1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Biri yardımcı olabilirmi


  1. _RK_

    _RK_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar sbottan giriyorum dosyaları attım halde bana bu hatayı veriyor ama zipden daha önce 3 dosya çıkarrdı simdi 2 dosya veriyo scripts dosyasını vermiyo veya bn mi yanlıs hatrlıyorum bilen varmı ? hata bu ;

    - Resim Silinmiş.

    Uploaded with ImageShack.us
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. takerisks

    takerisks rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.188
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yeni bi klasör açıp sitesinden 1,89b sürümünü yükle.
     
  3. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Sroyu yeniden kurmayı denedin mi ?
     
  4. _RK_

    _RK_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    C sürümü gelmiş :S B sürümünü nerden bulacam :S
     
  5. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    sbot download bölümünü takipte et birazdan güncellerler.
     
  6. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
  7. takerisks

    takerisks rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.188
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yeni gelmiş c sürümü:) sen söyleyince farkettim.
     
  8. _RK_

    _RK_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hala bi değişiklik yok yomu mu bilen
     
  9. Redefine

    Redefine olduser

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.040
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Silkroadı kaldırıp yeniden kurdun mu ?
     
  10. _RK_

    _RK_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaptım onuda
     
  11. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.103
    Beğenilen Mesajlar:
    255
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    pc ve modeme restart attığınızda sorun kalmayacaktır ^^
     
  12. _RK_

    _RK_ rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yoq abi yemio :D