joysro

Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
742
Beğeniler
0
Şehir
vallah doru söliim sürekli pc başında
denedim ama korkunç bişey olcağını bildiğim için korkmadım öle 1 dakka oturdum en sonunda gözler aydamaya başladı :D sadece göz yanılması denedim diyenler ışığa dikkat etsin cep flaşı yada cep telefonu ışığı çok güzel oluor
 
Kayıt
7 Mayıs 2007
Mesajlar
226
Beğeniler
0
Benim gö*üm yemedi walla salonda duvarda büyük bir ayna tuvalete giderken egilerek geçiorum artık korkudan :D
 
Kayıt
30 Aralık 2007
Mesajlar
569
Beğeniler
1
Şehir
AnTaLyA
yaa biLim adamımıyım ben yada Kaboymıyıım...._?
manyaqmıyım kendımı kooorkutcam :mrgreen:

aynalaraLın gizemiyLe ilgılenen bırı yapsın :D
banane ben yapmam :mrgreen: Ayrıca sroyu kapatamam şimdi yani... :D
 
Kayıt
21 Ekim 2008
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Streetwise demiş ki:
Uğraşmayın böyle gereksiz şeylerle arkadaşlar uğraşılacak gerekli şeyler varken...

Örneğin: Kızlar vs. :P
Çok qüSéL ßiR öRneq :D
ama arkadaşın hikayeSide choq güseL
 
Kayıt
3 Ekim 2008
Mesajlar
52
Beğeniler
0
denemedm ama kendını sartlıyosn sonucta bisiler gormek ıcın gordgn herseyi baska biseye benzete blrsn gayet normal bence
 
Kayıt
12 Mayıs 2009
Mesajlar
8.231
Beğeniler
0
O gün kötü birşey geçirmemiş kimse sadece kendisini görür.Bu psikolojik birşey eğer korkucağına kendini şartlarsan zaten korkarsın ^^
 
Kayıt
13 Mayıs 2007
Mesajlar
8.797
Beğeniler
1
bu yazıyı okuduktan sonra bilinçaltınıza birşeyler göreceğiniz yerleşir ve bunları yaparsanız bilinçaltınız size birtakım şeyler yaratıp gösterebilir.. bunlar tamamen sizin ürününüzdür..
 
Kayıt
19 Ekim 2009
Mesajlar
10.421
Beğeniler
82
Takımı
Galatasaray
boş işler yahu , bir aralarda gece saat 3'te aynaya bakın şeytan tarzı birşeyler görürsünüz diye bir muhabbet vardı gerçek anlamıyla zaman kaybı.hayatta önemli uğraşlar varken neden insanlar bunlara yönelir anlamış değilim :think:
 
Yukarı