1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

M botumda bir sorun Yaşıyorum. Bakarsanız sevinirim


  1. XereopsKi

    XereopsKi rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlar öncelikle benim 2 tane sorunum var..

    1. Kasma alanına gidiyor fakat sadece yakınındaki mobları öldürüyor mesela taxi yapıcam sonarlarda range 50 yaptım bow charım sadece yakınındakilere gidiyor kıpırdamıyor ?

    2. Mp bitince şehire dön seçeneği falan seçili ama return falan çekmiyor olduğu yerde bekliyor.. Ne yapmam gerek ?

    Teşekkürler..
     
  2. LoveScars

    LoveScars olduser

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    938
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    İzmiT

    1.si içinnçözüm range 30 dan fazla yapma dediğin gibi yerinde kalıyor
    2. çözersin inş
     
  3. haso42

    haso42 rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    211
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    x:-903 y:1906

    Bence bot klasorunu sıl tekrar ayarları yap arada boyle mallıkları bana yaptı mbot. Yada pcye reset at 1. sorunun kolay da 2. sabır ister :)
     
  4. enscan

    enscan rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    111
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    onunla alakası yok dostum zaten bowcu range 50'den wurabılıyor uzaklıga yurumesıne gerek yok :) ondan kaynaklanıyor
    şehirden retrun almayı secmezsen gormez kasandakı return'u :) mbotunla mutluluklar sana
     
  5. T_JeSuS_R

    T_JeSuS_R rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım/donanım teknik destek elemanı.


    Alakası yok benımde bowman charım var range 80 yyapıyorum roclarda aslanlar gibi dolaşıyor :D