1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

alexnder 73 lvl full int -- eldorado takas

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. memolixx

    memolixx rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar alexnderda bulunan 73 lvl %67 full int charım xXEKOBLADEXx i eldoradoda 73 veya üstü full str glavier yada bowman bi charla takas istiorum.charıma cok silk harcadım 13 .5 günlük gold pre war.bunun yanında charıma yeni cıkan büyücü kıyafetlerinide giydirdim yani anlayacagınız charıma yeterince silk yüklenmistir.gelelim bankaya bankada 2 3 sayfa full elixir saglam itemler tabletler vs. cok sey bulunmaktadır.skillere de gelince ztn resim koyuyorum skiller apacık ortada.ben bu chara cok emek harcadım alacagım charında böle olmasını isterim.beni ciddi kisiler eklesin nba_memolixx@hotmail.com
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. RyuKenJin

    RyuKenJin rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Taklamakan
    olm barı haram malı alıpta satma adii herif arkdaşımın charını hackledı sımdıde satıyo o sana haram ettıkten sonra neye yararkı
     
  3. memolixx

    memolixx rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne hacki olm ben mehmet ben bu charı ekremden aldım benim öle hacklerle işim olmas ben bu charın daha yeni sahibi sayılırım 2 ay anca oldu ne hacki a.q.ben ekrem deilim ben mehmet adi sensin lafarına dikkat et benim hackle filan işim olmas düzgün konusmassan konusmasını ögretirler sen merak etme
     
  4. memolixx

    memolixx rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    0
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    takas filan yoq konuyu silebilirsiniz
     
  5. KavaLyE

    KavaLyE rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    OrdaN
    Dümenciler sizi ^^ Takasa gitmek isteyenLerin çoğu dümencidir aklınızda bulunsun..! perde
     
  6. JuNioRKinG

    JuNioRKinG olduser

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.075
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    Arkadaşlar söyliyim takas hiç bir zaman sağlam değildir takas yapıcaksanız elden yapın....
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.