Kayıt
28 Mart 2009
Mesajlar
3.312
Beğeniler
9
Şehir
Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
Merhaba arkadaşlar kılıçlara bu aralar gerçekten çok ilgi duymaya başladım ve kendime bir kılıç almaya karar verdim.

Yalnız internet üzerinde yaptığım araştırmalar sonucunda gerçek bir kılıca pek fazla rastlayamadım rastladıysam da bunlar hep basit görünümlü tabiri caizse dandik ve yüksek rakamlı ürünlerdi.
Ve daha yeni yeni heves ettiğim ve öğrendiğim için o kadar para verdiğim şeyin kalitesiz de çıkmasını istemiyorum yani kazık yemek istemiyorum.

Samuray kılıcı bakımından bir sürü çeşit çıkıyor evet ama ben samuray kılıcı istemiyorum benim aradığım kılıç yatağan kılıcı bu tarz işlerle alakadar olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirlerse çok teşekkür ederim.

http://www.giftalya.com/OSMANLI-KILICI,LA_212-2.html

http://www.yataganelaletleri.com/catego ... category=6


İlk verdiğim linktekilere arkadaş süs kılıcıdır dedi ama bilmiyorum.



Beyler bunu alıcam gibi nasıl? http://urun.gittigidiyor.com/spor/siyah ... d-70669993
 

Wax Whine

Psikolog
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
17.595
Beğeniler
29
Şehir
Taksim/İST.
Server
Aspendos
Takımı
Besiktas
makedonyadayken ev arkadaşım dedesinin bıraktığı samuray kılıcını verdi bana. satılan kiliclara bakın kalitesizdir ama buna parmağınizi sürdüğünüz anda kanıyor babam büroya götürdü tatil diye han kapalı p.tesi foto çekip atarım :)
 

armilx

Tanınıyorum
Kayıt
26 Haziran 2009
Mesajlar
364
Beğeniler
0
Şehir
İZMİT
Arkadaşlar yıllardır kılıçlarla uğraşıyorum. Elimden ne samuray kılıcı geçmediği kaldı nede osmanlı kılıcı.
"689461651" en önemli rakam !!!
Eğer yukardaki rakamı okumadan geçti isen Sen bir kılıç ustası olamassın :D
 
Kayıt
28 Mart 2009
Mesajlar
3.312
Beğeniler
9
Şehir
Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
Wax Whine demiş ki:
makedonyadayken ev arkadaşım dedesinin bıraktığı samuray kılıcını verdi bana. satılan kiliclara bakın kalitesizdir ama buna parmağınizi sürdüğünüz anda kanıyor babam büroya götürdü tatil diye han kapalı p.tesi foto çekip atarım :)
tamam bekliyorum :)


armilx demiş ki:
Arkadaşlar yıllardır kılıçlarla uğraşıyorum. Elimden ne samuray kılıcı geçmediği kaldı nede osmanlı kılıcı.
"689461651" en önemli rakam !!!
Eğer yukardaki rakamı okumadan geçti isen Sen bir kılıç ustası olamassın :D
kılıç ustası mı :D

Nerden gerçek ve kaliteli bir kılıç alacağım konusunda yardımcı olabilir misin?
 
Kayıt
28 Mart 2009
Mesajlar
3.312
Beğeniler
9
Şehir
Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
UnDeFeateD demiş ki:
tenpanter demiş ki:
Nerden gerçek ve kaliteli bir kılıç alacağım konusunda yardımcı olabilir misin?
Müzeden çalmayı dene makara:

Müzeden çalmaya gerek yok şu kardeşine 2.200 Tl verirsen onunda 210 yıllık yatağanı olur makara:

http://urun.gittigidiyor.com/antika-san ... c-40396230

Ama genede böyle birşeyi alırken gidip yerinden almak lazım ve bir antikacıya göstermen lazım mazallah 210 yıllık felan olmayabilir ya da fiyat pahalı olabilir.
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
Nereden geldi bu kılıç merakı?

Ben de bi aralar yaylara merak saldım, daha doğrusu osmanlı yayına.. Yapımı çok ilginç ve küçük olmasına rağmen dünyanın en güçlü yayı, yapımında sığır tendonu, sığır boynuzundan alabalık yutağına kadar çok değişik malzemeler kullanmışlar. Ve 1 yayın yapımı 2-3 yılda tamamlanıyomuş :)
 
Kayıt
28 Mart 2009
Mesajlar
3.312
Beğeniler
9
Şehir
Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
UnDeFeateD demiş ki:
Nereden geldi bu kılıç merakı?

Ben de bi aralar yaylara merak saldım, daha doğrusu osmanlı yayına.. Yapımı çok ilginç ve küçük olmasına rağmen dünyanın en güçlü yayı, yapımında sığır tendonu, sığır boynuzundan alabalık yutağına kadar çok değişik malzemeler kullanmışlar. Ve 1 yayın yapımı 2-3 yılda tamamlanıyomuş :)
Öyle işte zaten hep vardı şimdi patlama yaptı :D

O yaylar bayağı pahalıdır o zaman :!!&%&!
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
armilx demiş ki:
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-diger-her-sey-diger-kirilmaz-samuray-semsiye-kilic-gorunumlu-semsiye-138-103176786/detay
al hocam biraz takıl zaten hava at sonra hevesin geçer :D
muzip şey seni
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Aga kılıç deyince akla Katana'lar gelir ama sen istemiyosun.

Ebay'e bak bi bulursun belki güzel bişey.
 
Kayıt
22 Aralık 2010
Mesajlar
7.631
Beğeniler
343
hakkaten kılıç deyince katanayı tek geçerim ccc samuray jack ccc
 
Yukarı Alt