Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
3.511
Beğeniler
0
Şehir
GKFC~
Bu bebişi nasıl bilirsiniz sayın teknoloji manyağı arkadaşlarım;

Intel Core i5 3210M 2.5GHz 3MB L3 Cache
6GB 1066Mhz RAM
500GB HDD
15.6" ekran
2GB Nvidia GT630M

Hepsiburada.com'daki linkide burada ;
http://www.hepsiburada.com/liste/lenovo ... egoryId=98

Şimdi ben bunu alırsam en güncel oyunları rahatlıkla oynayabilirim değil mi hiç takılmadan donmadan... Yada bu fiyata daha iyisini bulabilir miyim ? Max 1500 TL bütçem var. Samsung ve yine Lenovo tercihimdir ilk olarak. Ancak güzel bir Asus'a hayır demem :) .

Edit: şöyle upgradeli halini buldum bir yerde;
http://www.hizlial.com/u30.001.1350.033 ... 3godCX0A2A
 
Kayıt
20 Temmuz 2007
Mesajlar
1.015
Beğeniler
0
8gb ramli olandan var bende gayet de güzel çalıştırmadığı oyun yok sanırım güncel oyunlar içinde. tavsiye ederim ama firewall atınca biraz kasıyo benimki neden oluyo anlamıyorum kaldırınca herşey tıkır tıkır şimdi ESS 5 var hiç sorun yok
 
Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
3.511
Beğeniler
0
Şehir
GKFC~
Bu ekran kartı paylaşımlı mı ? Paylaşımlıysa ne kadarı ayrılmış. Öyle olsa bile performansı nasıl ?
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
Hayır paylaşımlı değil. Bende GT520m var mw3 oynuyorum 1gb benimki, senin alacağın 2gb ve 630 serisi sondaki 30 performans olarak benimkinden iyi olduğunu gösteriyo. Bence güzel pc şimdiden hayırlı olsun :thumbsup:

Buda 520m nin bf3 testi gerisini sen düşün :)
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
20 Temmuz 2007
Mesajlar
1.015
Beğeniler
0
paylaşımsız tamamını kullanabiliyorsun bence çok güzel bişey şimdi 2 sro 1 LOL açık tık yok :)
 
Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
3.511
Beğeniler
0
Şehir
GKFC~
Her işimi yapmayı düşünüyorum :). Laptop alacağım olduğu kadar olmadığı kader demişler =D. Öğrenciyim masaüstü ters kalıyor biraz.
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
sarkoLata demiş ki:
Oyun oynayacaksan laptop alma :D
Demesi kolay :D Bi masaya bağlı kalıp sandelyede popo çürütmekle, evde koltukta, yatakta, okulda, cafede takılmak bir değil :D
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
9.024
Beğeniler
251
Takımı
Galatasaray
UnDeFeateD demiş ki:
sarkoLata demiş ki:
Oyun oynayacaksan laptop alma :D
Demesi kolay :D Bi masaya bağlı kalıp sandelyede popo çürütmekle, evde koltukta, yatakta, okulda, cafede takılmak bir değil :D
Ben de masaüstü de var laptop da, evde sandalyede popomu çürütür oyun oynarım, yatakta, okulda, cafede gerekirse laptopumu gerekirse telefonumu gerekirse tabletimi götürürüm. Zaten oyun evde sandalyede popo çürüterek oynanacağı için (ben cafede cod5 oynayan görmedim) sıkıntı yok.
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
Harbiden alım gücü artmış.. Eskiden 1 pc ya olurdu ya olmazdı atari vardı bizim zamanımızda 55 ekran tvye takıp oynardık.. Şimdi Odada pc koltukta laptop cepte akıllı telefon cafede tablet pc takılıyo milletimiz..

Bide okumayı öğrensek; "Max 1500 TL bütçem var." daral:
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
9.024
Beğeniler
251
Takımı
Galatasaray
UnDeFeateD demiş ki:
Harbiden alım gücü artmış.. Eskiden 1 pc ya olurdu ya olmazdı atari vardı bizim zamanımızda 55 ekran tvye takıp oynardık.. Şimdi Odada pc koltukta laptop cepte akıllı telefon cafede tablet pc takılıyo milletimiz..

Bide okumayı öğrensek; "Max 1500 TL bütçem var." daral:
Hiç bir şeyin arttığı yok, kendi emeğimle kazandığım parayı teknoloji üzerine yatırmayı tercih ediyorum çünkü gelir kaynağım o.

Ben arkadaşın iyiliği için söyledim, laptopta oyun oynanmaz hevesini kırmak gibi olmasın. Isınır, kasar. 5,000TL verip en iyisini alsan bile 1,500TL lik masaüstü bilgisayar verimini alamazsın.
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
Tamam işte kazandığın şeyleri bunlara harcayıp birde geçinebiliyosan alım gücün artmış demektir. Neyse bu zaten bi göndermeydi alım gücünün arttığı falan yok bu ülkede..

Konumuza dönecek olursak; o dediğin eskidendi şimdiki laptopların masaüstünden aşağı kalır bi yanı yok. Ben exper w258hp laptop ile mw3, prototype2, criysis2 oynuyorum. Şuanda bf3 üde indiriyorum onuda kasmadan oynayabileceğimi düşünüyorum. Evet masaüstü pcdeki gibi grafikleri hight açamasakta oyun oynayabiliriz..


http://www.monsternotebook.com.tr/defau ... lang=tr-TR
 
Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
3.511
Beğeniler
0
Şehir
GKFC~
Abi benim amacım zaten masaüstündeki verimi alıpta oyun oynamak değil ki. Zaten günün büyük bölümünü okulda ve dışarıda arkadaşlarımla geçiriyorum. Bunun dışında arta kalan zamanlarda öyle canım sıkıldığında birip 1-2 saat takılabileceğim bir şey olsun. Hani diyorum almışken de biraz iyisini alayım götürsün beni 2-3 sene. Durum bundan ibaret yani :)
 
Kayıt
2 Eylül 2008
Mesajlar
3.511
Beğeniler
0
Şehir
GKFC~
Lord_Sniper demiş ki:
Dell al keyfine bak neden dersen teknik servis en küçük şeyde evine kadar geliyor. hiç bir ücret almadan yapıyor. + tüm içindeki parçalara garanti veriyorlar.
Bi ısınamadım onlara :)
 
Kayıt
16 Mart 2008
Mesajlar
2.191
Beğeniler
9
Şehir
Kemalist Arkasından İzliyorum Onun yaptıklarını ya
CherryBrandy demiş ki:
Lord_Sniper demiş ki:
Dell al keyfine bak neden dersen teknik servis en küçük şeyde evine kadar geliyor. hiç bir ücret almadan yapıyor. + tüm içindeki parçalara garanti veriyorlar.
Bi ısınamadım onlara :)
http://www.exa.com.tr/ bayisiyiz kendi pc'ci dükkanımız var. Dükkanda dell ağırlıklı 3-4 pc sattık 1 sene sonra 1i çıkıp kasam kırıldı dedi laptopun dell servisi gelip yeni kasa taktı ve gitti ücret almadan kasa sorun dedik adamlar hardi disk 0 dan taktı müşteri memnuyeti adamlar için önemli :wink1:
 
Kayıt
15 Temmuz 2009
Mesajlar
9.024
Beğeniler
251
Takımı
Galatasaray
UnDeFeateD demiş ki:
Tamam işte kazandığın şeyleri bunlara harcayıp birde geçinebiliyosan alım gücün artmış demektir. Neyse bu zaten bi göndermeydi alım gücünün arttığı falan yok bu ülkede..

Konumuza dönecek olursak; o dediğin eskidendi şimdiki laptopların masaüstünden aşağı kalır bi yanı yok. Ben exper w258hp laptop ile mw3, prototype2, criysis2 oynuyorum. Şuanda bf3 üde indiriyorum onuda kasmadan oynayabileceğimi düşünüyorum. Evet masaüstü pcdeki gibi grafikleri hight açamasakta oyun oynayabiliriz..


http://www.monsternotebook.com.tr/defau ... lang=tr-TR
FPS Matters :D

@up
Benim laptopum da dell, memnunum, en azından kendi stock windowsunda 100lerce saçma sapan program yüklü değil :D (bkz. toshiba)
 
Yukarı Alt