- Kayıt
- 13 Şubat 2007
- Mesajlar
- 1.617
- Beğeniler
- 0
Öncelikle
1- media pk2 nin yedegini almayı unutmayın
2- oyuna gelicek zararlardan ben sorumlu deilim
3- pm atmayın konuyu uplayın :))
http://rapidshare.tc/92176589
http://primeupload.com/file/85973/XVI32.rar.html şifre ( http://www.paylasim-forum.com )
artarnatif linkler
tıklayın ( şifre: aslanlar ) içindekileri bi klasöre atıyoruz [pk2 leri editlemekte kullanıcaz]
<<< örnek resim ayarları butonları burdaki gibi tıklayın
daha sonra File > open >silkroad >media.pk2 ( burda yazan < > işaretli küçüktür büyüktür anlamında deildir
search a gelin sonra üstten replaceye basın
<<< GİYSİLERİ DEĞİŞTİRMEK >>>
clothes_08 yazan yer deişmesini istediginiz degree
clothes_09 yazan yerler ise üstteki degree yerine kaç degree görünücegidir
clothes_0* gibi *= sizin giydiginiz degree olsun 1. kısımda
2. kısımda ise kaç degree istiyosanız clothes_09 yerine clothes_0x girin x yerine giydiginiz degree
böylece 8 degree garment 9 degree olmuş oluyor
heavy_0* armor
light_0* pro
clothes_0* garment
Shield_0* kalkan
bow_0* ok
Sword icin
sword_0* (* yerine kullandiğiniz Degre)
Blade ve Glavie icin
blade_0*
tblade_0*
tblade glavie için
spear_0*
ßir ßaşka Yol Ise
Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
Silah kodları:
item\china\weapon\sword_XX.ddj
item\china\weapon\bow_XX.ddj
item\china\weapon\spear_XX.ddj
item\china\weapon\blade_XX.ddj
item\china\weapon\tblade_XX.ddj (Glavie)
item\china\shield\shield_XX.ddj
Tamam, XX kaçıncı degree yi değiştirmek istediğinizi gösteririr.. Mesela 08, 8 degree, 01, 1 degree gibi..
Örnek:
Find:
item\china\weapon\sword_07.ddj (1 degree sword)
Replace with:
item\china\weapon\sword_09.ddj (9 degree sword)
Ve Replace e bastığımızda inventory deki görünüm değişiyor. Şimdi biraz gerçeklik zamanı:
Find:
item\china\weapon\sword_07.bsr (1 degree sword)
Replace with:
item\china\weapon\sword_09.bsr (9 degree sword)
Şimdi de toplu olarak değişti... Herşey bu kadar 1 degree sword unuz artık 9 degree görünüyor...
giysiler için
Silahlardan daha kolay, yine silahlarla başladığımız gibi başlayıp,
\clothes_XX (garment)
\light_XX (protector)
\heavy_XX (armor)
**Dikkat:burada DDJ veya BSR yok, sadece yukardakiler örnek:
Find:
\clothes_01
Replace with:
\clothes_09
>>>KURTLA OYNAMAK<<<
Öncelikle http://celerm.ce.funpic.org/ExtractPk2.exe yi ve http://celerm.ce.funpic.org/HexEdit121.zip indiriyoruz.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz. Islem bittiginde Data.pk2 yi de çıkartıyoruz aynı şekilde.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink
[hr]
DİKKAT: MEDIA.PK2 NİN YEDEĞİNİ ALDIĞINIZDAN İKİNCİ KEZ EMİN OLUN.
DİKKAT: BU İŞLEMİ SADECE BİR KEZ UYGULAYIN BİRDEN FAZLASI OYUNA ZARAR VEREBİLİR.
http://celerm.ce.funpic.org/KurtPatch.rar ı indirin ve Silkroad klasörüne çıkartın içindekileri. Virüs yoktur tamamen kendi hazırladığım bir dosya.
Patch.bat a sağ tıklayıp düzenle deyin, orada en sağda 3X 3Y var. Kurdunuzun level ına göre Örnek:
Level 64 Kurt için : X = 6 Y = 4 yani 36 34
Level 12 Kurt için : X = 1 Y = 2 yani 31 32
değiştirin ve kaydedin. Ve Patch.bat ı açın bittiğinde herşey hazır olacak.
DİKKAT: KURDUM OLMADIĞI İÇİN TEST EDEMEDİM, SİZİN TEST LERİNİZLE EĞER BİR SORUN OLURSA DÜZELTEBİLİRİM.
EĞER BİR SORUN ÇIKARSA YEDEĞİNİZİ GERİ YÜKLEYİN VE BANA SORUN ÇIKTIĞINI BİLDİRİN.
[hr]
resimli
http://primeupload.com/file/89200/ego.rar.html ( şifre: http://www.paylasim-forum.com )
dh > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
http://primeupload.com/file/89203/COMDLG32.rar.html ( şifre: http://www.paylasim-forum.com )
Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
PK2 EDİTLERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER ( CREATED BY ABURAT TÜRK)
1. xvi32 2.5.1.0 versiyonunu CNET ya da güvenilir bir kaynaktan indirerek kullanın. Bu sürüm kaynak kodları taranmış tamamiyle güvenli bir hex edit sistemine sahiptir. Amacı dışında herhangi bir işlem gerçekleştirmez.
2. YALANDI :)
3. media.pk2 tamamiyle grafiksel işlevler için kullanılmakta olduğundan normal bir hex değişikliğinden sonra HACK-CRACK-SCAM söz konusu değildir.
4. Hiçbir suretle media.pk2 dosyalarının riplenmiş (oldukça kuvvetli bir sıkıştırma yöntemi) hallerini internetten indirmeyin. Bu tarz değişiklikler işlenmiş media dosyalarının GameGuard tarafından oyun hilesi olarak değerlendirilebileceğini ancak kendi bilgisayarınızda gerçekliştirdiğiniz HEX uygulamalarında dosya CPU bandrolu ile işaretlendirildiğinden herhangi bir sorun yaşamayacağınızı unutmayın.
5. HEX editleme işlemleri esnasında kimi zaman doğru değerler girilip değiştirilmek istense bile 0 değişiklik yapıldı uyarısı alınmakta ve istenilen işlemin gerçekleştirilmediği belirtilmektedir. Bu gibi durumlarda dosyayı yapılan en son işlemle kaydedin, programı kapatmadan dosyayı kapayın (File->Close) müteakiben aynı dosyayı tekrar açıp başarız işlemi tekrar gerçekleştirmeyi deneyin.
6. Bahsi geçen yöntemlerle bu işlemi gerçekleştirmenin tek kötü yanı; Henüz vakti gelmeden kullanılan silahlardan alacağınız haz ile oyunu bırakmanız dışında herhangi birşey olmayacaktır
ABURAT TÜRK E PK2 EDİTLEMEDE DİKKAT EDİLCEK ŞEYLERİ ANLATTIGI İÇİN +SİLK VERMEK İÇİN TIKLAYIN
[hr]
şimdi farklı bi yol daha war ki tam çözebilmiş deilim
öncelikle dosyalarımız
Pk2 Editorv2.rar
araçlar
Pk2EditorV3.1.rar
Pk2EditorV3.1.dev.rar
monster
bunada bas
silkroad klasorundeki "data.pk2" dosyasini pk2 editor ile aciyorsunuz. kiyafetler, yaratiklar hersey burada..bununla oynayip tekrardan pk2 extractor adinda baska bir programla bu dosyayi kapatiyorsunuz. sonra oyununuzu aciyorsunuz. yaptiginiz degisiklikler sadece sizde ve belirlediginiz sekile gorunuyor.
bu yolla oyunun muziklerini etraftaki objeleri herseyi degistirmek mumkun.
butun kaplamalar ve muzikler vs.. silkroad klasorundeki pk2 uzantili dosyalarda bulunuyor.
mesela Lord Yarkan'i 100lvl unique olan Roc ile degistirmek istersek;
1. ve 2. resimdekiler Lord Yarkan'a ait kaplamalar;
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
3. ve 4. resimler de Roc'a ait kaplamalar;
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
[hr]
>>4.Glow/Seal ın üstünde oynama<<
Yine zor bir edit. Bu kurttan daha zor bile gelebilir. Fakat, kurdu yaptıysanız çok zorlanacağınızı zannetmiyorum.
İkincisi Extractpk2 yi zaten çalıştırıp dosyaları çıkarttığınızı farz ediyorum.
Yinede tercüme olduğu için yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
>>4.1 +(artı) ların parlak(glow)lığıyla oynamak<<
1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere. Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
Örn:
ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz "1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar [&:]
6. Test etmedim ama eminim ki +1 ve +2 leri de bu şekilde yapabilirsiniz ama Y değerini bulduğunuz yeri iyi kazımanız lazım. Kolay Gelsin [:)]
>>4.2 SoX Eklemek<<
SoX bölümü "itemrare.txt" dosyasında bu da cıakrttıgınız media klasöründe.
1. hex editör ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
2. şimdi ansi modda silahınız için arama yapın..
3. şimdik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu:))
yanlış anlamadıysam
A: star B:moon C: sun
Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri kendinize göre ayarlarsınız [:)] şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
4. Şimdi bu haldeyken insert modeye gecin ve "rare" yazsının kaldırın "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız varsa.. 2. derece derken moondan bahsediyor olabilr.
6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00)
7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun.
8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan birini silin.
10. Kaydediin ve test edin
11. Eğer zaten bir SoX iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız; Basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz. (deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip..)
1- media pk2 nin yedegini almayı unutmayın
2- oyuna gelicek zararlardan ben sorumlu deilim
3- pm atmayın konuyu uplayın :))
http://rapidshare.tc/92176589
http://primeupload.com/file/85973/XVI32.rar.html şifre ( http://www.paylasim-forum.com )
artarnatif linkler
tıklayın ( şifre: aslanlar ) içindekileri bi klasöre atıyoruz [pk2 leri editlemekte kullanıcaz]
daha sonra File > open >silkroad >media.pk2 ( burda yazan < > işaretli küçüktür büyüktür anlamında deildir
search a gelin sonra üstten replaceye basın
<<< GİYSİLERİ DEĞİŞTİRMEK >>>
clothes_08 yazan yer deişmesini istediginiz degree
clothes_09 yazan yerler ise üstteki degree yerine kaç degree görünücegidir
clothes_0* gibi *= sizin giydiginiz degree olsun 1. kısımda
2. kısımda ise kaç degree istiyosanız clothes_09 yerine clothes_0x girin x yerine giydiginiz degree
böylece 8 degree garment 9 degree olmuş oluyor
heavy_0* armor
light_0* pro
clothes_0* garment
Shield_0* kalkan
bow_0* ok
Sword icin
sword_0* (* yerine kullandiğiniz Degre)
Blade ve Glavie icin
blade_0*
tblade_0*
tblade glavie için
spear_0*
ßir ßaşka Yol Ise
Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
Silah kodları:
item\china\weapon\sword_XX.ddj
item\china\weapon\bow_XX.ddj
item\china\weapon\spear_XX.ddj
item\china\weapon\blade_XX.ddj
item\china\weapon\tblade_XX.ddj (Glavie)
item\china\shield\shield_XX.ddj
Tamam, XX kaçıncı degree yi değiştirmek istediğinizi gösteririr.. Mesela 08, 8 degree, 01, 1 degree gibi..
Örnek:
Find:
item\china\weapon\sword_07.ddj (1 degree sword)
Replace with:
item\china\weapon\sword_09.ddj (9 degree sword)
Ve Replace e bastığımızda inventory deki görünüm değişiyor. Şimdi biraz gerçeklik zamanı:
Find:
item\china\weapon\sword_07.bsr (1 degree sword)
Replace with:
item\china\weapon\sword_09.bsr (9 degree sword)
Şimdi de toplu olarak değişti... Herşey bu kadar 1 degree sword unuz artık 9 degree görünüyor...
giysiler için
Silahlardan daha kolay, yine silahlarla başladığımız gibi başlayıp,
\clothes_XX (garment)
\light_XX (protector)
\heavy_XX (armor)
**Dikkat:burada DDJ veya BSR yok, sadece yukardakiler örnek:
Find:
\clothes_01
Replace with:
\clothes_09
>>>KURTLA OYNAMAK<<<
Öncelikle http://celerm.ce.funpic.org/ExtractPk2.exe yi ve http://celerm.ce.funpic.org/HexEdit121.zip indiriyoruz.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz. Islem bittiginde Data.pk2 yi de çıkartıyoruz aynı şekilde.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink
[hr]
DİKKAT: MEDIA.PK2 NİN YEDEĞİNİ ALDIĞINIZDAN İKİNCİ KEZ EMİN OLUN.
DİKKAT: BU İŞLEMİ SADECE BİR KEZ UYGULAYIN BİRDEN FAZLASI OYUNA ZARAR VEREBİLİR.
http://celerm.ce.funpic.org/KurtPatch.rar ı indirin ve Silkroad klasörüne çıkartın içindekileri. Virüs yoktur tamamen kendi hazırladığım bir dosya.
Patch.bat a sağ tıklayıp düzenle deyin, orada en sağda 3X 3Y var. Kurdunuzun level ına göre Örnek:
Level 64 Kurt için : X = 6 Y = 4 yani 36 34
Level 12 Kurt için : X = 1 Y = 2 yani 31 32
değiştirin ve kaydedin. Ve Patch.bat ı açın bittiğinde herşey hazır olacak.
DİKKAT: KURDUM OLMADIĞI İÇİN TEST EDEMEDİM, SİZİN TEST LERİNİZLE EĞER BİR SORUN OLURSA DÜZELTEBİLİRİM.
EĞER BİR SORUN ÇIKARSA YEDEĞİNİZİ GERİ YÜKLEYİN VE BANA SORUN ÇIKTIĞINI BİLDİRİN.
[hr]
resimli
http://primeupload.com/file/89200/ego.rar.html ( şifre: http://www.paylasim-forum.com )
dh > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
http://primeupload.com/file/89203/COMDLG32.rar.html ( şifre: http://www.paylasim-forum.com )
Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
PK2 EDİTLERKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER ( CREATED BY ABURAT TÜRK)
1. xvi32 2.5.1.0 versiyonunu CNET ya da güvenilir bir kaynaktan indirerek kullanın. Bu sürüm kaynak kodları taranmış tamamiyle güvenli bir hex edit sistemine sahiptir. Amacı dışında herhangi bir işlem gerçekleştirmez.
2. YALANDI :)
3. media.pk2 tamamiyle grafiksel işlevler için kullanılmakta olduğundan normal bir hex değişikliğinden sonra HACK-CRACK-SCAM söz konusu değildir.
4. Hiçbir suretle media.pk2 dosyalarının riplenmiş (oldukça kuvvetli bir sıkıştırma yöntemi) hallerini internetten indirmeyin. Bu tarz değişiklikler işlenmiş media dosyalarının GameGuard tarafından oyun hilesi olarak değerlendirilebileceğini ancak kendi bilgisayarınızda gerçekliştirdiğiniz HEX uygulamalarında dosya CPU bandrolu ile işaretlendirildiğinden herhangi bir sorun yaşamayacağınızı unutmayın.
5. HEX editleme işlemleri esnasında kimi zaman doğru değerler girilip değiştirilmek istense bile 0 değişiklik yapıldı uyarısı alınmakta ve istenilen işlemin gerçekleştirilmediği belirtilmektedir. Bu gibi durumlarda dosyayı yapılan en son işlemle kaydedin, programı kapatmadan dosyayı kapayın (File->Close) müteakiben aynı dosyayı tekrar açıp başarız işlemi tekrar gerçekleştirmeyi deneyin.
6. Bahsi geçen yöntemlerle bu işlemi gerçekleştirmenin tek kötü yanı; Henüz vakti gelmeden kullanılan silahlardan alacağınız haz ile oyunu bırakmanız dışında herhangi birşey olmayacaktır
ABURAT TÜRK E PK2 EDİTLEMEDE DİKKAT EDİLCEK ŞEYLERİ ANLATTIGI İÇİN +SİLK VERMEK İÇİN TIKLAYIN
[hr]
şimdi farklı bi yol daha war ki tam çözebilmiş deilim
öncelikle dosyalarımız
Pk2 Editorv2.rar
araçlar
Pk2EditorV3.1.rar
Pk2EditorV3.1.dev.rar
monster
bunada bas
silkroad klasorundeki "data.pk2" dosyasini pk2 editor ile aciyorsunuz. kiyafetler, yaratiklar hersey burada..bununla oynayip tekrardan pk2 extractor adinda baska bir programla bu dosyayi kapatiyorsunuz. sonra oyununuzu aciyorsunuz. yaptiginiz degisiklikler sadece sizde ve belirlediginiz sekile gorunuyor.
bu yolla oyunun muziklerini etraftaki objeleri herseyi degistirmek mumkun.
butun kaplamalar ve muzikler vs.. silkroad klasorundeki pk2 uzantili dosyalarda bulunuyor.
mesela Lord Yarkan'i 100lvl unique olan Roc ile degistirmek istersek;
1. ve 2. resimdekiler Lord Yarkan'a ait kaplamalar;
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
3. ve 4. resimler de Roc'a ait kaplamalar;
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.
[hr]
>>4.Glow/Seal ın üstünde oynama<<
Yine zor bir edit. Bu kurttan daha zor bile gelebilir. Fakat, kurdu yaptıysanız çok zorlanacağınızı zannetmiyorum.
İkincisi Extractpk2 yi zaten çalıştırıp dosyaları çıkarttığınızı farz ediyorum.
Yinede tercüme olduğu için yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
>>4.1 +(artı) ların parlak(glow)lığıyla oynamak<<
1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere. Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
Örn:
ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz "1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar [&:]
6. Test etmedim ama eminim ki +1 ve +2 leri de bu şekilde yapabilirsiniz ama Y değerini bulduğunuz yeri iyi kazımanız lazım. Kolay Gelsin [:)]
>>4.2 SoX Eklemek<<
SoX bölümü "itemrare.txt" dosyasında bu da cıakrttıgınız media klasöründe.
1. hex editör ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
2. şimdi ansi modda silahınız için arama yapın..
3. şimdik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu:))
yanlış anlamadıysam
A: star B:moon C: sun
Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri kendinize göre ayarlarsınız [:)] şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
4. Şimdi bu haldeyken insert modeye gecin ve "rare" yazsının kaldırın "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız varsa.. 2. derece derken moondan bahsediyor olabilr.
6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00)
7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun.
8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan birini silin.
10. Kaydediin ve test edin
11. Eğer zaten bir SoX iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız; Basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz. (deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip..)
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: