1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Auto pot vista sorunu


  1. kaymak94

    kaymak94 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Liseli Amele Genç [LAG]
    arkadaşlar artık çıldırmak üzereyim lütfen v 1.141 de çalışan ve de vista uyumlu bi auto pot yok mu ya yoksa bile biriniz yapamazsınız allahınızı seviosanız char kasıcam kasamıyorum auto pot yok lütfen bi yardım edin vistada auto pot çalıştırmak için :!!&%&!
     
  2. sakironur5

    sakironur5 rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım vista için sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de olacaktır
     
  3. kaymak94

    kaymak94 rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Liseli Amele Genç [LAG]
    allah razı olsun kardeşimmmmmmmmmmmmmm çok sağol çoook çoook sağol
     
  4. sakironur5

    sakironur5 rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne demek kardeşim görevimiz peki senden bişey istesem 7:1 nasıl oluo 7 levelde bir 1 str mi verilior
     
  5. Critique

    Critique rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ya ordayım Ya burda ...
    7:1 demek statları 7:1 e göre ayarlamak demektir ister 7 lwl int (yada str hangi buıldsen) 1 lwl str istersen 7 stat int 1 stat str acıyım bu statı her lwlde 3 stat gelio yani 2 lwl int sonraki lwl, 2 int 1 str fakat oyuna daha yeni basladıysan bu hybird isine girmek cok derin bi is ve yüksek lwl olmak lasım düsük lwlde kötü die bırakanlar cok oluo.