Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mirage demiş ki:
Tam bir aydır turkcell superonline fiber kullanıyorum.İlk bir hafta inanılmaz şekilde hızlı ve stabil olmasına karşın sonrasında işler sarpa ssardı. Bazen internete bile girmekte zorlanırken bazen gayet normal şekilde kullanabiliyorum. Şu an ay başı olmasına karşın maalesef ilk günkü hızı yok. Fazla da ilgilenemiyorum şu an ama yazın da böyle olursa hoş şeyler olmayacak
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Şu iki ay bende de sıkıntılı TIB'in yeni kayıt tutma yasaları ile alakalı diye düşünüyorum , çalışmalar arka planda devam ettiği için yavaşlamış olabilir.
Bunun yanı sıra kullanıcı olarak tecrübe ve tavsiyelerimi paylaşayım ;
TTNET'ten teknik servisi daha hızlı , 24-48 saatte çözme gibi politikaları var , uğur bey acil gelmemiz gerekiyor bugün kesin yapmamız gerekiyor diye üzerinizde baskı bile kuruyorlar.Sanırım bayinin parası kesiliyor arızayı kapatamayınca.Bu yönden gerçekten harika hizmet sunuyor.
50 GB AKK bittikten sonra hızınız 3 mbit'e düşüyor , tek kişilik bir kullanımda internet'te gezinmek için yeterli bir hız ama indirme yapmak için değil tabii ki. İndirme yapmak istiyorsanız da benim şöyle bir taktiğim var , ayın sonuna kadar indireceğim büyük boyutlu dosyaları topluyorum , atıyorum 50 GB'lık oyun , blu-ray vs.Hepsini IDM yada torrent'e atıyorum ve Turbo buton satın alıyorum.Hepsi bir gün içerisinde bitmiş oluyor.Gayet mantıklı bir hizmet.
http://www.superonline.net/kampanya-det ... urbo-buton
Kullandığım pakete 55 lira ödüyorum , pakette 100 dakika her yöne konuşma + 50 GB AKK'li 25 mbit fiber hat var.Bunun yanı sıra bir kampanyaları çıktı , 1 yıl bedava d-smart aldım kampanya'dan.Ara ara digiturk ligtv kampanyası vs'de yapıyorlar takip etmek lazım.
TTNET'te sözleşmeniz varsa bunu superonline ödüyor yani cayma bedeli denilen geyiği superonline ödüyor lakin açma kapama ücretleri vs var , 70 liralık bir fatura çıkarmıştı bana TTNET , superonline müşteri hizmetlerinde bir kadın evet bunu da ödüyoruz demesine rağmen ödemediler , uğraşacak zamanım yoktu uğraşmadım.
Bir itirazınız olduğunda , müşteri hizmetleri size eksik veya yanlış bilgi verdiğinde konuşmalarımı dinleyin diyebiliyorsunuz.Karşılığında 48 saatlik bir inceleme başlıyor ve konuşmalar dinlenip size geri dönüş yapıyorlar.Şu ana kadar her itiraz ettiğim şeye olumlu yanıt geldi haklısınız dendi. TTNET kullanamadığım internetin parasını alırken üstüne 70 liralık fatura çıkartırken burada ki ilgi haliyle sizi memnun edecektir diye düşünüyorum.