1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Hercules in Butun Turk lerine Duyrulur


  1. ___CrAzY___

    ___CrAzY___ rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    darkBORN

    _iCe Bu adam turk
    Ama turk olmasına Ragmen Thief Nick i = LoVe_PKK
    Bu Kişi Turk olmasına ragmen Vatanına Hainlik İHanet Etmiş Sayılmakdadır
    HaTe PKK
    _iCe ın Bu Guıld ı ReBorn
    Bu Kişiye Gereken Cezanın Werilmesini İstiyorum

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEE !!!!!!!!
     
  2. apiah

    apiah rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kadeş ona bakarsan szi guilden biri dün alevilere küfür etti ne iş Cool
     
  3. EviLQin

    EviLQin olduser

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.017
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce / YTK

    süper laf ii oturttun :mrgreen: :mrgreen: extraokk
     
  4. Ghost Spy

    Ghost Spy rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.

    güzeldi vallahi Wink :lolmuch: ama ttabi o adamın yaptığıda yanlış ama karışma sen bence ne yazarsa yazsın Wink en azından vatan ının kurallarına o kadar uyuyasan bu ülkede özgürlük var ama tabi adamın yaptığı hainlik oluo
     
  5. NERWAGUS

    NERWAGUS rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    güzel cvp helal olsun
     
  6. EviLQin

    EviLQin olduser

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.017
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce / YTK

    darkBORN dan ses yok :mrgreen: :mrgreen: nihaha :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. BlackMarshall

    BlackMarshall rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.169
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo

    bu saatten sonra millet türkiyeyede küfür etse darkBORN guildinden kimse lütfen buraya yazmasın su adam söle yaptı die nedense adam love_pkk yazıo ona kimse en ufak bi tepki göstermio

    biz darkBORN olarak her ne kadar iyi niyetimizi göstermeye calıssakta kimseye yaranamıoz bu arada darkking e cvp veren arkadas sen herhalde pkk yı cok seviyorsunda direk cvp'ın
    senin yazdıına göre adamın love pkk yazmasın normal bişe cunku bizden biride alevilere küfür etti.

    iyi yönümüzü göstermeye calıssakta her konuda bunu suistimal etmeyi cok guzel basarıyosunuz saolun...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest


    iyi yönümüzü iyi İNSAN!!!lara göstermeliyiz bence! Artık evcilleşemeyen bazı yaratıklardan umudu kesmek lazım değil mi? darkBORN yazısını her gördükleri yerde hurra atlayıp sonra da güm diye kapağı yiyenlerden ne bekliosun ki dostum?

    Bu kapakların şişesi eksik! Ben kapaklıyorum biri şişelesin popcorn Çoğalınca yurt dışına ihraç ederiz bu yaratıkları popcorn popcorn popcorn

    Kolay para kazanmanın yolları :?!!!

    +

    memati çabuk dönmüşsün! Sana pembe renk çok yakışır eminim. oyundaki nickin değişmez. Değişseydi "ThamBirYuvarLak" iyi olurdu. Olsun Grant Name ye de yazabilirsin dimi? "YUVARLAKSHEY" extraokk Yakışır.....
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest


    Helal kanka Löp diye bi ses geldi kapak ustune kapak extraokk
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest


    bi kapağın lafımı olur aramısda :) Feda olsun onlara yaw...! extrabeer extrabeer
     
  11. ___CrAzY___

    ___CrAzY___ rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    darkBORN

    hahahahha Helal LaNCeLoT Vala senin bu kapatlarına hayranııımmm :))))
     
  12. __AwRiL_

    __AwRiL_ rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    boran abi cok ii soyledin darkBORN da ii insan olmadıgı(2 kişi hariç)için herkez onlara kotu davranıyor .biri bana darkBORN un iyi yonunu soyleye bilirmi??
     
  13. Turk_Knight

    Turk_Knight rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya


    KanKa Bi Kötumuyuz
    WaRioR_BLaDe
    CreaTioN

    Gücendim Walla
     
  14. ___CrAzY___

    ___CrAzY___ rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    darkBORN

    Vay bu kadar da kötümü olduk yaww..!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
     
  15. Turk_Knight

    Turk_Knight rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya


    Onur Seni Sayan Oldumu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  16. __AwRiL_

    __AwRiL_ rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    pardon onlarıda unutmusum cok ozur dilerim LetH4L ve LaNCeLoT u daha ii tanıdıgım için ilk aklıma onlar geldi
     
  17. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Kimse kimseye karşı bir şey yapmasın, küfür de etmesin. Herkesin görüşü düşüncesi kendine.

    Love_PKK yazsın banane ben de nefret ediyorum PKK'dan ama gidip militanlara karşı savaşmaya gönüllü olmuyorum. Lütfen her okuduğunuz şeyi bu kadar ciddi görmeyin. Birazcık da sallamayın bazı şeyleri..
     
  18. Turk_Knight

    Turk_Knight rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya


    YoK KarDeS SaLLaMaYı Dusunmuyom

    Aksiyon oluyo extrabeer
     
  19. Jigsaw

    Jigsaw Aileden

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.657
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Istanbul

    Tüm forum da aksiyonunu izliyor malesef.
     
  20. Turk_Knight

    Turk_Knight rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya

    Abi Senin Gibi LaF Sokmayan Adamı Deli Etmeyen Deneme Mod a can kurban yaaaa

    Ayrınca Gördum Resimlerii Hepsi Cok Müthiiişş :mrgreen: :mrgreen: