1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

9 level adamın yaptığı şeye bakın


  1. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    arkadaşlar bi tane 9 level turk buldum guilde aldım ve işte oradan bir ss
    - Resim Silinmiş.

    bu arada F12 ye basılı oynuyordum unutmuşum yoksa ben sansür sevmem
    bana yapabileceğiniz en iyi şey ismime gülmeyin çok dandik bir isim biliyorum herşeyi almışlar
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. LoveScars

    LoveScars olduser

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    938
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    İzmiT
    noldu ben sımdı anlamadım
     
  3. Quensis

    Quensis olduser

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.427
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    İşte 9 level adam yeoha kesmiş birde arkadaş 26 level olmuş. :thumbsup:
     
  4. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    aynen bende anlayamadım
     
  5. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    aynen öyle baktım ex 99.99 olmuş gideyim mangyanglarda aylayayım dedim ex gelmedi yeohalardan 1 ex geliyordu bende orada atladım
     
  6. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
  7. Azeroth

    Azeroth rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    StormWind
    :D yeoha'ya lv atlamış konu bu galiba :D
     
  8. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim
    espiri anlamadım ama galıba nick yüzünden xkati_babax
     
  9. mesut_xD

    mesut_xD Bilgiliyim

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    @ Konyaaltı Lisesi | Okuldayım canım ailem dönüşüm
    konu 9 lwl arkadaşa lwl atlattırmış olması :D
     
  10. axemaxe

    axemaxe rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cok güzel olmus eline sağlık
     
  11. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    bişey değil
    adamın nickinde bişey yok
    o kesti ben level atladım
     
  12. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    en azından çalıntı deil ^^ daha önce bu forumda böyle bişey verildiğine şahit olmaıdm :P
     
  13. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    :D kesinlikle çalıntı değildir tamamen benim charım sadece exi 99.99 gördüm ezik bulup guilde aldım oda beni atlattı
    bu arada xkatil_babax biraz ünlü oldu galiba
     
  14. anıl__

    anıl__ rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  15. BaD_BoY_TR_3

    BaD_BoY_TR_3 rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :thumbsup: helal sana dostum elıne saglık :D :lol: