 
	extraloob.com farkıyla Media pk2 editleme rehberi
 
 Öncelikle XVI32 adlı programımızı indiriyoruz.

Rapidshare
Hotfile
Filefactory

Rar pass:
		Kod:
	
	www.extraloob.com*Media.pk2 dosyasının yedeğini almayı unutmayınız.
 
	XVI32 programını çıkardıktan ve açtıktan sonra görsellerden devam ediyoruz.
 
	İtemlerin degreelerini değiştirme
Media.pk2 yi açtıktan sonra görseli takip ediyoruz.
 
	Şimdi, itemlerin degreelerini değiştirmek için gerekli kodlar var onlar da aşağıda:
 
	- China
 
- Weapon
 Kod:ITEM_CH_BLADE_XX ( Blade ) ITEM_CH_TBLADE_XX ( Glaive ) ITEM_CH_BOW_XX ( Bow ) ITEM_CH_SWORD_XX ( Sword ) ITEM_CH_SPEAR_XX ( Spear ) ITEM_CH_SHIELD_XX ( Shield )
- Protector
 Kod:ITEM_CH_Y_HEAVY_XX ( Armor ) ITEM_CH_Y_LIGHT_XX ( Protector ) ITEM_CH_Y_CLOTHES_XX ( Garment )
 
	- Europe
 
- Weapon
 Kod:ITEM_EU_AXE_XX ( Axe ) ITEM_EU_SWORD_XX ( One - Handed Sword ) ITEM_EU_TSWORD_XX ( Two - Handed Sword ) ITEM_EU_CROSSBOW_XX ( Crossbow ) ITEM_EU_DAGGER_XX ( Dagger ) ITEM_EU_TSTAFF_XX ( Wizard Staff ) ITEM_EU_DARKSTAFF_XX ( Warlock Staff ) ITEM_EU_HARP_XX ( Harp ) ITEM_EU_STAFF_XX ( Cleric Staff ) ITEM_EU_SHIELD_XX ( Shield )
- Protector
 Kod:ITEM_Y_EU_HEAVY_XX ( Heavy Armor ) ITEM_EU_Y_LIGHT_XX ( Light Armor ) ITEM_EU_Y_CLOTHES_XX ( Robe )
*XX = İtemlerin degreeleri ( 01,10 )
*Y = İtemlerin cinsi ( M = Male ) , ( W = Female )
 
	Kodları gördükten sonra aşağıdak görseli takip ediyoruz.
 
	Find kısmı : İtemin degreesini değiştirmek istediğiniz itemin kodu.
Replace with kısmı : İteminizi hangi iteme dönüştürecekseniz onun kodu.
*Herşeyin yukarıdaki görselle aynı olması gerekmektedir yoksa çalışmaz.
 
	*İtemleri farklı bir iteme dönüştürmeyiniz, hata raporu alırsınız. Bu sadece degree değiştirmek içindir.
Boşlukları doldurduktan sonra "Replace All" a basarak işlemimizi bitiriyoruz.
* "Replace All" a bastıktan sonra "Occurences replaced : X" çıkacaktır. ( X bir sayı ) Eğer X, 0 dan farklı ise iteminiz başarıyla dönüştürülmüş demektir. 0 ise XVI32 yi resetlemeniz gerekmektedir.
At, pet vs. değiştirme
İtem degreelerini değiştirmeden pek bir farkı yok, o yüzden anlatmayacağım. XVI32 den media pk2 yi açıyoruz.
 
	- Kodlar
 
- Pet
 Kod:cos\p_wolf_01.bsr = ( 1-40 wolf ) cos\p_wolf_02.bsr = ( 40+ wolf ) cos\p_myowon.bsr = ( Monkey ) cos\p_seowon.bsr = ( Squirrel ) cos\p_wolf_white_01.bsr = ( 1-40ı beyaz wolf ) cos\p_wolf_white_02.bsr = ( 40+ beyaz wolf ) cos\p_rabbit.bsr = ( Rabbit ) cos\cos_p_spot_rabbit.ddj = ( Spotted Rabbit ) cos\p_jinn.bsr = ( 1-40 Cin [Ksro] ) cos\p_jinn_02.bsr = ( 40+ Cin [Ksro] ) cos\p_RAVEN01.bsr = ( 1-40 3 ayaklı kuş ) cos\p_RAVEN02.bsr = ( 40+ 3 ayaklı kuş ) cos\p_PENGUIN01.bsr = ( 1-40 Penguen ) cos\p_PENGUIN02.bsr = ( 40+ Penguen ) cos\p_KANGAROO01.bsr = ( 1-40 Kanguru ) cos\p_KANGAROO02.bsr = ( 40+ Kanguru ) cos\p_bear01.bsr = ( 1-40 Ayı ) cos\p_bear02.bsr = ( 40+ Ayı ) cos\p_goldpig.bsr = ( Altın Domuz ) cos\cos_p_pinkpig.ddj = ( Pembe Domuz ) cos\p_gglider.bsr = ( Glider ) cos\p_raccoondog.bsr = ( Rakun ) cos\p_cat.bsr = ( Kedi ) cos\p_brownie.bsr = ( Peri )
- Vehicles
 Kod:cos\c_horse1.bsr = ( Red Horse ) cos\c_horse2.bsr = ( Shadow Horse ) cos\c_horse3.bsr = ( Dragon Horse ) cos\c_dhorse1.bsr = ( Ironclad Horse ) cos\c_tiger.bsr = ( Item Mall Tiger ) cos\c_ostrich.bsr = ( Item Mall Ostrich ) cos\c_scarabaeus.bsr = ( Item Mall Beetle ) cos\c_rudolph.bsr = ( Rudolph / Reindeer ) cos\c_wildpig.bsr = ( Wild Pig [Ksro] ) cos\c_unicorn.bsr = ( Unicorn [Ksro] ) cos\c_pegasus.bsr = ( Pegasus )
- Transport
 Kod:cos\t_horse1.bsr = ( Trade Horse ) cos\t_horse2.bsr = ( Thoroughbred ) cos\t_horse3.bsr = ( Dragon Horse ) cos\t_dhorse1.bsr = ( Ironclad Trade Horse ) cos\t_camel1.bsr = ( Arabian Camel ) cos\t_camel2.bsr = ( Bactrian Camel ) cos\t_camel3.bsr = ( Indian Camel ) cos\t_cow1.bsr = ( Fire Bull ) cos\t_lizard.bsr = ( Lizard [Ksro]) cos\t_behemoth.bsr = ( Behemoth / Giant trade bull [Ksro]) cos\t_donkey.bsr = (Behemoth / Giant trade bull ) Trade Donkey cos\t_whiteelephant.bsr = ( Behemoth / Giant trade bull ) White Elephant
- İşe yarayabilecek canavarlar
 Kod:mob\china\bluetiger.bsr = ( Tiger Girl's Tiger ) ( Vehicle - Pet ) mob\oasis\uruchidragon.bsr = ( Uruchi's Dragon ) ( Vehicle - Pet ) mob\karakoram\isyutaru.bsr = ( Isyutaru ) ( Pet ) mob\taklamakan\bonelord.bsr = ( Lord Yarkan ) ( Pet ) mob\europe\wolf.bsr = ( Evil Wolf ) ( Vehicle - Pet )
Pk2 dosyalarında harf koruması vardır, olması gerektiğinden 1 harf fazla veya az ise hata raporu alırsınız. Bunun çözümü ise şöyle:
Mesela dragon horseyi pegasusa çevirmek istiyorsunuz. Haliyle bu ikisinin karakter sayıları farklı. İlk önce cos\c_pegasus.bsr ( Pegasus ) u cos\t_horse5.bsr e çeviriyoruz.
 
	Şimdi cos\c_horse3.bsr = ( Dragon Horse ) u cos\c_pegasus.bsr ( Pegasus ) a çeviriyoruz.
 
	Evet şimdi dragon horsemiz pegasus oldu.
*Karakter sayıları aynı ise ( Mesela dragon horseyi shadow horseye çevirecekseniz ) yukarıdaki işlemleri yapmak zorunda değilsiniz.
Saygılarımla;
 

 
						
					



