1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

execute HATA


  1. kaymak94

    kaymak94 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Liseli Amele Genç [LAG]
    arkadaşlar psroyu ındırdım sonra ıcıne yenı cıkan eng media yı attım start geldi ama starta basınca buyrun bu hata bence hani eskiden bi patch gelmişti ya mhtcye onu indirmemmi gerekiyo help mi pls arkadaşlar nolur yardım edin oyunu torrent ile indirdim sonra içine ganigani arkadaşımızın verdiği ing media pk 2 yi attım sonra oyunu açtım start geldi starta bastığım an aşağıdaki hata :evil:



    - Resim Silinmiş.
    [​IMG]
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. kaymak94

    kaymak94 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Liseli Amele Genç [LAG]
    arkadaşlar nolur bakın
     
  3. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.870
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Bu hata nod32den kaynaklanıyor.Arkadaştada böyle bi hata vardı nod32'yi tamamen kaldırdı ve geçti.
     
  4. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom
    Evet Sanırım AntiVirüsten Kaynaklanıo Önce Devre DIşı Bırakmayı Olmazsa SİlmeyiDene..


    PS:Launcher Çok Güzelmiş Bndeki Böyle Değil
    :santa:
     
  5. Caprice

    Caprice rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.914
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    viewtopic.php?f=279&t=56842
     
  6. FreeDom

    FreeDom rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom
    Çok Tşkler Bn BUnu Hİç Görmemiştim İndirmeye Başlıyorum Hemen ?!!!!!!.....
     
  7. kaymak94

    kaymak94 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Liseli Amele Genç [LAG]
    çok teşekkürler arkadaşlar artık oyuyabilicem