Game of Thrones 8. Sezon 2019'da! (Final Sezonu)

  1. Reklam


    1. r1

  1. RanstaMonsta

    RanstaMonsta exlmanager

    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3.307
    Beğenilen Mesajlar:
    1.114
    Ödül Puanları:
    143
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Sonunda bölümü beğenen birini daha bulabildim. Kimse beğenmiyor hocam ya, yok çok karanlıkmış kimsenin yüzü görünmüyormuş (ben nasıl gördüysem), bu kadar kolay mıymış saçma sapan bir ton şey daha...
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    334.801
    Beğenilen Mesajlar:
    1.185
    Ödül Puanları:
    123
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Bu dizi zaten her zaman karanlıktı ki :lolmuch:
     
    RanstaMonsta bunu beğendi.
  3. ExcI

    ExcI rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2016
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenilen Mesajlar:
    364
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    41°05'50.4"N 33°51'48.0"E
    1 ay önce sinemada game of thrones final sezonu yazıyordu dedim ki ne diziymiş finali sinemada yayınlıyorlar.
    Sonra bi baktım insanlar her hafta final sezonu hakkında başka başka konuşuyoreekd1
    bende diyorum sürekli aynı bölüm mü izlenir.eekd1
     
    Son düzenleme: 7 Mayıs 2019
  4. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Yanlız gerçekten çoğu sahne görünmedi ya, bende şikayetçiyim :D 1 sene bekliyoruz biz bu bölümleri adam edip bize sunsunlar diye.. Eee bişey görememek için mi bekliyoruz ? Benim için bölüm hiçbişey anlamadan geçti. O ne, bu kim, noldu ki derken bölüm finaline kadar geldik.. Bi de koskoca Akgezenlerin başı bu kadar mı kolay lokma ? Ben Bran bişeyler yapacak diye bekledim hep ama Arya'nın maymun gibi üstüne zıplamasını hiç hayal bile edememiştim.. O kadar akgezenin arasından :)

    Bilmiyorum yaaa abartmışlar biraz, sırf 1 bölüm savaş sürsün diye ellerinden geleni yapmışlar ama tadı tuzu bozulmuş....
     
    Son düzenleme: 30 Nisan 2019
  5. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    334.801
    Beğenilen Mesajlar:
    1.185
    Ödül Puanları:
    123
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Arya küçümsenmemeli. Sadece küçük bir kız çocuğu değil, aynı zamanda many-faced-god geyiğininde müridi. Önceki sezonlarda Jaqen'den eğitim alıp yüzünü falan değiştiriyordu. Night king'i öldürebilecek ve mantıklı kabul edilebilecek tek adam jon snow'du ama onunlada kılıç savaşı yapıp öldürseydi, bence çok basit olurdu. Arya'nın yaptığı hareketle öldürmesi bence daha güzeldi.

    Ayrıca "Not today" referansı efsaneydi.
     
    RanstaMonsta ve Toxicated bunu beğendi.
  6. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Arya benim de favorim, ailesinin öcünü aldıktan sonra hele var yaa o zamandan sonra Arya reis tek geçerim ama ne bileyim daha farklı egzantrik bişeyler bekliyodum :D Bildiğin hepsi armut gibi dururken üstlerinden zıpladı da geldi abi yaaa :D Bu kadar basit olmamalıydı, bin bir çeşit sahne çıkardı o adamın ölmesi için..
     
    Chorus bunu beğendi.
  7. Unfaithful

    Unfaithful Bilgiliyim

    Kayıt:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.323
    Beğenilen Mesajlar:
    189
    Ödül Puanları:
    93
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    --..--
  8. RanstaMonsta

    RanstaMonsta exlmanager

    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3.307
    Beğenilen Mesajlar:
    1.114
    Ödül Puanları:
    143
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Artık birileri ölebilir miiii?????????????????
     
  9. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Missandei mi ne o gitti, ejderhalardan biri daha gitti daha ne olsun..
     
  10. RanstaMonsta

    RanstaMonsta exlmanager

    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3.307
    Beğenilen Mesajlar:
    1.114
    Ödül Puanları:
    143
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Ejderhalar çok basit ölüyor ve Missandei de çok önemli değildi.
     
  11. heRanarchy

    heRanarchy moderator

    Kayıt:
    28 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenilen Mesajlar:
    165
    Ödül Puanları:
    73
    Şehir:
    nWo ~
    spoiler parametresinin tek işe yaradığı konu sanırım burası :lol:
     
    Toxicated bunu beğendi.
  12. Melon

    Melon olduser

    Kayıt:
    18 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2.818
    Beğenilen Mesajlar:
    700
    Ödül Puanları:
    143
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tekirdağ
    Tüm sezonların mevcut olduğu bir site var mı?

    Sıfır'dan başlıyacağım, torrent ile uğraşmak istemiyorum
     
  13. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Sıfırdan başlayacaksan ya Bein Connect'ten izleyeceksin aylık 15 lira mı neydi tutarı yada telefonun android ise Google Play Store'da olmayan "Taraftar TV" indireceksin internetten ve ordan sorunsuzca izleyeceksin.
     
    Melon bunu beğendi.
  14. Rewind

    Rewind Admin

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.294
    Beğenilen Mesajlar:
    455
    Ödül Puanları:
    78
    Meslek:
    Archaeologist
    Şehir:
    New York
    Ağzım açık izledim tüm bölümü hiç beklemediğim şekilde bir son gerçekleşti,8 sezondur ölmesini beklediğim cerceinin ölümüne bile sevinemedim. ''Mad Queen''
     
  15. RanstaMonsta

    RanstaMonsta exlmanager

    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    3.307
    Beğenilen Mesajlar:
    1.114
    Ödül Puanları:
    143
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Al benden de o kadar :D Khaleesi çıldırdı resmen çok fenaydı orası. Tyrion'a bir şey olmaz umarım çok korkuyorum :D
     
  16. Rewind

    Rewind Admin

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.294
    Beğenilen Mesajlar:
    455
    Ödül Puanları:
    78
    Meslek:
    Archaeologist
    Şehir:
    New York
    Bu gazla onuda idam eder,kendine karşı duranıda idam eder kadın sıyırdı babasının yapamadığını yaptı.
     
    RanstaMonsta bunu beğendi.
  17. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Abi gerçekten soluksuz izlenen bir bölümdü ya, Çan sahnesinden sonra acaba Cercei nasıl öldürecek falan diye düşünüyodum abooovv şehir kalmadı :D Yeni yedi krallığın sarayını kuzeye inşa ederler heralde :D
     
    RanstaMonsta bunu beğendi.
  18. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.978
    Beğenilen Mesajlar:
    254
    Ödül Puanları:
    93
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Evet arkadaşlar tipik bir güç zehirlenmesi görüyorsunuz
     
    RanstaMonsta bunu beğendi.
  19. Toxicated

    Toxicated rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.625
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    Mermer & Granit
    Şehir:
    İstanbul
    Böyle düşünme ama.. Bunu yapmamak için çok direndi ve çok çaba sarfetti bence.. Böyle olmasını isteyenler akreplerine güvenip 1 ejderden korkmayanlardı.
     
  20. Rewind

    Rewind Admin

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10.294
    Beğenilen Mesajlar:
    455
    Ödül Puanları:
    78
    Meslek:
    Archaeologist
    Şehir:
    New York
    Kadını çok köşeye sıkıştırdıkları bir gerçek,özellikle de Jon. Yani madem tahtta hak iddia etmiyorsun,savaş bitene kadar kes sesini savaştan sonra söyleyeceksen söyle. Muhtemelen son bölümde khalesi öldürülecek,birkaç ana karakter ölümü daha bekliyorum,yönetmen izledikten sonra terapiye ihtiyaç duyacaksınız diye açıklama yapmıştı :mrgreen: