Kayıt
10 Temmuz 2011
Mesajlar
18
Beğeniler
0


Arkadaşlar uzun aradan sonra aztecaya geri döndüm.. Goldbotlar kalkmadı mı yani oyunda 70 lvye kadar gold yok peki bunlar nedir ? ne işe yarıyorlar birde bir sorum olacak oyun niye bu kadar boş server falan ? :!!&%&! :byes:
 
Kayıt
28 Nisan 2010
Mesajlar
1.207
Beğeniler
0
Şehir
EXL
Privacy demiş ki:
S4YKLO demiş ki:
işleri sw doldurmak oluyor geneldde ki millet pre çeksin :)
Ama tam tersi oldu :lol: millet bunlar yuzunden oyundan soğudu.
yanlış kararlar sonun başlangıcını hazırlar diye boşa dememişler :D(şuan uydurdum)
sro kendi sonunu hazırladı bence bundan sonrada eski halini alabilecegini hiç sanmıyorum hani belki bir umut sro hd fln cıkar :D bi yerde resim görmüştüm çok iyiydi belki o işe yarar ama o da imkansız gibi bişey sanırım :D
 
Kayıt
17 Temmuz 2010
Mesajlar
1.413
Beğeniler
0
Şehir
Aydın
Takımı
Galatasaray
Joymax için pek bir şey değişmez bana göre adamlar silkroad'un kemiğine kadar sıyırdılar zaten :)
 
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
7.167
Beğeniler
3
dediğin gibi azteca serveri bomboş..

aktif player rev6dan baya yüksek gözüküyo ama 120ptye bi tane bard bulamadım adam akıllı..

birde pt sayfası cok nadiren 2.syf oluyor bizim serverda
 
Kayıt
24 Nisan 2012
Mesajlar
64
Beğeniler
0
İşallah en kısa zamanda batarda anlarlar ne kadar gerizekalı olduklarını güzelim oyunun içine ettiler bu oyunu hala oynuyanlarada yuhh diyorum neyinden zevk alıyorlar anlamıyorum artık update bile gelmio dogru düzgün ki öle bişey ki artık goldbotlar oyunda hakimiyetini sürdürüyolar (karakoramda ıssuyu kestiklerini bile gördüm)artık siz düşünün joymax oyunun batıgının farkında ama ne tuhaftırki umurlarında bile degil dressler birbirlerinin kopyası canavarlar hep aynı görevler igrenç exp sorunu para sorunu goldbot sorunu lag vs vs vs oyun aslında insanlarla dalga geçiyor resmen oyunu hala oynuyanlara ALLAH akıl fikir versin diyorum ve iyikide bırakmışım :)!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesajlar
7.167
Beğeniler
3
duzceli81 demiş ki:
ben 80 captan beri oynuyom bu oyun benım icin 6 ay once bitti nedeni lag lag lag ™
aynen

bende lag yok ama skilleri geç yapıyor oyun..birkaç salise..

ama p.serverlarda tık tık vuruyo skilleri.mesela bazen blade charımla 2.batırı yapamıyorum ama p.serverda 3.deniyor ama batıramıyor :)
 
Kayıt
2 Aralık 2008
Mesajlar
734
Beğeniler
1
isronun en büyük hatası botlar falan değil serverların fullenmeside değil. Şu aptal oyuna 5-6 yıldır yeni bir ırkın gelmemesidir. Şuan eudan daha güçlü bi ırk gelse kaç kişinin denicem amacıyla oynuyacağını tahmin edebilirmisiniz?
 
Kayıt
24 Nisan 2012
Mesajlar
64
Beğeniler
0
Her oyunun yenilige ihtiyacı oldugunu düşünüyorum çünkü aynı şeyler zamanla sıkıyorrr ama silkroad aynı şeyleri biraz degiştirip önümüze sunuyor bende katılıyorum İSLAM gelmeli artık IRK SAVAŞI gelmeli GÜÇLÜ Bİ BOSS gelmeli yeni EVENTLER gelmeli yeni fortestler yeni skillerrr yeni maplar yeni dressler yeni itemlerr VS VS VS . BUNLARIN OLMASI GEREKİRKEN tam tersine laggg VAR GOLD BOTLAR VAR çocuklar var SİLKROAD senden utanıyorummmmmmmmmmmmmmm:D
 
Kayıt
5 Kasım 2007
Mesajlar
4.668
Beğeniler
609
Şehir
Ders Başı !!!
İslam gelmeli , ve K.O daki gibi ırkl savaşları olmalı , aşırı zevkli olur ozaman
Exp rate 5x filan yapılmalı 100-110 cap serverler gelmeli
 
Yukarı Alt