EmmaW

 
Kayıt
11 Aralık 2007
Mesajlar
6.551
Beğeniler
1
Şehir
Şeref Bey Stadı
beyler forumda ilk defa kızla ilgili bir topic açıyorum buranın bilgililerinden yardım alayım dedim;
bir sevgilim vardı fazla değil 2 hafta beraberdik ama seviyordum kızı yani neyse sonra bişey oldu anlamadım benden ayrıldı ayrılalıda 3 hafta oluyor neyse o bana ayrılalım dediğinde ben onur vs. o davalara dayanarak hiç zorlamadan tamam dedim. Ayrıldıktan sonra kız böyle özledim mesajları falan atıyordu twitterdada üstüme alınmadım patlamıyım sonradan diye :lol: neyse kız tam okul açılmadan önceki pazar çocuğun tekiyle çıkmaya başladı cuma günü ayrıldı bende inadına bana yazan bir kız vardı bu kızla arası kötü olan ona karşılık verdim ve onla çıkmaya bşaladım maksat inatlık değilmi biraz ergence davranış ama ne biliyim şuan içim rahat değil yeni çıktığım kız bana çok ilgi gösteriyor ama kıza karşı hiçbirşey hissetmiyorum aklım hala eskisinde sizce ne yapsam

özet: eski sevgilimi unutamıyorum ama benden ayrılması koydu ve inadına gittim onla arası kötü olan bir kızla çıkıyorum kızı sevmiyorum ne yapayım
 

EmmaW

 
Kayıt
11 Aralık 2007
Mesajlar
6.551
Beğeniler
1
Şehir
Şeref Bey Stadı
bencede ama nasıl desem kız hakkında biraz araştırma yapmıştımda kız zaten hani nasıl denir şimdi buraya yazmıyorumda o duyguları pek takan birisi değil yani
 
Kayıt
24 Ocak 2009
Mesajlar
3.288
Beğeniler
20
Şehir
Boston/Massachusetts
Böyle davranışlara hiç gerek yok hocam. Kimi seviyorsan,kimle mutlu olacaksan ona git. Yok bunu kıskandırayım yok şuna nispet yapayım saçma bence olgun olmak gerek bu konularda.
 
Kayıt
1 Ağustos 2009
Mesajlar
3.827
Beğeniler
5
Şehir
Bursa
Takımı
Besiktas
Aynı yaşlardayız bro şuan çıktığın kızla devam et için rahat olsun kim ne derse desin kızda öyle biri değilmiş zaten devam et eğlenmene bak
 

EmmaW

 
Kayıt
11 Aralık 2007
Mesajlar
6.551
Beğeniler
1
Şehir
Şeref Bey Stadı
Clochard demiş ki:
Böyle davranışlara hiç gerek yok hocam. Kimi seviyorsan,kimle mutlu olacaksan ona git. Yok bunu kıskandırayım yok şuna nispet yapayım saçma bence olgun olmak gerek bu konularda.
ya hiç sevdiğim hareketler değildir bunlar benimde ama nasıl diyim çabucak gelişti herşey birden şimdi gidip kıza seni unutamıyorum desem diyecek ayrılalım dediğimde niye ısrar etmedin falan çünkü biliyorum değişik biraz kız yani şöyle anlatıyım kız ilk bana yazmıştı çıkarken, niye sen ilk konuşmayı başlatmadın hani benden hoşlanıyordun diye trip atıyordu o derece :lol:

frityus demiş ki:
Aynı yaşlardayız bro şuan çıktığın kızla devam et için rahat olsun kim ne derse desin kızda öyle biri değilmiş zaten devam et eğlenmene bak
ya bu şuan çıktığım birçok anlamda ihtiyaçlarımı karşılayacak gibi duruyor ama nasıl diyim o işlerede girmek istemiyorum sonra ayrılırsam daha kötü olmasın diye
 
Kayıt
1 Ağustos 2009
Mesajlar
3.827
Beğeniler
5
Şehir
Bursa
Takımı
Besiktas
Bro açıkçası bu konuları bugün baya konuştuk arkadaşla ben sana devam et diyorum hala kötü falan olmaz
 

Mopneet

 
Kayıt
23 Haziran 2008
Mesajlar
10.200
Beğeniler
15
Şu anki sevgilini boşu boşuna umutlandırma, ayrıl. Eski sevgilin de seni unutamamışsa birlikte olursunuz zaten 1-2 haftaya tekrar.
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Şuan çıktığınla biraz dene olmadı işi uzatmadan ayrıl.Diğerinide boşver artık ilişkiyi yalama yapmaya lüzum yok
 
Kayıt
7 Şubat 2008
Mesajlar
9.665
Beğeniler
3
Şehir
Bahçelievler/İstanbul
Ya daha kaç yaşından boşver o kızla takıl sen bir müddet belki ilerleyen zamanlarda seversin. Sevmezsende bir süre sonra ayrılırsın. Ümit vermiş olursun ve kızda hayal kırıklığına uğrar ama olsun, hayatı öğrenmiş olur neticede kız.
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
sen bana gel :D bu konularda yardım ve destek ekibi bende :D
 
Kayıt
13 Eylül 2009
Mesajlar
303
Beğeniler
0
Sevmediğin bi kızın duygularıyla oynamak yanlış falan değil kardeşim. Yeri gelicek 10 kızla aynı anda çıkacaksın. Bu kızlar çok iğrenç yaratıklar. Bazı kaynaklarda dişilik neden kedilerle örtüştürülür biliyo musun ?
Bi kediye yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo ben tanrı olmalıyım der.
Bi köpeğe yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo bu tanrı olmalı der.
O yüzden bi kızı seveceğine al bi köpek onu sev daha iyi. Kızlarla aranda ki tek bağ seks olsun. İyi akşamlar
 
Kayıt
7 Şubat 2008
Mesajlar
9.665
Beğeniler
3
Şehir
Bahçelievler/İstanbul
ownerMad demiş ki:
Sevmediğin bi kızın duygularıyla oynamak yanlış falan değil kardeşim. Yeri gelicek 10 kızla aynı anda çıkacaksın. Bu kızlar çok iğrenç yaratıklar. Bazı kaynaklarda dişilik neden kedilerle örtüştürülür biliyo musun ?
Bi kediye yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo ben tanrı olmalıyım der.
Bi köpeğe yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo bu tanrı olmalı der.
O yüzden bi kızı seveceğine al bi köpek onu sev daha iyi. Kızlarla aranda ki tek bağ seks olsun. İyi akşamlar
Dağalabiliriz. :D
 
Kayıt
1 Ağustos 2009
Mesajlar
3.827
Beğeniler
5
Şehir
Bursa
Takımı
Besiktas
skype ekle konuşalım facebook ekle konuşalım ;
frityus (skype)
Fırat Celik (fb)
 

EmmaW

 
Kayıt
11 Aralık 2007
Mesajlar
6.551
Beğeniler
1
Şehir
Şeref Bey Stadı
ekledim
ownerMad demiş ki:
Sevmediğin bi kızın duygularıyla oynamak yanlış falan değil kardeşim. Yeri gelicek 10 kızla aynı anda çıkacaksın. Bu kızlar çok iğrenç yaratıklar. Bazı kaynaklarda dişilik neden kedilerle örtüştürülür biliyo musun ?
Bi kediye yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo ben tanrı olmalıyım der.
Bi köpeğe yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo bu tanrı olmalı der.
O yüzden bi kızı seveceğine al bi köpek onu sev daha iyi. Kızlarla aranda ki tek bağ seks olsun. İyi akşamlar
cevabımı aldım gidiyorum. :lol:
 
Kayıt
7 Şubat 2008
Mesajlar
9.665
Beğeniler
3
Şehir
Bahçelievler/İstanbul
ironEyE demiş ki:
Ya daha kaç yaşından boşver o kızla takıl sen bir müddet belki ilerleyen zamanlarda seversin. Sevmezsende bir süre sonra ayrılırsın. Ümit vermiş olursun ve kızda hayal kırıklığına uğrar ama olsun, hayatı öğrenmiş olur neticede kız.
Şunu da yazdım arada kaynadı oku bunuda. :D
 
Kayıt
13 Eylül 2009
Mesajlar
303
Beğeniler
0
Umarım kafandaki soru işaretleri kalkmıştır kardeşim. Ne zaman seni yumuşatıcak bir bakış veya laf söylenirse kız cephesinden şu sahne gelsin aklına.

Ayrıca bir p.m geldi gay mısın olm diye. Şakasını bile yapmayın homofobiğimdir ben :D
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
1 Ağustos 2009
Mesajlar
3.827
Beğeniler
5
Şehir
Bursa
Takımı
Besiktas
ownerMad demiş ki:
Umarım kafandaki soru işaretleri kalkmıştır kardeşim. Ne zaman seni yumuşatıcak bir bakış veya laf söylenirse kız cephesinden şu sahne gelsin aklına.

Ayrıca bir p.m geldi gay mısın olm diye. Şakasını bile yapmayın homofobiğimdir ben :D
Gaymisin yani .s.s
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
11 Mayıs 2009
Mesajlar
3.236
Beğeniler
16
Şehir
Tarlabaşı/Istanbul
Takımı
Besiktas
ownerMad demiş ki:
Sevmediğin bi kızın duygularıyla oynamak yanlış falan değil kardeşim. Yeri gelicek 10 kızla aynı anda çıkacaksın. Bu kızlar çok iğrenç yaratıklar. Bazı kaynaklarda dişilik neden kedilerle örtüştürülür biliyo musun ?
Bi kediye yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo ben tanrı olmalıyım der.
Bi köpeğe yemek verirsin, aa bu bana yemek veriyo bu tanrı olmalı der.
O yüzden bi kızı seveceğine al bi köpek onu sev daha iyi. Kızlarla aranda ki tek bağ seks olsun. İyi akşamlar

Neyin peşindesin anlamış değilim ama kafanda çizdiğin yoldan ayrıl.
 
Yukarı Alt