1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

I AM PLAYR


  1. korc4n

    korc4n rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    Videolarda Walcott,Lennon gibi adamları oynatmışlar hoşuma gitti :D
     
  3. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.444
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород

    güzel bir oyuna benziyo.
    Denicem

    [ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  4. korc4n

    korc4n rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi

    ve öyle cok fazla friend eklemenize gerek olmuyor 2 saatte 20 enerji doluyor. tek sorun enerji zaten bide ilerledikce almamız gereken ayakkabılar. Nike ve redbull sponsor oyuna :)
     
  5. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.444
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород

    başladım oyuna.çok güzel bir şeye benziyo.
    keşke türkçe olsa :!!&%&!
     
  6. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.444
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород

    oyunun ilerleeyen yerlerinde bu çıkıyor diğer tarayıcıları kullansamda geçemedim bir türlü
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  7. SirGLooMy

    SirGLooMy rank8

    Kayıt:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    767
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16

    oyun acılmıyor ki ^^
     
  8. korc4n

    korc4n rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi

    oyuna başlarken bu player'ı yüklemeniz icin bi sayfa açılıyor aslında ama size gelmedimi

    6 hafta sonra türkçe olacak diyorlar :)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  9. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.444
    Beğenilen Mesajlar:
    40
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород

    oyuna başlarken bu player'ı yüklemeniz icin bi sayfa açılıyor aslında ama size gelmedimi
    yükledim ama olmuyo
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017