1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

"Bıktım yahu bi yardım..!!!


  1. cimbomlum

    cimbomlum rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğ

    arkadaşlar oyuna girer girmez,2 adım atıyorum pat :confused1: hatası ??? alıyorum...bi yardım edin yahu çıldırıcam...microsoft .net framework 3.5 serisini yükledim ama halen olmadı yine ?? hatası veriyor...Oyundan soğudum yav yardımmm ???
     
  2. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul

    Ekran kartını update et.
     
  3. cimbomlum

    cimbomlum rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğ

    sitesinde bulamıyorum ki ... :( Benimki Nvidia Fx5200
     
  4. DemonBoy

    DemonBoy olduser

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.605
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    PC'nin Karşısı

    ?? hatası genellikle ekran kartından kaynaklanır istersen bi baktır