göre dizilmiştir

Kuşanılmış: Son kuşanma sırasına göre dizilmiştir

Seviye: Kozmetik seviyesine göre dizilmiştir

FAZLASINI GÖSTER tuşu ile kuşanmış kozmetik hakkındaki detaylara bakabilirsiniz

Silah Kozmetikleri Nasıl Kuşanır

ÖZELLEŞTİR menüsünden SİLAHLAR’ı seçerek istediğiniz kozmetiği kuşanabilirsiniz

Silah Kozmetiği Edinme Yolları

Silah kozmetiklerini ya haftalık rastgele sandık olan paralı “Zafer” sandığı ya da bedava ve rastgele olmayan “Akıncı” sandığı ile edinebilirsiniz.

Silah kozmetiği uygulanmış bir silahı aldığınızda, kozmetiği üstünde kalacak.

Alt + Sol Tık ile mevcut kozmetiği sizin kuşandığınız kozmetik ile değiştirebilirsiniz.

Alt + Shift + Sol Tık ile mevcut kozmetiği varsayılan ile değiştirebilirsiniz.

Yeni Kasalar



Yeni bedava/paralı kozmetik sandıkları eklendi.

Sistemi test etmek için tüm test hesaplarına 100.000BP, 20 Silah Kozmetiği Anahtarı, 20 Early Bird Anahtarı, 10 Zafer Sandığı vereceğiz.

Yeni paralı “Zafer” sandığı haftalık rastgele bir sandık, düşme oranı %20.

Zafer Sandığı, Steam pazarından alınan silah kozmetiği anahtarı ile açılabilir.

Tekli kozmetik yanı sıra 2 adet nadir set bulunmaktadır.

Her sandığın düşme oranı aşağıdaki gibidir:

Survivor: 10%

Wanderer: 10%

Biker: 20%

Desperado: 10%

Militia: 20%

Fever: 10%

Zafer: 20%



Oyuncuların yeni Akıncı sandığını ayrı bir şekilde %100 alabilirler. Akıncı sandığını açmak için anahtar gerekmemektedir.



Yeni bedava/paralı sandıklardaki eşyaların düşme oranları aşağıdaki gibidir:

Yeni paralı “Zafer” sandığındaki eşyaların düşme oranları:

Desert Digital - R45: 15%

Rugged (Orange) - UMP9: 15%

Rugged (Orange) - SCAR-L: 10%

Rugged (Orange) - M416: 10%

Rugged (Orange) - AKM: 10%

Rugged (Orange) - Kar98k: 10%

Gold Plate - Win94: 5%

Trifecta - P92: 5%

Desert Digital - Mini14: 4.5%

Trifecta - Mikro UZI: 4.5%

Gold Plate - Kesik Namlu: 4.5%

Desert Digital - Kar98k: 2.5%

Trifecta - SCAR-L: 1.3%

Desert Digital - M416: 1.3%

Gold Plate - SKS: 0.6%

Glory - UMP9: 0.32%

Gold Plate - S12K: 0.32%

Glory - AKM: 0.16%



Yeni “Akıncı” sandığındaki eşyaların düşme oranları:

Rugged (Beige) - Arbalet: 20%

Rugged (Beige) - M16A4: 20%

Rugged (Beige) - S686: 20%

Rugged (Beige) - SKS: 20%

Rugged (Beige) - Kar98k: 6.5%

Rugged (Beige) - S12K: 6.5%

Silver Plate - R1895: 3%

Jungle Digital - P18C: 1.4%

Silver Plate - DP-28: 1.4%

Silver Plate - S1897: 0.4%

Jungle Digital - SKS: 0.28%

Silver Plate - Vector: 0.28%

Turquoise Delight - P1911: 0.08%

Silver Plate - SCAR-L: 0.05%

Jungle Digital - AWM: 0.05%

Turquoise Delight - Tommy Gun: 0.028%

Turquoise Delight - Kar98k: 0.0128%

Turquoise Delight - M16A4: 0.0128%

Gold Plate - S686: 0.0064%





Hata Düzeltimleri



Oyuncular takımdayken, arkadaş listesindeki yenile tuşuna basıldığında takım tabının açılmasına yol açan bir hata düzeltildi.

Araç bir binanın penceresinin hemen yanındayken oyuncunun araçtan çıkması sonucu pencereden binaya girmelerine yol açan bir hata düzeltildi.

Sunucunun dengesiz olduğu durumlarda yavaş hareket eden bir araçtan inildiğinde oyuncuların kendi araçları tarafından çarpılmış gibi davranılmasına yol açan bir hata düzeltildi.
 
Yukarı Alt