Kayıt
26 Temmuz 2007
Mesajlar
716
Beğeniler
0
Arkadaşlar bu bölümü açmamın sebebi hem tüm extraloob üyelerinin charlarını tanımak ve tanıtmaktır. Bazı arkadaşlar charlarını göstermek icin resimlerini koyuyorlar. Bende tüm char resimlerinin bir arada bulunmasını sağlamak için böyle bir bölümü açmayı uygun gördüm. Umarım begenirsiz tüm arkadaşların Resimlerni bekliyorum....

İYİ SAATLER





Raay_jovan
 
Kayıt
26 Temmuz 2007
Mesajlar
716
Beğeniler
0
ilk resimleri ben koymak isterdim ama malesef su anda işteyim ewe gider gitmez koycam extraokk
 
Kayıt
13 Ağustos 2007
Mesajlar
3.023
Beğeniler
0
Şehir
ora bura şura bide ora
GüzeL topiC oLur ılk resım benden Cool ii akıL etmışsın extrabeer extraokk

Bir cok charım var ama en gosterışlısı bu olsa gerek :lolmuch: :lolmuch:

-Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
28 Nisan 2007
Mesajlar
172
Beğeniler
0
Bencede faydalı bi bölüm açmışssın .Şimdilik bikaç resim koyam.
-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Nukerler full str yatıramaz diyenler bu resim size ! İkimizde 67 lvliz ve 3-1 yendim pvpde .1 kere yatmamın sebebi de adama tıklıycama gittim arkadaki Npc askere tıkladım yanlışlıkla .


-Resim Silinmiş.

-Resim Silinmiş.

Gelelim Charın özelliklerine :
Pure INT Nuker Yeri geldimmi spear ama çogu zaman Sword & Shield
Persiada bu chardan daha çok unique kesen sadece 2 isim bilirim Red_Poker ve Twix
Şu an 68 lvl im.
Bu arada WTS 64+5 spear :lol:
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
26 Temmuz 2007
Mesajlar
716
Beğeniler
0
DarkHero demiş ki:
Bencede faydalı bi bölüm açmışssın .Şimdilik bikaç resim koyam.
*

Nukerler full str yatıramaz diyenler bu resim size ! İkimizde 67 lvliz ve 3-1 yendim pvpde .1 kere yatmamın sebebi de adama tıklıycama gittim arkadaki Npc askere tıkladım yanlışlıkla .

*


düzel ss'ler dark ellerine saglık
extraokk
 
Kayıt
9 Eylül 2007
Mesajlar
125
Beğeniler
0
valla raj_jowan müthiş bi topic açmışın valla benimde 73lvl str glavie vardı malesef çalındı Evil or Very Mad Crying or Very sad bende resim koyardım yoksa Wink ama valla ellerine sağlık extrabeer extraokk
 
Kayıt
26 Temmuz 2007
Mesajlar
716
Beğeniler
0
eyw kardeşlerim saolun, sanda geçmiş olsun canım, kac lv varsa koy biz burada lv bakmıyoruz ama eglence olsun 1 lv de olsa o senin charındır artık. canını sıkma yine kasarsın ins beklioyruz ss leri nizi
 
Kayıt
8 Mayıs 2007
Mesajlar
741
Beğeniler
0
Şehir
Where am I?
-Resim Silinmiş.

bu da benim bıraktıgım char bakalım nolcek evde kaldı bu kız :lol: bladerimle 150k+sp yapam onuda koyarım :)
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
8 Mayıs 2007
Mesajlar
741
Beğeniler
0
Şehir
Where am I?
dark hero yalnız str ama armor adam :S blueside yoksa tabi yenersin! hangi nuker armor setli stryi yenemezki en fasla 2 nukelik işi war :)
 
Kayıt
21 Haziran 2007
Mesajlar
994
Beğeniler
0
alin buda benden sadece bi ss koyuyorum oda zaten sitede wardi ama olsun zaten cok goruldu ss lerim :lol:

-Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:

muratko193

Öğretiyorum
Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
687
Beğeniler
0
Şehir
Secret ;)
Buda Benden Hp Niye O Kadar Az Demeyin Server Yeni Oldugu İçin İlgilenemedim uzerimde Str Adına Hiç Bir Şey Yok Sad
-Resim Silinmiş.
(Maymuna Dikkat Razz )
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
28 Nisan 2007
Mesajlar
172
Beğeniler
0
ebri demiş ki:
dark hero yalnız str ama armor adam :S blueside yoksa tabi yenersin! hangi nuker armor setli stryi yenemezki en fasla 2 nukelik işi war :)
adam armor diil ki protector ve bu arada giysileri sağlam yani blue , + felan var. Sorun onda diiil yani hertürlü bowmanı keserim garment giyinen de olur.
 
Yukarı Alt