Kayıt
6 Eylül 2007
Mesajlar
252
Beğeniler
0
resimli anlatmak isterdim ama pek vakit ayıramıyorum. kusuruma bakmayın.

normal veri iletişimi şu şekilde oluyor.

(sro_client.exe)<--->(INTERNET)<--->(SILKROAD OYUN SUNUCUSU)

bu sizin oyuna legal yollardan girdiğinizde ki kabaca veri alış-veriş şeklidir. siz bir yaratığa saldırdığınızda sunucuya gitmesi gereken paket sro_client.exe tarafından hazırlanır.

oyuna herhangi bir bot(Paket Bot)/loader(Rumata veya Lunar) ile girdiğinizde ise veri alış veriş şekli şu şekilde değişir.

(sro_client.exe)<--->(BOT/LOADER)<--->(INTERNET)<--->(SILKROAD OYUN SUNUCUSU)

eğer clientless bir bot kullanıyorsanız;
(CLIENTLESS BOT)<--->(INTERNET)<--->(SILKROAD OYUN SUNUCUSU)


siz bota start training komutunu verdiğinizde ise sunucuya paket gönderme işi bot tarafından yapılır. hazırlanan paketler sro_client.exe tarafından değil de bot programı tarafından hazırlanır.

silkroad oyun sunucusu gelen verileri işler ve bunun sonucunda bir veri paketi oluşturup tekrardan talebi gönderen terminale yollar. bot programı sro_client.exe den önce bu paketi alır değerlendirir ve ister sro_client.exe ye yollar ister yollamaz. bot programı verileri sro_client.exe ye gönderirse siz monsterin hangi skillerle kesildiğini vs görürsünüz.

clientless mode botta ise bir client olmadığı için veri bot programına gelir işlenir. veri bot programı tarafından hazırlanır sunucuya gönderilir. kısacası clientmode bot ile arasında hiç bir fark yoktur.

client bot yapmak daha zordur. neden? bot bir yandan kendi oluşturduğu verileri sunucuya iletirken bir yandan da sizin oluşturduğunuz verileri sunucuya gönderir. (chat mesajları vs.)

sbot neden hızlıdır? çünkü gelen verileri sro_clientten önce değerlendiriyor. monsterin kesildiğini clientten daha önce biliyor. ve diğer monsteri seçmek için gerekli verileri hazırlayıp yolluyor.

peki o zaman isrobot neden clientsiz çalışmıyor. isrobot dll injection denilen bir yöntem kullanıyor(silk.dll) peki isrobot ile gelen exe ne işe yarıyor? silk.dll yi sro_client.exe ye enjekte ediyor bu kadar. bu yöntem ile sanki sro_clientin bir parçasıymış gibi çalışıyor. yine veri ilk önce bota(silk.dll) geliyor. bot(silk.dll) sro_client.exe ye gönderiyor. isrobot sro_clientin bir parçası gibi çalıştığı için sro_client bir şekilde kapanınca bot da kapanıyor.

sbot ile isrobotu ayıran özelliklerden bir tanesi clientless çalışabilmesi. sbot clientsiz de sunucu ile alışveriş yapabiliyor. isrobot bunu yapamıyor mu. tabiki yapıyor. aylık 35€ karşılığında tek char için kullanabiliyorsunuz. bildiğim kadarı ile açılan char sayısı kadar süre düşüyor. yani siz 10 char açarsanız bot 3 günde bitiyor.(kullanmadım hiç. kullanan arkadaşların söylediklerini yazıyorum)

kısacası, clientless bot ile client mode bot arasındaki tek fark şu: birinde botun yaptıklarını görsel olarak görüyorsunuz diğerinde göremiyorsunuz.

ben clientless kullandım banlandım. s33(drew_benton'un yazdığı clientsiz oyuna girme programı) kullandım banlandım diyenlere sadece şunu söylüyorum. piyango size çıkmış. uzunca bir süredir silkroad oynuyorum. bu sürenin sadece 1 yılını legal yollardan oynadım. tek bir charım banlandı oda silk yüklemediğim için banlandı. s33 ile 5 hesabı kasıyordum. 4ü halen daha oyunda 1i banlandı. aralarındaki tek fark 1tanesine silk yüklemedim. oda banlandı. S33ü kullanan çok kişi tanıyorum. onlarda da banlanan yok. tamamen şans işi bu. piyango size çıktıysa kim ne diyebilir.

yıl başı gecesi büyük ikramiye size çıksa;
-aldığım bilette var birşey. bu bileti aldığım kişi daha öncede büyük ikramiye kazanan bileti satmış vs.vs mi diyorsunuz? ben şans diyorum bu kadar basit.
 
Kayıt
6 Eylül 2007
Mesajlar
252
Beğeniler
0
size sro_client/srosunucusu arası bir kaç satır paket alışverişi verisi sunayım. haberleşmeyi sağladığınız sürece sorun olmaz. sunucu sizin yazdığınız programı sro_client sanacaktır.(Hata yapmadığınız sürece)

veri paketleri SR33 kullanılarak elde edilmiştir.
Kod:
[2E30048][Server->Client][0][0][5000][25]
0E FA 86 57 12 FB 4E 58 DB A4 00 00 00 BD 00 00   ...W..NX........
00 B1 0A C4 BB EC 25 19 25 C7 BC DD 05 FB A1 FE   ......%.%.......
6E 2C 13 FD 63                                    n,..c...........

[2E30048][Client->Server][0][0][5000][0C]
FF 64 C7 6A 28 3F CB 29 B2 EC 16 79               .d.j(?.)...y....

[2E30048][Server->Client][0][0][5000][09]
10 13 F8 96 05 4C E6 FE 6F                        .....L..o.......

[2E30048][Client->Server][0][0][9000][00]
                                                  ................

[2E30048][Client->Server][1][0][2001][0C]
09 00 53 52 5F 43 6C 69 65 6E 74 00               ..SR_Client.....

[2E30048][Server->Client][0][0][2001][10]
0D 00 47 61 74 65 77 61 79 53 65 72 76 65 72 00   ..GatewayServer.

[2E30048][Client->Server][1][0][6100][10]
12 09 00 53 52 5F 43 6C 69 65 6E 74 9B 00 00 00   ...SR_Client....

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 05 20                                    ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][0B]
00 01 00 01 CF 02 05 00 00 00 02                  ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 05 60                                    ....`...........

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][06]
00 03 00 02 00 02                                 ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 00 A1                                    ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][03]
00 02 05                                          ................
peki durum böyleyken bizim bot kullandığımızı nasıl anlayacaklar? siz bot gibi düzenli hareketler yapmazsınız. bot peryodik bir döngü içinde hareket eder. skill kullanımı hızlıdır. siz elle her defasında iki skill arasındaki süreyi aynı tutamazsınız. yani iki skill arası 1sn iken bazen 1.1sn olabilir siz kullanırken. ama botta böyle olmaz hep aynıdır(çok yakın değerlerdir.) botlar kasma alanına hep aynı yoldan giderler. sizin bunu elle yapmanız mümkün değildir. botlar genelde duraksayarak gider. sizde lag yoksa durmazsınız yolunuza devam edersizniz. bot bir ağacın/kayanın yakınındayken(özellikle isro) sapıtır. ordan kurtulabilmek için çok hızlı hareketler yapar. vs. vs. örnek çok.

peki bunlar aşılamaz mı? aşılabilir tabiki ama bu ne bot yapımcılarının nede kullananların işine gelmez. bot yapımcılarının neden işine gelmez? geliştirme süresini uzatır. bizim neden işimize gelmez? botun hızı düşer. buda gelen exp oranını düşürür.

bu durumda bizde silk alarak durumu kurtarmaya çalışırız.
 
Kayıt
15 Eylül 2007
Mesajlar
74
Beğeniler
0
Şuan tamamını okuyamadım lakin en kısa zamanda bakıcam güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler :beer:
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
2.367
Beğeniler
0
ustameen demiş ki:
size sro_client/srosunucusu arası bir kaç satır paket alışverişi verisi sunayım. haberleşmeyi sağladığınız sürece sorun olmaz. sunucu sizin yazdığınız programı sro_client sanacaktır.(Hata yapmadığınız sürece)

veri paketleri SR33 kullanılarak elde edilmiştir.
Kod:
[2E30048][Server->Client][0][0][5000][25]
0E FA 86 57 12 FB 4E 58 DB A4 00 00 00 BD 00 00   ...W..NX........
00 B1 0A C4 BB EC 25 19 25 C7 BC DD 05 FB A1 FE   ......%.%.......
6E 2C 13 FD 63                                    n,..c...........

[2E30048][Client->Server][0][0][5000][0C]
FF 64 C7 6A 28 3F CB 29 B2 EC 16 79               .d.j(?.)...y....

[2E30048][Server->Client][0][0][5000][09]
10 13 F8 96 05 4C E6 FE 6F                        .....L..o.......

[2E30048][Client->Server][0][0][9000][00]
                                                  ................

[2E30048][Client->Server][1][0][2001][0C]
09 00 53 52 5F 43 6C 69 65 6E 74 00               ..SR_Client.....

[2E30048][Server->Client][0][0][2001][10]
0D 00 47 61 74 65 77 61 79 53 65 72 76 65 72 00   ..GatewayServer.

[2E30048][Client->Server][1][0][6100][10]
12 09 00 53 52 5F 43 6C 69 65 6E 74 9B 00 00 00   ...SR_Client....

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 05 20                                    ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][0B]
00 01 00 01 CF 02 05 00 00 00 02                  ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 05 60                                    ....`...........

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][06]
00 03 00 02 00 02                                 ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][05]
01 01 00 00 A1                                    ................

[2E30048][Server->Client][0][0][600D][03]
00 02 05                                          ................
peki durum böyleyken bizim bot kullandığımızı nasıl anlayacaklar? siz bot gibi düzenli hareketler yapmazsınız. bot peryodik bir döngü içinde hareket eder. skill kullanımı hızlıdır. siz elle her defasında iki skill arasındaki süreyi aynı tutamazsınız. yani iki skill arası 1sn iken bazen 1.1sn olabilir siz kullanırken. ama botta böyle olmaz hep aynıdır(çok yakın değerlerdir.) botlar kasma alanına hep aynı yoldan giderler. sizin bunu elle yapmanız mümkün değildir. botlar genelde duraksayarak gider. sizde lag yoksa durmazsınız yolunuza devam edersizniz. bot bir ağacın/kayanın yakınındayken(özellikle isro) sapıtır. ordan kurtulabilmek için çok hızlı hareketler yapar. vs. vs. örnek çok.

peki bunlar aşılamaz mı? aşılabilir tabiki ama bu ne bot yapımcılarının nede kullananların işine gelmez. bot yapımcılarının neden işine gelmez? geliştirme süresini uzatır. bizim neden işimize gelmez? botun hızı düşer. buda gelen exp oranını düşürür.

bu durumda bizde silk alarak durumu kurtarmaya çalışırız.
bu anlatımın beni bitirdi. yabana atılmıycak bilgiler. eline sağlık. bizi bilgilendirdiğin için teşekkür ederiz :muck:
 
Yukarı Alt